Expo Tquiero (Antwerpen): 2 sept - 14 okt 2012

Gestart door Luc, woensdag 12 september 2012, 15:37:02

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Expo Tquiero: 2 sept - 14 okt 2012
Vlaamse Kaai 72, Antwerpen

Deze 6 weken zijn er (16) foto's van Stephanie Johanns ontwikkelingszorgstage (geneeskunde) in de Filippijnen te bezichtigen.
Portretten en landschapsfotografie komen aan bod.

Openingsuren:
Di - Woe: 8:00 - 19:00
Do - Vr: 8:00 - 23:00
Za: 10:00 - 23:00
Zo: 10:00 - 18:00

http://expotquiero.weebly.com/index.html


There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

vvjoris

Hier is al een post over ....

Heb hier zo mijn bedenkingen bij ... de organisatie waar Stephanie bij aangesloten is antwoordt niet, Tquiero antwoordt ook niet ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Luc

Citaat van: vvjoris op woensdag 12 september 2012, 15:40:40
Hier is al een post over ....

Heb hier zo mijn bedenkingen bij ... de organisatie waar Stephanie bij aangesloten is antwoordt niet, Tquiero antwoordt ook niet ....

tja, op een andere site schrijft zij:

Mail me gerust voor meer info!

http://forum.belgiumdigital.com/f10/2-september-14-oktober-expo-filippijnen-voor-het-goede-doel-in-antwerpen-432068.html
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

StephanieJ

http://www.atv.be/item/hotspot-15-16-september-2012 Rubriek op ATV over Tquiero en de huidige expo komt ook in de kijker: vanaf de 3de minuut - voor zij die een fout emailadres opgeven en daarna het hele gebeuren in twijfel trekken..  :denk:

De expo vindt wel degelijk plaats en de opbrengst gaat volledig naar CHD in de Filippijnen. Ook optie tot adopteren van foto's, zodat ik deze kan opsturen naar de mensen ter plekke..

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

vvjoris

Citaat van: StephanieJ op dinsdag 18 september 2012, 13:14:17

voor zij die een fout emailadres opgeven en daarna het hele gebeuren in twijfel trekken..  :denk:


@Stephanie:

Denk een beetje na voor je iets post é, ik trek helemaal niks in twijfel, ik stel alleen vast dat ik geen antwoord krijg van Tquiero. Als ik een tikfout heb 'gepleegd' op hun contactformulier ... mijn excuses ....

Ik wil wel even aangeven dat ik een account aanmaakte op Intal op 25 augustus, de 27e augustus een bevestiginsmail kreeg (... we hebben je bijdrage als Intal lid nog niet ontvangen (nochtans direct betaald op 25 augustus) en daarna niks meer, behalve gisteren aankondiging voor ManiFesta .... dus blijkbaar daar geen tikfout

Is het nu aangewezen dat ik Intal in twijfel trek? Ik was nochtans van plan zelf ook iets actief inzake 'hulp' te doen in  :smiley-philippines:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

StephanieJ

Even rechtzetten:

Ik ben onafhankelijk van Intal (ben ook gewoon lid zoals jij) en onafhankelijk van Tquiero.
Ik had het over het contactformulier dat je naar mij stuurde via mijn website (expotquiero.weebly.com).
Op al de andere instanties heb ik geen vat.