Sites voor boekingen van vluchten richting Azië/Filippijnen

Gestart door share, woensdag 17 september 2014, 14:30:12

Vorige topic - Volgende topic

share

Er zijn nogal wat sites op dewelke je kan vluchten boeken.

Ben in het verleden al naar  :smiley-philippines: geweest via Joker en via Connections.

Op sommige websites is het soms wel net iets goedkoper. Daarom zou het misschien interessant zijn in dit topic te delen welke sites betrouwbaar zijn/een goede service geven, en welke niet.

Ik was in ieder geval tevreden over zowel Joker als over Connections. Nu moet ik echter zowel in Manila zijn, als in Cebu, dus zou ik Brussel/Amsterdam - Hong Kong - Manila - Cebu - Hong Kong - Brussel/Amsterdam nemen. Als het interessant is/blijft qua prijs kan ik ook via Dusseldorf, Singapore of Kuala Lumpur overwegen. Het ligt wel allemaal in de buurt qua prijs, maar er is bijvoorbeeld een mogelijkheid om via Kuala Lumpur te gaan met boeking op die site. www.tripair.be aan een goede prijs. Vraag is of die site betrouwbaar is....

share

#1
Ter info even de vluchten die ik gevonden had:

Dus zoals hieronder staat is het â,¬ 598 + â,¬ 101 = â,¬ 699 H/T Brussel - Manila (vluchten naar en van Cebu zijn er genoeg aan lage prijzen)
Voor het totaaltraject Brusel-Manila-Cebu-Brussel van 6 okt tot 3 dec is het â,¬ 724.83 --- die vluchten van Air Asia zijn wel bijzonder goedkoop....

Vertrek > maandag 06/10/2014, Van Brussels
    Vertrek    Aankomst    
LH 1019 thesi:K    BRU, Brussels National Arpt Brussels 19:05    FRA, Frankfurt Intl
Terminal: 1 Frankfurt 20:10    LH 1019
733
tariefvoorwaarden
Tarief: K
Wachttijd tot volgende vlucht: 01:20
LH 0782 thesi:K    FRA, Frankfurt Intl
Terminal: 1 Frankfurt 21:30    KUL, Kuala Lumpur International Arpt
Terminal: M Kuala Lumpur 15:35    LH 0782
343
tariefvoorwaarden
Tarief: K

Terugkeer > woensdag 03/12/2014, Van Kuala Lumpur
    Vertrek    Aankomst    
LH 0783 thesi:K    KUL, Kuala Lumpur International Arpt
Terminal: M Kuala Lumpur 00:55    FRA, Frankfurt Intl
Terminal: 1 Frankfurt 07:15    LH 0783
343
tariefvoorwaarden
Tarief: K
Wachttijd tot volgende vlucht: 02:10
LH 1008 thesi:K    FRA, Frankfurt Intl
Terminal: 1 Frankfurt 09:25    BRU, Brussels National Arpt Brussels 10:25    LH 1008
319
tariefvoorwaarden
Tarief: K


BOOKING SUMMARY
Total  MYR
535.00
Kuala Lumpur (KUL) to Manila (MNL)
Depart
Z2 941
KUL
MNL
0025, 08 Oct 2014 2030, 07 Oct 2014
Fare
1 x 130.00 MYR1 Adult(s)
Taxes and fees
32.00 MYRAirport Tax
3.00 MYRklia2 fees
65.00 MYRFuel Surcharge
Add-Ons
55.00 MYR Checked Baggage 20kg
285.00 MYR
Return
Z2 940
MNL
KUL
2005, 02 Dec 2014 1620, 02 Dec 2014
Fare
1 x 130.00 MYR1 Adult(s)
Taxes and fees
65.00 MYRFuel Surcharge
Add-Ons
55.00 MYR Checked Baggage 20kg
250.00 MYR
Total  MYR
535.00

Rich

Soms is een agent goedkoop en soms rechtstreeks via de luchtvaartmaatschappij. Het is een kwestie van elke dag zoeken en vergelijken.

Er is de laatste jaren veel geschreven hier in het forum over luchtvaartmaatschappijen, ervaringen enz, dus even zoeken en je vindt veel informatie.

Hier wat meer over tripair : http://forum.fok.nl/topic/1992893

Ik heb in het verleden veel gevlogen met Malaysian airlines via Kuala Lumpur en dan Manila, soms via Kota Kinabalu.

Nu vlieg ik meestal met Cathay Pacific. Amst-Hongkong-Cebu, en dat is prima  :thumb:  Zit je graag krap, en vlieg en wacht je graag lang dan kan je met Etihad, zo'n 18  uur naar Manila  :floet:

Maar ieder zijn keus.

