Verzenden van Dozen (Balikbayan door to door service)

Gestart door Johan En Elvie, zaterdag 20 februari 2010, 16:36:37

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Citaat van: Lenn op dinsdag 29 juni 2010, 13:01:33
En dat het geimporteerd is is allang achterhaald.

Nee hoor, is nog steeds zo. In mijn naaste kennissenkring en family althans wel.

Alles uit USA/EU is beter, ook al is het 2e hands.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Luc

Chocolade in Belgiƫ is toch beter hoor. Bij die andere chocolade zit minder cacao. Die is duur dus gebruikt men goedkopere vegetale vetten zoals palmolie. In feite is dat geen chocolade meer maar chocoladefantasie. Goede chocolade smelt in je handen.

http://www.xs4all.nl/~avroekel/pdf/chocofantasie.pdf
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Lenn

Citaat van: Fail_over op dinsdag 29 juni 2010, 13:07:36
Citaat van: Lenn op dinsdag 29 juni 2010, 13:01:33
En dat het geimporteerd is is allang achterhaald.

Nee hoor, is nog steeds zo. In mijn naaste kennissenkring en family althans wel.

Alles uit USA/EU is beter, ook al is het 2e hands.
Ik ben er helemaal mee eens dat die Filippijnen denken dat alles wat import is, beter is.
Alleen w.b.t. chocolade kun je hier alles kopen.

Fail_over

Emmentaler kaas vindt je ook volop in de Malls. (Wel duur)

Ik meen dat er ook een Belgische chocoladerie in Manila zit. Zoekt en gij vindt zult.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ladgar

Wij moeten Toblerone (zwitserse chocolade) meebrengen . Wij betalen die hier bij Colruyt meer dan dat die op de Filippijnen bij Watson's kost.

Amice

CitaatEmmentaler kaas vindt je ook volop in de Malls. (Wel duur)

Ik meen dat er ook een Belgische chocoladerie in Manila zit. Zoekt en gij vindt zult.

Er is zelfs goudse en edammer kaas te koop en idd belgische chocolade nu. Zover mij bekend echter in 2001 nog niet.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boldy

nou mensne bedankt ik ga ook me chocolade versturen en dan hoor ik het wel

me vriendin vroeg ook om toblerone maar ik koop e chocola van e aldi die vind ik echt goed .
ik ga vanalles en nog wat verzenden want ze kunnen tog wle alles gebruiken en washandjes dat vond ze ook een geweldige uitvinding .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Mawibata

Citaat van: Amice op dinsdag 29 juni 2010, 13:52:07

Er is zelfs goudse en edammer kaas te koop en idd belgische chocolade nu. Zover mij bekend echter in 2001 nog niet.



Amice : Foto genomen 11 feb 09




Citaat van: xav op vrijdag 18 december 2009, 06:27:51

die leonidas in mall of asia... ik zou daar nog geen praline aanraken met een tang... ik ben es binnen gaan kijken en de meeste van hun pralines slaan wit uit door verkeerde temperatuur aan te houden en zijn gebarsten (waarschijnlijk door de vlucht) zodat de vulling eruit loopt... dan worden die slecht in 1 tot 2 weken... en zijn gigantisch duur...




Citaat van: ladgar op dinsdag 29 juni 2010, 13:43:00
Wij moeten Toblerone (zwitserse chocolade) meebrengen . Wij betalen die hier bij Colruyt meer dan dat die op de Filippijnen bij Watson's kost.


Ladgar de chocolade die van   :belgiesmiley:  komt mag duurder zijn, want die is veeeel beter.   :lachen:







Er was al een en andere hierover gepost, heel lang geleden   :happy2:

Citaat van: Luc op woensdag 16 december 2009, 23:09:35
Ik heb ook al chocolade opgestuurd en meegenomen als bagage. Geen problemen. Beste is dat even in de frigo te steken bij aankomst.

Ik heb al vele soorten chocolade meegenomen. De meesten die ik ken hebben het liefste de gewone melkchocolade. Dure chocolade kopen is meestal weggesmeten geld. Als er maar "made in Belgium" opstaat. Dat is het enige wat telt.




Citaat van: xav op donderdag 17 december 2009, 00:01:37


heb je dit dan in de zomer gedaan willy...? kan me echt niet in beelden dat het dan lukt... want chocolade is al zeer zacht bij 20 graden... alles erboven zal het smelten..




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

disnoke

Denk eerder aan wat conserven en zo op te sturen, chocolade neem ik ook mee in mijn bagage, door de vlucht in het ruim blijft deze zeer koud, heb zelfs ooit witloof zo meegenomen en deze was nog in perfecte staat, natuurlijk had ik maar een paar uur verder te reizen na aankomst en was deze goed verpakt.

Vorige maart nog paaseitjes meegenomen en daar waren ze gek op daar.


Robert

Citaat van: boldy op dinsdag 29 juni 2010, 16:42:15
nou mensne bedankt ik ga ook me chocolade versturen en dan hoor ik het wel

me vriendin vroeg ook om toblerone maar ik koop e chocola van e aldi die vind ik echt goed .
ik ga vanalles en nog wat verzenden want ze kunnen tog wle alles gebruiken en washandjes dat vond ze ook een geweldige uitvinding .

je hebt gelijk boldy, gewoon wat chocola van lidl of aldi, niks mis mee.
moet je eens zeggen dat deze nog exclusiever is dan toblerone, dat vinden ze hem helemaal heerlijk.
veel producten die deze supermarkten verkopen zijn vaak van goede kwaliteit, heb zelf in de flavour business gezeten, weet er wel iets van.