Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Solden bij etihad

Gestart door kulay, donderdag 16 augustus 2012, 09:42:20

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: vvjoris op zondag 18 augustus 2013, 08:44:32
Citaat van: daf105paccar op zaterdag 17 augustus 2013, 23:48:27
Mooie prijzen maar toch eens de details bekijken.
Als voorbeeld :
BRU-MNL â,¬ 801 Qatar
Qatar heeft wel lange stopovers(we spreken snel van 8 tot 17 uur wachten tussen de 2 vluchten)


Zoals steeds bekijk je best de prijs/kwaliteit, m.a.w. naast de prijs bekijk je het vliegtuig waarmee je vliegt (ik bvb liefst niet met een B777), de service van de airline (ik bvb liefst niet met KLM), de wachttijden, enz... Voor mij is prijs kwaliteit in dit lijstje best met Cathay, ook omdat er dan geen (min of meer soms onbetrouwbare) low cost maatschappijen bijzitten, terwijl het goedkoper met Lufthansa/low cost zou zijn, maar dan moet ik eerst nog naar Amsterdam, en mogelijk een overnachting in HKG of SIN.

Ik heb dus niet voor alle vluchten die ik opsom alles in detail bekeken....
Waarom vlieg je liefst niet met een B777 ? Persoonlijk 2 maal heen en terug met dat toestel gevlogen en ik vond het verre van een slecht toestel,plaats genoeg,ben wel gene grote en zwaargewicht.Goeie service,was met Singapore airlines,alles werkte piepfijn en toen ik de aansluiting in Singapore miste naar Davao door vetraging in Milaan was het allemaal mooi geregeld door de maatschappij zodat ik de zelfde dag nog via Manila naar Davao kon doorreizen.

vvjoris

Citaat van: Cosyns Guy op zondag 18 augustus 2013, 10:47:36
Citaat van: vvjoris op zondag 18 augustus 2013, 08:44:32
Citaat van: daf105paccar op zaterdag 17 augustus 2013, 23:48:27
Mooie prijzen maar toch eens de details bekijken.
Als voorbeeld :
BRU-MNL â,¬ 801 Qatar
Qatar heeft wel lange stopovers(we spreken snel van 8 tot 17 uur wachten tussen de 2 vluchten)


Zoals steeds bekijk je best de prijs/kwaliteit, m.a.w. naast de prijs bekijk je het vliegtuig waarmee je vliegt (ik bvb liefst niet met een B777), de service van de airline (ik bvb liefst niet met KLM), de wachttijden, enz... Voor mij is prijs kwaliteit in dit lijstje best met Cathay, ook omdat er dan geen (min of meer soms onbetrouwbare) low cost maatschappijen bijzitten, terwijl het goedkoper met Lufthansa/low cost zou zijn, maar dan moet ik eerst nog naar Amsterdam, en mogelijk een overnachting in HKG of SIN.

Ik heb dus niet voor alle vluchten die ik opsom alles in detail bekeken....
Waarom vlieg je liefst niet met een B777 ? Persoonlijk 2 maal heen en terug met dat toestel gevlogen en ik vond het verre van een slecht toestel,plaats genoeg,ben wel gene grote en zwaargewicht.Goeie service,was met Singapore airlines,alles werkte piepfijn en toen ik de aansluiting in Singapore miste naar Davao door vetraging in Milaan was het allemaal mooi geregeld door de maatschappij zodat ik de zelfde dag nog via Manila naar Davao kon doorreizen.

Misschien wat vooringenomenheid, voor mij is een 777 zo'n beetje een lange buis, krijg er een beetje claustrofobie van. In een 747 zit ik veel liever, en uiteraard nog liever in een A380. De andere airbussen 330 en 340 vind ik ook 'gezelliger' dan een 777....

Sinaporeair is uiteraard goed qua service, en ik heb ook erg goede ervaringen met Cathay.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Cosyns Guy

Citaat van: vvjoris op zondag 18 augustus 2013, 11:06:15
Citaat van: Cosyns Guy op zondag 18 augustus 2013, 10:47:36
Citaat van: vvjoris op zondag 18 augustus 2013, 08:44:32
Citaat van: daf105paccar op zaterdag 17 augustus 2013, 23:48:27
Mooie prijzen maar toch eens de details bekijken.
Als voorbeeld :
BRU-MNL â,¬ 801 Qatar
Qatar heeft wel lange stopovers(we spreken snel van 8 tot 17 uur wachten tussen de 2 vluchten)


Zoals steeds bekijk je best de prijs/kwaliteit, m.a.w. naast de prijs bekijk je het vliegtuig waarmee je vliegt (ik bvb liefst niet met een B777), de service van de airline (ik bvb liefst niet met KLM), de wachttijden, enz... Voor mij is prijs kwaliteit in dit lijstje best met Cathay, ook omdat er dan geen (min of meer soms onbetrouwbare) low cost maatschappijen bijzitten, terwijl het goedkoper met Lufthansa/low cost zou zijn, maar dan moet ik eerst nog naar Amsterdam, en mogelijk een overnachting in HKG of SIN.

Ik heb dus niet voor alle vluchten die ik opsom alles in detail bekeken....
Waarom vlieg je liefst niet met een B777 ? Persoonlijk 2 maal heen en terug met dat toestel gevlogen en ik vond het verre van een slecht toestel,plaats genoeg,ben wel gene grote en zwaargewicht.Goeie service,was met Singapore airlines,alles werkte piepfijn en toen ik de aansluiting in Singapore miste naar Davao door vetraging in Milaan was het allemaal mooi geregeld door de maatschappij zodat ik de zelfde dag nog via Manila naar Davao kon doorreizen.

