shuttle bus naar terminal 2 (PAL)

Gestart door rudy1962, woensdag 12 september 2012, 17:12:46

Vorige topic - Volgende topic

rudy1962

Ik vertrek op 23/09 naar   :smiley-philippines: met Cathay Pacific.Mijn binnenlandse vlucht naar Cagayan de Oro heb ik geboekt met Philippine Airlines. Nu kan ik me niet meer herinneren of de shuttle bus ook terminal  2 aandoet, kan iemand me helpen ?

Rich

There are two possibilities of transportation to the other 3 terminals:

The shuttle bus - it had been free for a long time, but now they charge 20 or 30 pesos. You find this shuttle bus on your right hand at the end of the terminal building.

On the left hand you find the yellow Manila Airport Taxis. They are metered and clean. For rates consult our Transfer section.

If you are short in time, take the taxi!

Transfer to NAIA-2 (PAL only) costs about 85 to 125 pesos,

Voor verdere info : http://www.silent-gardens.com/air-arrival.php
Rich de Nederbelg.

gosternokke

Die Shuttlebus doet alle terminals aan dus dat is het probleem niet.  Maar kan wel een een hele tijd duren voor er een shutlle is, dus als je haast heb is het geen optie.      En volgens mij is dat ding nog steeds gratis, maar kan zijn dat die  driver uit is op een
beetje zakgeld.    maar misschien is wel veranderd, ach ja 30 pesos  peanuts toch voor een puti.

wiking

als u laat landt en uw inlandse vlucht nog later is kan het zijn dat er geen shuttle meer gaat. VOlgens mij gaat die namelijk niet 24 uur per dag.

robert van dijck

Citaat van: wiking op donderdag 13 september 2012, 00:24:41
als u laat landt en uw inlandse vlucht nog later is kan het zijn dat er geen shuttle meer gaat. VOlgens mij gaat die namelijk niet 24 uur per dag.

Klopt, tijdens de nacht geen shuttle busjes. Het shuttle busje dat naar Naia3 gaat, paseerd ook Naia 2, prijs 20 Peso

mvgr

Robert

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

rudy1962

Dank iedereen voor de hulp. Ik heb tijd genoeg, ik land om 11.15 am en mijn binnenlandse vlucht is pas in de namiddag

TheDolphin

Mischien een kleine tip: Je kunt je checkin bagage alvast afgeven bij terminal 2 en dan hoef je nog niet het detectiepoortje door. Als je het detectiepoortje door gaat zit je binnen en kan je niet meer terug naar buiten. Het is aangenamer buiten te wachten en dan heb je meer bewegingsvrijheid.  :thumb: