Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok, dank u .....leuke video..... :denk:

Maar de BPM (beats per minute) wat langzaam ..... :denk: :denk:......"EVERYBODY RAISE YOUR F...CKNG HANDS"................... :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run:


bananacreek

Cebu trip.... :jajaja:





Alleen een hoop (zachte) regen  in de ochtend... :denk:


bananacreek

Schip was de Mv Cokaliong Dinagat die er "normaal" 5 uur en 45 min over doet tussen Dumaguete en Cebu city dus dan komt je om kwart voor zes  in de morgen in cebu aan terwijl SM en vele andere bedrijven pas om 09.30 tot 10 uur open gaan...... :run: :run: :run:

Internet foto's



bananacreek

Dan maar anderhalf uur zitten in de Cocaliong Tower in de buurt van Pier 4........... :denk: :denk:

Normaal kan je daar naar het toilet maar ik moest op dat moment geen drukwerk bezorgen.... :denk: :denk: :happy: :happy:



bananacreek

Veel surplus in in Cebu en Cebu city bouwt ongelofelijk snel met een hoop gebouwen tegen de 40-60 verdiepingen en ik heb er geen enkel probleem mee om in Cebu City rond te darren maar met de taxi?........ongelofelijk wat een zwaar verkeer met al die stoplichten ....... :run: :run:


bananacreek

Mooio spul maar weer geen prijskaatje...ze kijken eerst hoeveel je zou kunnen spenderen en voor een blanke een paar duizend meer... :denk: :denk: :confused2: :confused2:



Met die kijker zou ik mijn geboorteplaats weer kunnen bekijken en misschien weten ze me dan te vinden?..... :denk: :denk: :confused2: :weetikniet: :weetikniet:

Ik ben geboren op UR ANUS...... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

PCQuickbuys  SM...maar ik kwam voor een 2TB drive en toch maar deze gekocht...maar duur @P9300.....(kan ik van de belasting aftrekken?)



Had misschien toch beter deze kunnen kopen? (voor den video muziek tracks)........... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:



Voor de liefhebbers de link naar de pricelist:

http://www.pcquickbuys.com/downloads.html

bananacreek

3 day sale in ACE Hardware en ongelofelijk hoeveel producten ze daar hebben............. :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Soms toch ook wel aan de duurdere prijzen omdat veel uit de USA komt...




Luke

Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 juli 2016, 15:22:41
PCQuickbuys  SM...maar ik kwam voor een 2TB drive en toch maar deze gekocht...maar duur @P9300.....(kan ik van de belasting aftrekken?)

Voor de liefhebbers de link naar de pricelist:

http://www.pcquickbuys.com/downloads.html

Voorzichting met USB externe HDD. Altijd zorgen dat er geen opestaande programma zijn met acces naar de HDD, En gebruik de EJECT USB HDD alvorens de USB stekker eruit gaat.