Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Benodigdheden

Gestart door Yoshi, dinsdag 27 november 2012, 18:49:02

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Staan niet alle PH domestic aircarriers op de zwarte lijst?

gosternokke

Citaat van: Marinero op dinsdag 25 december 2012, 12:11:58
Citaat van: gosternokke op dinsdag 25 december 2012, 10:32:46
  Overigens PAL wil wel graag weer op  :eu: vliegen, maar staan nog steeds op de zwarte lijst  :negatief:

:denk: nou dan vlieg ik nooit weer met PAL



Klopt helemaal PH waarde, ook Cebupacific en de anderen staan er allemaal op.  Niks mis mee trouwens  zowel PAL  als Cebupacific vliegen met veel al jonge zoniet nieuwe toestellen.



  Denk dat echte problemen zich pas voor gaan doen als het echt mis gaat, als er een toestel crasht zullen verzekeringen zich er wel op beroepen dat je met een toestel meeging die op een  :eu:  zwarte lijst staat.

innka3

Citaat van: gosternokke op dinsdag 25 december 2012, 15:01:51
  Overigens PAL wil wel graag weer op  :eu: vliegen, maar staan nog steeds op de zwarte lijst  :negatief:

  Denk dat echte problemen zich pas voor gaan doen als het echt mis gaat, als er een toestel crasht zullen verzekeringen zich er wel op beroepen dat je met een toestel meeging die op een  :eu:  zwarte lijst staat.
heb je nog wat aan dan :confused2: :denk: :floet: :ripba8:

vvjoris

Citaat van: innka3 op dinsdag 25 december 2012, 18:38:47
Citaat van: gosternokke op dinsdag 25 december 2012, 15:01:51
  Overigens PAL wil wel graag weer op  :eu: vliegen, maar staan nog steeds op de zwarte lijst  :negatief:

  Denk dat echte problemen zich pas voor gaan doen als het echt mis gaat, als er een toestel crasht zullen verzekeringen zich er wel op beroepen dat je met een toestel meeging die op een  :eu:  zwarte lijst staat.
heb je nog wat aan dan :confused2: :denk: :floet: :ripba8:

Uitsluitingen in het kader van de waarborg "Kapitaal Reisongevallen":
Zijn, naast de uitsluitingen vermeld in de Algemene Voorwaarden
van de betreffende waarborg, van de waarborg uitgesloten:

6.5. Luchtreizen, tenzij als betalend passagier met een toestel erkend
voor openbaar vervoer van reizigers.

Ik denk toch dat PAL en Cebu Pacific vliegen met toestellen erkend voor openbaar vervoer van reizigers....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Cosyns Guy

Citaat van: vvjoris op dinsdag 25 december 2012, 19:03:11
Citaat van: innka3 op dinsdag 25 december 2012, 18:38:47
Citaat van: gosternokke op dinsdag 25 december 2012, 15:01:51
  Overigens PAL wil wel graag weer op  :eu: vliegen, maar staan nog steeds op de zwarte lijst  :negatief:

  Denk dat echte problemen zich pas voor gaan doen als het echt mis gaat, als er een toestel crasht zullen verzekeringen zich er wel op beroepen dat je met een toestel meeging die op een  :eu:  zwarte lijst staat.
heb je nog wat aan dan :confused2: :denk: :floet: :ripba8:

Uitsluitingen in het kader van de waarborg "Kapitaal Reisongevallen":
Zijn, naast de uitsluitingen vermeld in de Algemene Voorwaarden
van de betreffende waarborg, van de waarborg uitgesloten:

6.5. Luchtreizen, tenzij als betalend passagier met een toestel erkend
voor openbaar vervoer van reizigers.

Ik denk toch dat PAL en Cebu Pacific vliegen met toestellen erkend voor openbaar vervoer van reizigers....
Dacht hier op het forum ergens gelezen te hebben dat de vliegtuigen wel ok zijn maar de schuld aan de CAAP ligt van de Filipijnen zelf.

Adobo

Citaat van: Yoshi op dinsdag 25 december 2012, 02:12:59
Bedankt! Dan zal ik mijn medicijnen al meepakken in mijn handbagage zo! En die chocolade? Dat is ook oké?
Dat simkaartje aanschaffen was ik ook al van plan, lijkt me handiger om in de Filipijnen te gebruiken ipv mijn Belgisch nummer, zal ook wel ergens aangegeven staan waar je dat kan kopen denk ik.

Wij pakken steeds een kilo of 20 chocolade mee in onze baggage, en nog een paar kg in onze handbagage. Zolang je geen vloeibare chocolade in je handbagage steekt zoals chocoladepasta is het geen probleem.

vvjoris

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 25 december 2012, 19:33:50
Citaat van: vvjoris op dinsdag 25 december 2012, 19:03:11
Citaat van: innka3 op dinsdag 25 december 2012, 18:38:47
Citaat van: gosternokke op dinsdag 25 december 2012, 15:01:51
...
Dacht hier op het forum ergens gelezen te hebben dat de vliegtuigen wel ok zijn maar de schuld aan de CAAP ligt van de Filipijnen zelf.
Idd, ligt aan de overheid, niet aan de maatschappijen
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

Citaat van: Adobo op dinsdag 25 december 2012, 19:43:26
Wij pakken steeds een kilo of 20 chocolade mee in onze baggage, en nog een paar kg in onze handbagage.

Meer dan 20 kilo chocolade  :ikkeniebegrijp:  Is dat bijzondere chocolade, want op de Filipijnen is heel veel chcolade te koop.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Yoshi

Die chocolade is dat iets dat je moet aangeven op je kaart voor douane? Of niet?
Binnen een 5tal uurtjes vertrek ik richting luchthaven, zenuwen tot en met, hopelijk verloopt alles goed  :thumb:

yepyep

Nee, dat hoef je niet aan te geven.

Goede reis!