:daag:
Rich de Nederbelg.

robert van dijck

Hier ga ik op zoek naar tickets, het kan zijn dat er site's bijstaan die niet meer actueel zijn of niet meer bestaan


www.travel41.be
www.one2gether.be
www.travelalonetogether.be
www.supersaver.nl
www.vliegticketzoeken.nl
www.vollmer-reisen.de
www.mariton.nl
www.joker.be
www.connections.be
www.airstop.be
www.cebupacificair.com
www.worldticketcenter.nl
www.klm.nl
www.klm.be
www.cathaypacific.com
www.etihadairways.com
www.bcd-travel-direct.be
www.skyscanner.net
www.vliegfabriek.nl
www.tix.nl
www.travels.kilroyworld.nl

joost



Hallo Robert.
Mariton daar hoef je niets meer bij te boeken. 4 Jaar geleden twee tickets gekocht. Failliet.  Dat heeft mij toen der tijd 2400 euro gekost.
Joost.

westhoek

Voor november heb ik een goedkoop vluchtje gevonden via Etihad aan 646. Nadeel is de lange wachttijd heen. Terug is het maar een paar uur. Via connections, als die sites verschillen niet of nauwelijks in prijs via dezelfde datum en maatschappij.
Ik wil 'korte' vluchten, hoewel, naar Manila via Abu Dhabi is het toch ook 8.20 uur vliegen. Terug een 9.25 h
Ieder zijn ding, eens ik de trein op ben naar Zaventem geniet ik van alles.
Maar ik ga toch proberen een slaaptablet te kopen, iemand een idee ?
Ik geraak nooit in slaap, een 10 minuten misschien, en dan ben ik weer klaar wakker.

peldoman

Citaat van: westhoek op woensdag 17 september 2014, 17:54:55
Voor november heb ik een goedkoop vluchtje gevonden via Etihad aan 646. Nadeel is de lange wachttijd heen. Terug is het maar een paar uur. Via connections, als die sites verschillen niet of nauwelijks in prijs via dezelfde datum en maatschappij.
Ik wil 'korte' vluchten, hoewel, naar Manila via Abu Dhabi is het toch ook 8.20 uur vliegen. Terug een 9.25 h
Ieder zijn ding, eens ik de trein op ben naar Zaventem geniet ik van alles.
Maar ik ga toch proberen een slaaptablet te kopen, iemand een idee ?
Ik geraak nooit in slaap, een 10 minuten misschien, en dan ben ik weer klaar wakker.
Kennis van mij had een bedrijfje in rotan , jaren geleden.
Schat hem op zo'n 160 kilo.
Eenmaal in de lucht, bier of wijn en een slaappil, ging die op de grond liggen bij de deur, stewardessen drammen
van kan niet, of mag niet, lak eraan.
Werd die wakker na zo'n 5 of 6 uur, ff pissen, weer een paar biertjes met slaappil en hupsakee pitten weer.
Bij de landing in Manila maakten ze hem wakker, heerlijk uitgerust zei die dan.
Heeft die zeker een keer of 5 gedaan.
En! hij leeft nog! :biggrinn:


Pinocchio

Citaat van: share op woensdag 17 september 2014, 14:54:47
Ter info even de vluchten die ik gevonden had:

Dus zoals hieronder staat is het â,¬ 598 + â,¬ 101 = â,¬ 699 H/T Brussel - Manila


Een vlucht Brussel-Bangkok-Brussel vertrek 5 oktober  terug 3 december met Jet airlines kost 525 Euro bij Ebookers.be
Heenreis 15u45 min Terugreis 16u15 min

Ebookers is zeker een betrouwbare ticket brooker.

Op die manier ben je wellicht goedkoper uit als je een aansluitingsvlucht koopt van Cebu Pacific momenteel promo basisfare 499 thb (geldig tot 19 september)
Zelfs met 1 overnachting in Bangkok op de heenreis (luchthaven hotels in Bangkok zijn goedkoop inclusief transfert van en naar het hotel)

share

Citaat van: Pinocchio op donderdag 18 september 2014, 05:37:47
Citaat van: share op woensdag 17 september 2014, 14:54:47
Ter info even de vluchten die ik gevonden had:

Dus zoals hieronder staat is het â,¬ 598 + â,¬ 101 = â,¬ 699 H/T Brussel - Manila


Een vlucht Brussel-Bangkok-Brussel vertrek 5 oktober  terug 3 december met Jet airlines kost 525 Euro bij Ebookers.be
Heenreis 15u45 min Terugreis 16u15 min

Ebookers is zeker een betrouwbare ticket brooker.

Op die manier ben je wellicht goedkoper uit als je een aansluitingsvlucht koopt van Cebu Pacific momenteel promo basisfare 499 thb (geldig tot 19 september)
Zelfs met 1 overnachting in Bangkok op de heenreis (luchthaven hotels in Bangkok zijn goedkoop inclusief transfert van en naar het hotel)

Ik ga nog even wachten en de andere alternatieven bekijken, want de Lufthansa vlucht naar Kuala Lumpur is op 1 dag tijd â,¬ 200 duurder geworden....

Pinocchio

Citaat van: share op donderdag 18 september 2014, 07:35:12
Ik ga nog even wachten en de andere alternatieven bekijken, want de Lufthansa vlucht naar Kuala Lumpur is op 1 dag tijd â,¬ 200 duurder geworden....

Als je flexibel bent wat betreft vertrek- en terugvlucht en een lange stop je niet afschrikt kan je met Ebookers.nl voor 636 Euro naar de Filippijnen met China Southern

Vlucht 1 zo 12 okt Totale vliegtijd: 29u 55min -Brussel-Manila

Vlucht 2 di 9 dec Totale vliegtijd: 33u 10min -Manila-Dusseldorf

Een treinticket Dusseldorf-elk Belgisch station kan vanaf 19 Euro te boeken op de website van NMBS