Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Palawan of Boracay ?

Gestart door bangus, dinsdag 22 maart 2011, 16:50:35

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op donderdag  8 september 2011, 13:04:05
Citaat van: amarbolar op donderdag  8 september 2011, 07:10:58
Een forum dient voor informatie uit te wisselen, normaal gezien.

Dat klopt, maar dat is maar één van de functies.
Vakantiefoto's of ervaringen in het dagelijks leven delen is bijvoorbeeld een andere en naar mijn smaak hoort af en toe slap ouwehoeren daar ook bij.
Als je een vraag stelt en daar sec een antwoord op verwacht dat jou ook nog aanstaat, en dan jezelf ook nog de vrijheid gunt om anderen die volgens jouw normen niet functioneren eens fijn af te fakkelen, nou ja dan hoef je volgens mij niet op veel sympathie te rekenen. Nou ja in iedergeval niet die van mij, maar daar zul je ook niet direct op staan te wachten neem ik maar aan.

Wil je een antwoord op jouw vraag maar vooral niet meer, dan is google je vriend.
Wil je antwoord op je vraag (en volgens mij krijg jij die vaak ook) en ook nog eens een gesprek dat tot nieuwe inzichten kan leiden of eens slap lullen, dan kun je op een (dit) forum terecht.
Verder helpt het natuurlijk om niet alleen te vragen, eisen en uit te halen, maar ook eens een ander te helpen met zijn vragen, voor zover mogelijk.

Tenminste dat lijkt mij dan, ik kan het natuurlijk verkeerd hebben; verder zou ik willen verwijzen naar een uitspraak van een ander lid op dit forum: life is too short to be an asshole  :thankyoufw5:

life is too short to be an asshole 

I am a born asshole and still enjoy it at 64...... :jajaja:


Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur

gosternokke

Citaat van: antzan op woensdag  7 september 2011, 07:29:37
Beste medeleden ,
ik zou nogmaals willen vragen wat de beste manier is
om van Palawan  naar  Bohol te komen .
Kan eigenlijk niets vinden via google .
En een hotel[letje in Puerta Princessa .
Gr. Antzan
:ontopic:        Helaas zeg  je er niet bij wat je precies zoekt Antzan,  simpel of goedkoop, of luxe en duur.

Hier een link van diverse accomodaties in PP.  http://www.aboutpuertoprincesa.com/puerto-princesa/inns-and-pensions.html

  Zelf slaap ik altijd in PP bij Duchess voor 250, maar dat is heel basic, maar goed voor backpakkertypes. Ze hebben ook wel wat duurdere kamers met aircon.

Een hotelletje met een supergoede prijs/kwaliteit verhouding vind ik  Royal Crown Inn .kamers met aircon  en tv voor 850 peso.  Midden in het centrum van PP, in een zijsteegje van Rizal avenue.   ze staan ook op de link, maar hebben geen website, maar ze zitten gezien hun prijs/kwaliteit verhouding vaak vol. Naast hun zit het restaurant Balinsasayaw, waar je goed en voordelig kan eten.


Of als je nog wat luxer wil zitten, kan ik je Hibicusresort aanbevelen, ik dacht prijzer beginnen bij zo 1500 peso. helaas niet zo centraal gelegen als Royal Crown.  Maar zeer ruime kamer met enorme grote bedden, ruime badkamer ,eigenaar is Fransman die al jaren in Palawan woont en dus veel kennis van zaken about toeristiche trips heeft.

xav

Citaat van: gosternokke op donderdag  8 september 2011, 18:49:00


Naast hun zit het restaurant Balinsasayaw, waar je goed en voordelig kan eten.



idd een zeer goed restaurant waar het echt voordelig is... de eigenaar is een goede vriend van mijn vrouwtje...

Rich

Citaat van: xav op donderdag  8 september 2011, 19:23:14
Citaat van: gosternokke op donderdag  8 september 2011, 18:49:00


Naast hun zit het restaurant Balinsasayaw, waar je goed en voordelig kan eten.



idd een zeer goed restaurant waar het echt voordelig is... de eigenaar is een goede vriend van mijn vrouwtje...


Goed voor de pastrybusiness Xav  :thumb: :thumb:
Rich de Nederbelg.

xav

Citaat van: Rich op vrijdag  9 september 2011, 05:08:47
Citaat van: xav op donderdag  8 september 2011, 19:23:14
Citaat van: gosternokke op donderdag  8 september 2011, 18:49:00


Naast hun zit het restaurant Balinsasayaw, waar je goed en voordelig kan eten.



idd een zeer goed restaurant waar het echt voordelig is... de eigenaar is een goede vriend van mijn vrouwtje...


Goed voor de pastrybusiness Xav  :thumb: :thumb:

eigenlijk niet Rich  :floet: het eten daar is zo goedkoop dat 1 gebakje duurder is dan een maaltijd daar  :lachen:

antzan

Gosternokke ,
Ik werk zelf in een dure Auberge ,  maar op onze vakanties wil ik
eenvoudige hotels . Nog niet eens voor de prijs , maar voor de sfeer .
En op de link die je geeft ,
staan er heel wat .
Daar kan ik wel een keus uit maken .
Gr. Antzan
Foodmaster