Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Welke vliegtuigmaatschappij

Gestart door Yoshi, zondag 8 juli 2012, 23:22:06

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: Yoshi op dinsdag 10 juli 2012, 01:50:01
Weeral bedankt voor de antwoorden, dit helpt me echt verder!

En Koy, neen ik kom terug met dezelfde maatschappij dan, Cathay, enkel de vlucht van Manila naar Hong Kong zou met Dragonair zijn. Ik denk dat mijn besluit zowat genomen is en dat het toch Cathay zal worden, vertrekken vanuit Amsterdam en zo verder. Uiteindelijk is AMS toch maar een uurtje verder rijden met de auto dan Brussel. Alvast bedankt voor de hulp! Ik zou met de vluchten die ik selecteer wel telkens maar een dik uur hebben om over te stappen, is dit te weinig? Ik heb niet veel zin in een vlucht missen en vast zitten in HKG  :denk:

Of Amsterdam (Schiphol) slechts een uurtje verder rijden is dan Zaventem hangt er maar vanaf waar je woont en op welke dag je wilt vertrekken (week of weekend).


innka3

als je een vlucht met tussenstop wilt,dan is Emirates heel goed .mooie vliegtuigen,goede service,dubia
een prachtig vliegveld,met  6uur en dan 9 uur naar manila.
maar als je  na 14-12 wilt vertrekken dan val je in het duurdere tarief  :hoedjeaf:

vvjoris

Citaat van: robert van dijck op dinsdag 10 juli 2012, 09:09:21

Ik lees hier ook veel over de beenruimte, volgens mij is dit niet afhankelijk van het vliegtuigtype maar wel van de maatschapij, bij Cathay heb je meer beenruimte als bv. bij Ethiad (zelf meegemaakt) voor hetzelfde vliegtuigtype.


Klopt, kan een cm of 10 schelen, maar het is zowel van maatschappij als van toestel afhankelijk....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Citaat van: innka3 op dinsdag 10 juli 2012, 12:21:40

als je een vlucht met tussenstop wilt,dan is Emirates heel goed .mooie vliegtuigen,goede service,dubia


Heb ook al eens vlucht gevonden met Emirates via LHR, dan kan je ook met een A380 vliegen, is soms haalbaar qua prijs, soms merkelijk duurder dan andere.... hangt af van wanneer je wil vliegen.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.