Misschien wat vooringenomenheid, voor mij is een 777 zo'n beetje een lange buis, krijg er een beetje claustrofobie van. In een 747 zit ik veel liever, en uiteraard nog liever in een A380. De andere airbussen 330 en 340 vind ik ook 'gezelliger' dan een 777....

Sinaporeair is uiteraard goed qua service, en ik heb ook erg goede ervaringen met Cathay.
Denk dat het ook wel afhangt van welk type B777 je vliegt.Een B777-ER300 is het grootste type dacht ik van de 777 serie en in verhouding met de 747 is die maar een goeie 23 cm smaller in de binnenzijde.Maar zoals je zegt,ieder heeft zijn voorkeur en persoonlijke ervaringen met voertuigen allerhande,zijnde het nu vliegtuigen,schepen,boten,steekkarren(grapje) ...etc

kulay

Ik net geboekt voor februari 2014: bij signapore-airlines: 1559â,¬ voor 2 personen - amsterdam-manila
kleine overstaptijd ....


Dreamer1975

Citaat van: daf105paccar op zaterdag 17 augustus 2013, 23:48:27
Mooie prijzen maar toch eens de details bekijken.
Als voorbeeld :
BRU-MNL â,¬ 801 Qatar
Qatar heeft wel lange stopovers(we spreken snel van 8 tot 17 uur wachten tussen de 2 vluchten)

Hoe kom je aan die prijs aub ? Ik kom steevast uit op 1.175â,¬ bij Qatar.
Vertrek 6 december en terug 3 januari voor mijn vrouw en ik ga van 16 december tot 3 januari.

daf105paccar

Citaat van: Dreamer1975 op zondag 18 augustus 2013, 20:03:23
Citaat van: daf105paccar op zaterdag 17 augustus 2013, 23:48:27
Mooie prijzen maar toch eens de details bekijken.
Als voorbeeld :
BRU-MNL â,¬ 801 Qatar
Qatar heeft wel lange stopovers(we spreken snel van 8 tot 17 uur wachten tussen de 2 vluchten)

Hoe kom je aan die prijs aub ? Ik kom steevast uit op 1.175â,¬ bij Qatar.
Vertrek 6 december en terug 3 januari voor mijn vrouw en ik ga van 16 december tot 3 januari.

Dat is omdat je de Nieuwjaars periode in jouw vlucht hebt.
Neem een andere periode en je zal de prijs zien dalen.
Bij Etihad hetzelde verhaal.

PS probeer je vertrek vanuit Belgie niet op een vrijdag te plaatsen,dat helpt meestal ook.

Dreamer1975


vvjoris

Citaat van: Dreamer1975 op zondag 18 augustus 2013, 20:03:23
Citaat van: daf105paccar op zaterdag 17 augustus 2013, 23:48:27
Mooie prijzen maar toch eens de details bekijken.
Als voorbeeld :
BRU-MNL â,¬ 801 Qatar
Qatar heeft wel lange stopovers(we spreken snel van 8 tot 17 uur wachten tussen de 2 vluchten)

Hoe kom je aan die prijs aub ? Ik kom steevast uit op 1.175â,¬ bij Qatar.
Vertrek 6 december en terug 3 januari voor mijn vrouw en ik ga van 16 december tot 3 januari.


Idd altijd duurder in kerstperiode.
Even gekeken voor uw vluchten 6/12 tot 3/1: â,¬ 928 (USD 1236 bij Orbitz => ga nu even met de info over die vluchten langs bij Joker, en normaal is hun prijs dan lichtjes hoger, maar voor mij is Joker toch meer betrouwbaar dan on line boeken)
16/12 vertrekken zal zo'n 100 euro meer kosten

Depart
3:20 PM
Brussels , Belgium
Brussels International Airport (BRU)
Stop 1
11:40 PM
Doha , Qatar
Doha Airport (DOH)  Terminal 2
Change of planes. Time between flights: 8hr 45min

Qatar Airways 194
Economy  Airbus A332
3,037 mi  6hr 20min
Depart
8:25 AM
Doha , Qatar
Doha Airport (DOH)  Terminal 2
Arrive
10:15 PM
Manila , Philippines
Ninoy Aquino Int'l Airport (MNL)  Terminal 1

Qatar Airways 924
Economy  Boeing 777
4,525 mi  8hr 50min
This is an overnight flight, which will arrive one (1) day later.
Fri, Jan 3
Select this return
Total time: 20hr 44min
Depart
12:01 AM
Manila , Philippines
Ninoy Aquino Int'l Airport (MNL)  Terminal 1
Stop 1
4:55 AM
Doha , Qatar
Doha Airport (DOH)  Terminal 2
Change of planes. Time between flights: 3hr 45min

Qatar Airways 925
Economy  Boeing 777
4,525 mi  9hr 54min
Depart
8:40 AM
Doha , Qatar
Doha Airport (DOH)  Terminal 2
Arrive
1:45 PM
Brussels , Belgium
Brussels International Airport (BRU)

Qatar Airways 193
Economy  Airbus A332
3,037 mi  7hr 5min
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

daf105paccar

Vandaag geboekt voor een vriendin.
Vertrek komende zondag terug 14 dagen later 788â,¬
Niet slecht gezien hoe dichtbij de vertrek datum is.
Moest dringend..........haar vader is gestorven. :ripba8:

Herbie

Citaat van: daf105paccar op woensdag  9 oktober 2013, 00:15:35
Vandaag geboekt voor een vriendin.
Vertrek komende zondag terug 14 dagen later 788â,¬
Niet slecht gezien hoe dichtbij de vertrek datum is.
Moest dringend..........haar vader is gestorven. :ripba8:

Vanuit Brussel of Amsterdam?
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.