huisje bouwen in sapalibutad pampanga angeles

Gestart door bruno13, donderdag 26 april 2012, 08:50:27

Vorige topic - Volgende topic

dolfijn76

Mooie foto's. Maar die openingen van de ramen worden die dan nog rechtgeslepen of zo. Als je die van de gelijkvloers zit wordt het wel lastig om in huidige toestand ramen erin te zetten of krijg je een vertekend beeld op de foto's?

Kano

Blijf toch nog zitten met de vraag waarom er geen  "lintel beams" direct boven de ramen en deuren zijn geplaatst die de druk van de daarboven geplaatste hollowblocks moeten opvangen. Op de foto waar een soort poortje is afgebeeld zie ik die wel, maar verder niet.

Om duidelijk te maken wat ik bedoel :
.

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Mawibata

Citaat van: Kano op dinsdag 17 juli 2012, 04:51:23
Blijf toch nog zitten met de vraag waarom er geen  "lintel beams" direct boven de ramen en deuren zijn geplaatst die de druk van de daarboven geplaatste hollowblocks moeten opvangen. Op de foto waar een soort poortje is afgebeeld zie ik die wel, maar verder niet.

Om duidelijk te maken wat ik bedoel :

.




Voor de   :belgiesmiley:  :  een poutrel            :floet:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

robert van dijck

Citaat van: Kano op dinsdag 17 juli 2012, 04:51:23
Blijf toch nog zitten met de vraag waarom er geen  "lintel beams" direct boven de ramen en deuren zijn geplaatst die de druk van de daarboven geplaatste hollowblocks moeten opvangen. Op de foto waar een soort poortje is afgebeeld zie ik die wel, maar verder niet.

Om duidelijk te maken wat ik bedoel :
.



Als dat gemaakt wordt van beton noemt men dat latei.

Robert

bruno13

daar kan ik niet op antwoorden kano,maar volgens de ingenieur is alles stevig gebouwd en ondersteund ,we hebben meer staal gebruikt dan ze normaal doen,ik ken er in feite ni veel van
grts

bruno13

dat word inderdaad nog aangepast want sommige moeten groter zijn
dolfijn

bruno13


boldy

jaja langzamerhand komt het af . ben echt benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal af is .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

josv

Citaat van: boldy op woensdag 15 augustus 2012, 12:57:54
jaja langzamerhand komt het af . ben echt benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal af is .

En nog niet weggespoeld daar ( hoop ik ) ??
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

boldy

ik weet van me vriendin dat het echt heel veel regend daar , iki hoor haar alleen maar klagen dat he zo giet en zei woont vlakbij  waar bruno zijn huissie laat bouwen . en ik denk dat vandaar ook het cement groen van de algen ziet . weinig zon en veel regen .
het leven is net een lul keihard en veel te kort