Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

vermist in cebu

Gestart door innka3, woensdag 25 maart 2015, 19:35:32

Vorige topic - Volgende topic

serge81

Hallo

Ben nog is een kijkje komen nemen op de forum hier, en las deze topic eens even door.
Ik zie dat het van april geleden is dat er nog gereageerd is en was wel eens nieuswgierig dat er al nieuws is eigenlijk ?

Groetjes Serge

bona

Citaat van: serge81 op woensdag 13 januari 2016, 02:13:33
Hallo

Ben nog is een kijkje komen nemen op de forum hier, en las deze topic eens even door.
Ik zie dat het van april geleden is dat er nog gereageerd is en was wel eens nieuswgierig dat er al nieuws is eigenlijk ?

Groetjes Serge


Hallo,

Het is bijzonder jammer voor mij, dat ik deze persoon ooit heb leren kennen.
Meer informatie kan - mag en wens ik niet te geven.

Groeten.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bona op woensdag 13 januari 2016, 06:55:27
Citaat van: serge81 op woensdag 13 januari 2016, 02:13:33
Hallo

Ben nog is een kijkje komen nemen op de forum hier, en las deze topic eens even door.
Ik zie dat het van april geleden is dat er nog gereageerd is en was wel eens nieuswgierig dat er al nieuws is eigenlijk ?

Groetjes Serge


Hallo,

Het is bijzonder jammer voor mij, dat ik deze persoon ooit heb leren kennen.
Meer informatie kan - mag en wens ik niet te geven.

Groeten.
dat is toch wel bijzonder kort door de bocht om het op zijn zachts te zeggen . er zijn personen hier die stad en land in beweging hebben gezet om u te helpen  :lachen: .
en u maakt zich er wel erg gemakkelijk van af , zou u uw mede mens niet eens waarschuwen voor de praktijken van uw welgestelde vriend ?  :ikkeniebegrijp: . of was de achterdocht van enkele leden hier toch niet zo vreemd ?.

raden onder de beker , wat heeft hij geflikt ?  :denk:  :moord: :copulatie: :dump: :prisoner: :shoot13lj7: :nazi: :dollareyes: :marrysmile: :explotieren:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bona

Citaat van: jens op woensdag 13 januari 2016, 09:41:16
Citaat van: bona op woensdag 13 januari 2016, 06:55:27
Citaat van: serge81 op woensdag 13 januari 2016, 02:13:33
Hallo

Ben nog is een kijkje komen nemen op de forum hier, en las deze topic eens even door.
Ik zie dat het van april geleden is dat er nog gereageerd is en was wel eens nieuswgierig dat er al nieuws is eigenlijk ?

Groetjes Serge


Hallo,

Het is bijzonder jammer voor mij, dat ik deze persoon ooit heb leren kennen.
Meer informatie kan - mag en wens ik niet te geven.

Groeten.
dat is toch wel bijzonder kort door de bocht om het op zijn zachts te zeggen . er zijn personen hier die stad en land in beweging hebben gezet om u te helpen  :lachen: .
en u maakt zich er wel erg gemakkelijk van af , zou u uw mede mens niet eens waarschuwen voor de praktijken van uw welgestelde vriend ?  :ikkeniebegrijp: . of was de achterdocht van enkele leden hier toch niet zo vreemd ?.

raden onder de beker , wat heeft hij geflikt ?  :denk:  :moord: :copulatie: :dump: :prisoner: :shoot13lj7: :nazi: :dollareyes: :marrysmile: :explotieren:



Sorry Jens, en beste dank aan allen.

boldy

Nou de volgende die een oproep plaats om informatie te vergaren over een persoon zal zeer waarschijnlijk nul op zijn rekest krijgen.  :jajaja: 

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Adik

Citaat van: Amice op maandag  6 april 2015, 14:52:37
Citaat van: bona op maandag  6 april 2015, 14:37:43
Citaat van: infas op maandag  6 april 2015, 14:07:19
Ik ken Johan persoonlijk.
Het is echter al een tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben.
de laatste ontmoeting dateert van op een filippijnse bbq.
ik heb zijn belgisch gsm nummer en emailadres.
Graag een berichtje indien iemand dat wenst.



Dit is echt hoopgevend nieuws.
Ook ik heb zijn Belgisch gsm nummer en mailadres, doch zoals aanvankelijk gemeld, geen antwoord op geen van beiden.

Mocht je echter meer info hebben betreffende zijn vaste verblijfplaats in Cebu of in de omgeving van NINOVE, kan die mogelijk helpen.

Bij voorbaat dank.

Goede avond.

Bona.

Mja, wellicht is het dan mogelijk voor infas om contact op te nemen met de Rizal organisatie in cebu en daar eens navraag te doen.? :weetikniet:

Heb zijn naam gegoogled en deze naam komt in de zoekresultaten boven bij die genoemde rizal club? Wat voor club is dat eigenlijk want die beschuldigde belgische voormalige burgemeester waar laatst over gepost werd is/was daar ook lid van?

serge81

Hallo

Allé eerst een topic starten met nieuwsgierigheid naar een verloren vriend, er absoluut iets meer van willen weten en uiteindelijk er niets meer van willen weten of over zeggen, waarom stelde je de vraag dan in het begin ?

Ik vond het wel interessant maar de plot is ook maar niks !

Groetjes Serge

josv

Voorlopig weten we nog steeds niet wat er van onze Johan is geworden. Ben toch best wel nieuwsgierig !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

serge81

Citaat van: josv op donderdag 14 januari 2016, 13:26:29
Voorlopig weten we nog steeds niet wat er van onze Johan is geworden. Ben toch best wel nieuwsgierig !!

Ik ook, ik vond het vrij interessant om te lezen ik ken hem niet maar was wel benieuwd spijtig is er niet meer nieuws bekend,

Groetjes Serge

infas

Ik ook maar tot op heden nog niets van Johan gehoord...