Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Back in Dumaguete en weer lopen naar de stad zoals elke morgen.......toch weer geld uitsparen..... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Maar LOTUS is normaal al een duur merk want in Handyman Robinsons verkopen ze ook veel Lotus handgereedschap............. :denk: :jajaja:


bananacreek

Citaat van: Luke op zaterdag 30 juli 2016, 15:28:11
Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 juli 2016, 15:22:41
PCQuickbuys  SM...maar ik kwam voor een 2TB drive en toch maar deze gekocht...maar duur @P9300.....(kan ik van de belasting aftrekken?)

Voor de liefhebbers de link naar de pricelist:

http://www.pcquickbuys.com/downloads.html

Voorzichting met USB externe HDD. Altijd zorgen dat er geen opestaande programma zijn met acces naar de HDD, En gebruik de EJECT USB HDD alvorens de USB stekker eruit gaat.



Inderdaad SAVE removal is zeer belangrijk.....openstaande programma's zoals wat bijvoorbeeld?.... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek



Kijk nou zie ik het op deze foto (internet) ze hebben de grote bussen verwijderd omdat er teveel problemen waren om die achter op de pier in te draaien vanwege het zware vrachtverkeer parkeren (aan de andere kant van de pier maar ook achter dit gebouw) en nu hebben ze van die kleine rotbusjes met zeer smalle deuren waardoor je weer geforceerd word om als wanneer je grotere bagage hebt om van die "porters" in te huren en je mag niet met hun meelopen als ze je vracht naar het schip brengen want je MOET met de bus mee..... :negatief: :negatief: :negatief:

Dus je paketten goed aftapen of zoiets.... :confused2: :denk: :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek


Luke

Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 juli 2016, 16:33:00
Citaat van: Luke op zaterdag 30 juli 2016, 15:28:11
Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 juli 2016, 15:22:41
PCQuickbuys  SM...maar ik kwam voor een 2TB drive en toch maar deze gekocht...maar duur @P9300.....(kan ik van de belasting aftrekken?)

Voor de liefhebbers de link naar de pricelist:

http://www.pcquickbuys.com/downloads.html

Voorzichting met USB externe HDD. Altijd zorgen dat er geen opestaande programma zijn met acces naar de HDD, En gebruik de EJECT USB HDD alvorens de USB stekker eruit gaat.



Inderdaad SAVE removal is zeer belangrijk.....openstaande programma's zoals wat bijvoorbeeld?.... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Eender welke applicatie die op dat moment een openstaande verbinding (open file handles)  heeft etc...
Ik lees op computer forums regelmatig dat externe drives plots onleesbaar worden bij het opnieuw aansluiten aan een PC of notebook. Dus zorg evenwel voor gepaste backups.
Tenzij het de bedoeling is om de data mobiel te maken verkies ik NAS (netwerk attached storage) als back-up of opslag.

bananacreek

Dank u beleefd...het gaat bij mij alleen om de video tracks voor de disco en de daarbij behorende Virtual Dj settings... :hoedjeaf:

Maar in ieder geval weer gewaarschuwd.....en voor de muziek heb ik ten alle tijden een backup want als je dat verliest ..... :confused2: :confused2: :denk: :denk:..daar zit een paar jaar werk in die 1TB muziek video clips............ :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:

In zulk een geval......kogel door de kop.... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Noreco (electra) bill betalen @ P1500 per maand .....laag deze maand ...normaal tegen de 1800 pesos

Gaat snel met de Senior Citizens window.... :applaus: :applaus:




bananacreek



Security guard zei: "Sir you are not yet a senior citizen so you will use the left window"... :denk: :denk: :confused2: :confused2:

Ik: "What are you talking about... I will be 70 years this year"...... :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:



Misverstand met de honden van de Chinees...... :denk: :denk: :denk: :negatief: :negatief:..... :run: :run: :run: :run: :run: