Seksstaking brengt vrede op Mindanao

Gestart door Mawibata, zondag 18 september 2011, 20:46:52

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata

Seksstaking brengt vrede op Mindanao


http://www.youtube.com/v/qFR-7OuUPKs







Al sinds de jaren zeventig voeren separatisten strijd op het Filipijnse eiland Mindanao. In 2008 telde Mindanao meer dan 100.000 vluchtelingen.
In het dorp Dado kregen de inwoners hulp van het vluchtelingencommissariaat van de Verenigde Naties, maar een geschil tussen twee dorpen zorgde ervoor dat de inwoners van Dado niet meer naar de markt konden omdat de enige weg ernaartoe geblokkeerd werd door strijders van het naburige dorp.

Dat begon de vrouwen van Dado zodanig op de heupen te werken dat ze in hun naaiatelier een plan beraamden: ze zouden in seksstaking gaan zolang hun mannen aan de strijd deelnamen.
Binnen de wijk riep de leider van Dado op het geschil bij te leggen: "Het is slecht voor de economie, maar nog slechter voor mijn huwelijk", verzuchtte Lengs Kupong.
De vrede was al gauw een feit, de weg ging weer open. Maar Lengs kiest eieren voor zijn geld: "Nu we het weer beter hebben, wil ik een tweede vrouw". (lb)

Bron : http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1320691/2011/09/18/Seksstaking-brengt-vrede-op-Mindanao.dhtml
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Phille

Damn, dat is waar ook ... dit heeft men in België ook eens voorgesteld, of iedereen er gevolg heeft aan gegeven weet ik niet  :weetikniet: een regering is er nog net in elk geval ... kzal terug maar eens in  :copulatie: schieten zekers  :happy:

http://www.marleentemmerman.be/politica/gedaan-met-seks-tot-er-een-regering-is.html




Mawibata



Zou JosV ook slachtoffer zijn ?    :ikkeniebegrijp:

Zit die ook niet op Mindanao    :lachen:

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Amice

Nee dat denk ik niet.
JosV voelt de tampo van Nene op zijn grote teen al aan.  :jajaja:

:lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Citaat van: Amice op maandag 19 september 2011, 08:28:52
Nee dat denk ik niet.
JosV voelt de tampo van Nene op zijn grote teen al aan.  :jajaja:

:lachen:

Iedereen kan gerust zijn. In huize V. zijn dit soort oplossingen (nog)bniet nodig. Maar opeens vind ik dat plannetje van Lengs Kupong niet zo gek. Misschien is het beter als ik nog 'n reserve  :kusxe8: achter de hand heb   :denk: :denk:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

gosternokke

#5
Dat valt me nou tegen van jouw Jos, had ik nooit achter jouw gezocht.      :lachen:    Nene leest zeker nooit mee op het forum 

josv

Citaat van: gosternokke op maandag 19 september 2011, 19:14:55
Dat valt me nou tegen van jouw Jos, had ik nooit achter jouw gezocht.      :lachen:    Nene leest zeker nooit mee op het forum 

Oh ja hoor, best wel. Plaatjes kijken. Van nederlands snapt ze geen hout  :happy2: :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Budgie

Citaat van: josv op dinsdag 20 september 2011, 04:42:24
Citaat van: gosternokke op maandag 19 september 2011, 19:14:55
Dat valt me nou tegen van jouw Jos, had ik nooit achter jouw gezocht.      :lachen:    Nene leest zeker nooit mee op het forum 

Oh ja hoor, best wel. Plaatjes kijken. Van nederlands snapt ze geen hout  :happy2: :happy2:

Sorry Jos  :¨l Want ze leest dus niet maar kijkt alleen plaatjes
En ik denk dat jij teveel op je parkietjes begin te lijken Telkens stiekum snel een slippertje maken  :neeneenee:
Getting older beats the alternative -dying young

josv

Citaat van: Budgie op dinsdag 20 september 2011, 21:18:22
En ik denk dat jij teveel op je parkietjes begin te lijken Telkens stiekum snel een slippertje maken  :neeneenee:

Nee hoor, ben zo monogaam als het maar zijn kan    :atyourservice: Wat de parkieten betreft : dat zijn net konijnen !!!!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....