Jambers : Boer Joël met zijn Filippijnse vrouwen

Gestart door ladgar, donderdag 27 mei 2010, 15:55:46

Vorige topic - Volgende topic

Admin

Citaat van: spo0n op zaterdag 25 december 2010, 14:34:18
En om heel eerlijk te zijn denk ik dat heel weinige Filippijnse vrouwen hier gelukkig gaan zijn/worden.
Het klimaat en het missen van hun familie alleen al! Heel erg en wij kunnen het ons niet voorstellen omdat we hier kort bij onze familie leven.

Reacties volgend op het tweede deel van het vorig bericht zijn te vinden in topic:alles en nog wat erbij
Hallo gast. :welcome:

Anakin

ik de videoclîp van joel en zijn zoon nu ook gezien.
is echt wagelijk en mensonwaardig.
vind erg, die viezerieken zijn een vrouw niet waard.
hebben geen respect.
alleen werk en sex,wat telt,was overduidelijk
en dan nog een hoog gedacht van zichzelf ook.
stuk pretencé,baaah walgelijk 

dat die aan filipinos zijn geraakt,is omdat wet omtrent immigratie bijlange zo streng niet was.
zouden ze nu niet meer moeten proberen .want zo geweigerd zijn .

vind ook erg die vrouwen hun moederland niet meer kunnen zien,tenzij die boeren dood zijn,en zij genoeg geld hebben om terug tegaan.
ik hoop van wel voor die filipinos

ze zijn inderdaad niet gedwongen,maar misleid.
zoals er zoveel vrouwen missleid worden,en niet alleen filipinos,zelf velen van hier worden misleid.
velen worden hemel op aarde beloofd,en ja die boeren zullen wel hun beste kant getoond hebben daar.
misschien hebben ze hen daar beloof dat ze geld mochten opsturen.
die vrouwkes zijn gewoon slachtoffer,omdat ze arm zijn.
en hen beter leven is beloofd.
hoe zouden we zelf zijn,iedereen wil een goed leven toch.

toen ik daar ben geweest ,heb ik mijn ogen open gedaan.
en toen ik terug hier kwam,keek ik met een heel ander gedacht tegenoven onze maatschappij.

ik hoop die 2 boeren rotten in hell,meer verdienen ze niet.


balikbayan

Zijn die vrouwen zoveel beter dan ?

Die doen andersom hetzelfde en gebruiken die 2 boeren weer als middel om het land te verlaten  :weetikniet:

Pot verwijt de ketel wat dat betreft zijn de filipinas altijd de onschuldige engeltjes.

Afgezien dat het 2 domme stompzinnige dwazen zijn met een iq van een veldmuis moet je die dames niet meteen vrijpraten.

Anakin

ik weet wel er filipinas zijn die op geld uit zijn van westerse mannen,daar heb ik al verhaaltjes van gehoord.
maar zag je meteen al,dat ze daarniet op uit zijn.
want gelukkig zagen die filipinos er niet uit,weet zeker ze liever terug naar hun land wilde als ze konden.

als die boeren zo met filipinas zijn,zullen die ook zo met westerse vrouwen zijn.
maar westerse vrouwen trappen daar niet zo vlug meer in.
daardoor ze filipinos nemen.



Luc

Citaat van: Anakin op maandag  4 juli 2011, 22:37:54

vind ook erg die vrouwen hun moederland niet meer kunnen zien,tenzij die boeren dood zijn,en zij genoeg geld hebben om terug tegaan.
ik hoop van wel voor die filipinos


Ik weet niet wat of je alles hebt gezien maar op zeker moment was de vrouw van boer Joel wel degelijk alleen op vakantie naar de Filippijnen met hun zoontje. Op zeker moment ging de boer haar afhalen op Zaventem en kwam zij niet opdagen. Ze had gewoon besloten om nog een maandje langer te blijven zonder hem iets te zeggen. Hij alleen terug naar Zillebeke. 1 maand later terug naar Zaventem waar ze dan eindelijk kwam opdagen. Zij was geloof ik 3 maanden terug geweest. Dat ze dus tot de dood van de boer moest wachten is zwaar overdreven.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Fail_over

4 December naar de Phils vertrokken, 1 april getrouwd met bruid terug naar België. De vader van die zoon heeft goede connecties.

Zwijnen ja.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Luc

Citaat van: Fail_over op dinsdag  5 juli 2011, 23:48:31
4 December naar de Phils vertrokken, 1 april getrouwd met bruid terug naar België. De vader van die zoon heeft goede connecties.

Zwijnen ja.

De eerste uitzending over boer Joel was begin jaren 90. De uitzending "10 jaar later" werd uitgezonden in 2003. Vergelijk dat niet met de toestand nu.

De zoon trouwde met een vriendin van de vrouw van Joel. Die wist dus heel goed wat haar vriendin te wachten stond. Van je vrienden moet je het hebben zeggen ze  :jajaja:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Fail_over

Citaat van: Luc op woensdag  6 juli 2011, 00:31:07
Citaat van: Fail_over op dinsdag  5 juli 2011, 23:48:31
4 December naar de Phils vertrokken, 1 april getrouwd met bruid terug naar België. De vader van die zoon heeft goede connecties.
Zwijnen ja.
Citaat van: Luc op woensdag  6 juli 2011, 00:31:07
De eerste uitzending over boer Joel was begin jaren 90. De uitzending "10 jaar later" werd uitgezonden in 2003. Vergelijk dat niet met de toestand nu.

Klopt.
Citaat van: Luc op woensdag  6 juli 2011, 00:31:07
De zoon trouwde met een vriendin van de vrouw van Joel. Die wist dus heel goed wat haar vriendin te wachten stond. Van je vrienden moet je het hebben zeggen ze  :jajaja:

Die vriendin wist ook wel dat er haar in de verte iets te wachten stond. De vrouw koos alleen uit twee kwaden. Tja, het werkt 2 kanten op he. Wat krijgen zij hier, en wat de mannen daar.

Die boeren hebben echter wel o.a. de basis gelegd voor de angst in de EU voor het schijnhuwelijk, mag dat duidelijk zijn.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

balikbayan

Ik vind het nog steeds vermakelijk om naar te kijken.

Het zijn 2 varkens ongetwijfeld en de dames ja die onschuldige engeltjes vielen op hun uiterlijk oh nee innerlijk oh nee

euh kan iemand me helpen .......  :lachen:

Maar ik denk dat mensen die meiden is wat meer moeten zien als volwassenen die hun eigen keuzes maken.

En dat gelul over ja maar dat is onze cultuur  :daag:

Sorry doe ik niet aan mee

Anakin

wat er ook van is
ik vind erg ,dat die 2 boeren vrouwen als een stuk vlees beschouwen en geen respect voor vrouwen heeft,of het nu filipina zijn of niet.

of die vrouwen nu voor het geld kwamen of niet.
iedere vrouw in azie will een beter leven,voor mij is hun schijnhuwelijk een schijnhuwelijk zoveel is zeker,en denk nu niet meer zou lukken.

ze heeft haar vrienden laten komen,zo is ze niet meer alleen,en heeft ze iemand om tegen te praten.
gezien niemand van ieper met haar wil praten,hoe zou da komen he.

zouden die filipinas daar nog zijn ? en hoe gaat het met hen ?
is undertussen al 8 jaar geleden.