Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

pierrevanwies

tja 1 vrouw is intussen overleden en vlak na het ongeval en tijdens zijn arrest stond die man er hardop bij te lachen met zoiets als bedoeling van dwaze pinoy...... heel het dorp hier spreekt hierover" about the foreigner from dauin".   niet goed natuurlijk voor de public relations   :crazy:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

pierrevanwies

Citaat van: peldoman op maandag 31 december 2018, 10:15:52
Geen oliebollen dit jaar, ik ben op de markt aangevallen door 2 krabben, lette even niet op en dacht
dat er een elastiek om hun klauwen zat maar dat was dus niet zo.
Duim en wijsvinger in het verband.
Wist niet dat zoiets nog zo'n pijn kon doen, ikke schudden om los te komen , poot brak af van een krab, verkoopster boos op mij.
2 andere pinays lachen en zeiden dat ik me als een man moest gedragen.
Bloed droop van mijn vingers .



Zo groot waren ze wel!
peldoman, ik dacht dat ze dat scharen noemen  maar...
beter langs achter pakken de volgende keer hehe.   :haha:    foto disco in why-not dumaguete


bananacreek

Verdorie dat is naast de biljard in de disco ...maar van de jaren rond 2005 dacht ik en dat was toen een Borecat?... :denk:  :denk:

bananacreek

Ati leaves voorgeschreven door Dra. No 1....werkt het?.... :weetikniet:  :weetikniet:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:



Ati fruit tree



bananacreek

Niet dringen...mooie locatie.... :thumb:

In de buurt van Mayabon zo te zien met view op Apo Island (dat zou links moeten zijn)



bananacreek

Mooi om op de pet te zetten en waterproof...P4500 en P28 voor een model mit mindere waarden....... :thumb:  :thumb:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  3 februari 2019, 08:12:47
Niet dringen...mooie locatie.... :thumb:

In de buurt van Mayabon zo te zien met view op Apo Island (dat zou links moeten zijn)



Only Foreigner neighbours...... :denk:  :denk:  :confused2:  :run:  :run:  :run:  :run:  :ripba8:  :ripba8:

Weer een foreigner die het stof moet bijten?... :weetikniet:  :weetikniet:

bananacreek

Toen waren er meer waitresses dan klanten op een zondag-maandag dinsdag en donderdag avond....en met het begin van de reggea band in 2008 werd het veel beter.... :denk:




innka3

Citaat van: tjenn op zondag 27 januari 2019, 07:17:24
Misschien de kwaliteit van de video wat minder zetten tegenwoordig spelen ze alles in hd. Ik heb hier Globe at home modem met laadkaart en kan tegenwoordig gemakkelijk een netflix film uitkijken zonder teveel stilstand en zeker tijdens de dag. Heb voorlopig niet te klagen.
ik heb google op de laptop en kan de vidioes van de televaag ook niet zien,maar als ik de televaag via google-chrome doe kan ik ze wel zien .????????? :denk: