Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Trouw op 12/2/11

Gestart door Phille, woensdag 24 maart 2010, 11:13:23

Vorige topic - Volgende topic

dimi

je mag altijd langs komen phille ben het ondertussen al goed gewoon van uitleg te geven ivm de papieren winkel
groetjes dimi and emlyn

ladgar

Het is wachten tot het marriage certificate vrijgegeven wordt door de NSO in quezon city.
Het is goed de gemeentelijke civil registrar van CDO aan te porren om het mariage certificate zo snel mogelijk te forwarden naar Manila , dat moet gebeuren door de provinciale NSO van CDO .
Een nieuw paspoort aanvragen is niet noodzakelijk.
Wat verder moet staat allemaal op de website van de ambassade
http://www.diplomatie.be/Manila/default.asp?id=28&ACT=5&content=17&mnu=28

stip66

Dat ze niet vergeet jouw " Legal Capacity " mee te nemen, hetgeen wat ze meestal inhouden in de City Hall. ( voor DFA bedoel ik dan )

* Moderator


Het topic werd hier afgesplitst naar http://www.filippijnen.org/index.php/topic,5479.0.html "Naamsverandering echtgenote na huwelijk."


koy

Citaat van: Johan En Elvie op donderdag 17 februari 2011, 23:08:14
Citaat van: Rich op donderdag 17 februari 2011, 22:52:02
Citaat van: Johan En Elvie op donderdag 17 februari 2011, 22:27:12


hoe zou je zelf zijn in die situatie,


Ik zou dat gewoon niet durven want ik vind dat onbeschoft.


eigenlijk wel ja vanuit ons oogpunt gezien, ik zou het ook niet doen en vind het ook onbeschoft maar ik leef hier en ben ook hier opgegroeid (In Belgiƫ)
Maar indien je in zijn situatie zou verkeren dan zou je misschien net hetzelfde doen en daarom "Hoe zou je zelf zijn" en hiermee bedoel ik als je in zijn situatie bent.

Door het feit dat jij er geen opmerking over maakt, geef je in feite hem gelijk en dat vind ik dat niet kan.
Beleefdheid heeft niets maar dan ook niets met financiƫle situatie te maken, we met opvoeding.

mijn mening eh  :biggrinn:
Koy
leven en laten leven...

Phille

Ondertussen ben ik twee dagen thuis, goh wat speelt de jetlag mij parten deze keer; wat is het raar om terug alleen te zijn ... maar ok, in afwachting om alle papierwerk en procedure af te handelen en problemen met slapen ga ik hier nog wat fotootjes posten ...  :jajaja:

Hier nog wat indrukken van de Civil Wedding:

Ze had er zin in  :jajaja: en kijk de enveloppe is terug  :haha:



Eerst werd ik er attent op gemaakt dat ik een foutje had gemaakt bij het invullen van de marriage license (ik had namelijk postcode Leuven gebruikt 3000 ipv die van Tienen 3300)  :thumb:, vervolgens verzocht men mij om de documenten nog eens goed door te nemen om zeker te zijn er geen andere fouten zijn ingeslopen; en nee hoor, alles was correct  :thumb:



Dan werd het tijd om ons naar het zaaltje te begeven waar we dan in het huwelijk zouden treden, hier zijn we aandachtig naar de burgemeester aan het luisteren.



Aan zijn kop te zien, zijde wel zeker  :haha: YES YES YES  :happy:



Dan is het zover, ik teken de marriage certificate  :happy:



De burgemeester doet hetzelfde  :thumb:





Na een minuutje of 10 misschien 15 maximum, is het gebeurd en zijn we man en vrouw.  :happy:





Onze ceremonie wagens staan al klaar  :biggrinn:



Oeps ... accidentje  :haha:



Verslagske schrijven  :jajaja:



En vriendjes maken in het dorp  :jajaja:



:happy: :happy: :happy:






Phille

#486
Nog steeds wachtende op de foto's van de fotograaf, hier nog wat pics van sommige gasten van tijdens het feest



Het entourage (sponsors, ha e stuk of 24 meen ik mij te herinneren)





Daar komt de bruid ...  :happy:











Echt wel nen koloniaal  :lachen:











De zaal was naar wens, hij zag dat het goed was  :happy:





De openingsdans  :happy:



Voorzichtige poging om het op z'n Belgisch te doen, men begreep het niet helemaal, maar deels is het toch gelukt  :happy:



En toen begon de party, er werd gedanst, gelachen en gedronken (ben niet geheel zeker of de volgorde helemaal klopt  :weetikniet:)

.



Naar de disco  :denk:







Het was een geslaagde avond, ik denk dat ik wat teveel op had ... zo achteraf te zien op de foto's, maar who cares, het was een zalige avond  :daag:

Waarschijnlijk zijn er toch een aantal nieuwsgierig naar de ringen  :jajaja:



:benweg:

:daag:













Phille

Daarna zijn we naar Puerto Galera gegaan om nog wat te ontspannen op het strand, het blijft toch een geweldige bestemming; weinig volk, relax sfeertje, heerlijk  :happy:

Mijn favoriet hotel in Puerto Galera, White Beach.



Heerlijk strand :jajaja:



















Nageltjes laten doen  :happy:
















Phille

Dagje uit met de brommer













Verkeerslichten  :jajaja:



Bed te koop  :denk:



Tamaraw Falls









Benzine station  :jajaja:



Basketbal ring  :denk:



Hidden paradise (vraag me niet waar dit is, ergens in de broes  :jajaja:)







Hanging Bridge












boldy

prachtige foto's phille bedankt daarvoor . jullie zien er schitterend uit hoor leuk stelletje  :jajaja: en op de foto te zien had je zeker teveel red horse op but like you said who cares it was a special day so it's aloud then  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort