Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

squatter area (re-upped pictures )

Gestart door ganda, vrijdag 24 februari 2012, 18:47:56

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 februari 2012, 16:56:26
Je kan het in de ogen zien...die hond houd Nederlandse en Deense bezoekers heel goed in de gaten... :jajaja: :jajaja:

Ja, dat kan je niet van allemaal zeggen:   :lachen:



Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Digos


Je haalt de woorden uit men mond Fail_over.

Wij hadden er drie op den hof liggen




O wee als er iemand in de straat of aan de gate kwam.

Maar steek er men hand zeker niet voor in het vuur, of dat ze niet echt omkoopbaar waren  :lachen:

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Fail_over

Gaat niets boven een klein alarm systeem.
Keffertje die bij elk onraad aanslaat. Alleen hoef je qua verdediging weinig te verwachten..  :lachen:  :neeneenee:





Doet geen vlieg of kuiken kwaad!   :lachen:



Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

jiggy

Citaat van: Amice op zaterdag 25 februari 2012, 11:56:38
:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Tijd en plaats bepalend leven wij nu in 2012 in zowel europa als de filippijnen dus niet 100 jaar terug.


niet tijd en plaats bepalen de leefomstandigheden van de mens.. wel.. de maatschappelijke omstandigheden en evolutie...

Magellan ontmoette op de Filippijnen inboorlingen... wij stonden toen al.. in de "gouden tijden van Keizer Karel".

Zo vlug gaat beschaving niet dat men daar intussen al op hetzelfde peil staat dan W-Europa ...

't is ook niet  omdat ze op de Filippijnen meer SMS-en dan wij dat ze verder staan dan ons hé  :lachen:


bananacreek

Citaat van: innka3 op zaterdag 25 februari 2012, 23:11:09
Citaat van: Fail_over op zaterdag 25 februari 2012, 20:19:58




is die ook in  :belgiesmiley:  :confused2:

Ja, dat kan en dan gaan we de Nederlander en de Zwitzer in Basilan (of in die buurt waar dan ook) te bevrijden en dan behoort u tot de bereden cavalerie....... :thumb: :thumb:

DIE MENSEN ZITTEN NOG STEEDS VAST EN DAT IS DE STIJL VAN DE ABU SAYAF OM PAS NA EEN PAAR WEKEN TOT TWEE MAANDEN OM MET LOSGELD TE EISEN ( ALS ZE NOG NIET ONTHOOFD ZIJN)............ :weetikniet: :weetikniet:

MORE FUN IN THE PHILIPPINES.....

Fail_over

Citaat van: innka3 op zaterdag 25 februari 2012, 23:11:09
is die ook in  :belgiesmiley:  :confused2:

Nee, we zijn bezig om hem ook naar  :belgiesmiley: te krijgen, maar gaat erg moeizaam.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ganda

#27
Wenst u meer toeristische  info? Wordt lid van het Filipijnenforum en ga naar de topic reisforum: verslagen en foto's.

Op deze locatie delen de leden hun ervaringen.

U bent van harte welkom.

Baron

Citaat van: Amice op zaterdag 25 februari 2012, 11:56:38
:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Tijd en plaats bepalend leven wij nu in 2012 in zowel europa als de filippijnen dus niet 100 jaar terug.

Als ik derhalve de zaak moet bekijken dan is er idd niet veel veranderd en zal er ook niets veranderen aangezien de "rijken" er wel voor zorgen dat er squaters komen en ter eigen gewin mensen in de verdrukking helpen.

Indien dat iets te maken heeft met cultuur  dan kan ik enkel beamen dat dit inderdaad het geval is en wel de cultuur der rijken, maar als dit ook een vorm van beschaving is daar wil ik dan toch duidelijk afstand van nemen.

Temeer daar ik de baron ken ,en ik wil het toch echt niemand aandoen om zijn behoefte onder de trap op te ruimen.  :lachen:


:hoedjeaf:

Als je mij bedoelt Amice, ik schijt niet op de trap, maar in de lift

:jajaja: :lachen:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

Citaat van: Amice op zaterdag 25 februari 2012, 05:52:24
In bepaalde gebieden wordt de situatie ook steeds erger en dreigender.

Hier vlakbij is Dakota een squater gebied met veel moslims en drugsverslaafden. Gisteravond werd daar een airport taxi van achteren aangereden door een jeepney.
De zombies kwamen vanuit alle hoeken en zaten zowel bovenop de taxi als op de jeepney om te zien wat er te graaien was. het is altijd al een ongure buurt om door heen te rijden, waarbij de taxi deuren snel op slot gaan.

Als ze de kans krijgen dan gaat het verkeerd daar en er zijn al geregeld vreselijke dingen gebeurd daar. o.a. een kind van 2 jaar die werd gekidnapt en 2 dagen later in een doos terug gevonden werd op de hoek van de straat, zonder ogen,organen en P1000 voor de begrafenis.

Bijkomend is ook nog erg opvallend dat op diezelfe hoek(victoria hotel) een groot reklame muurbeschildering is van MAYOR LIM.



:hoedjeaf:

Waar is dat dan? Welke straat / hoek?

:weetikniet: :denk:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).