Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dating met een filipina...

Gestart door Marcbrabant, zaterdag 28 december 2013, 21:42:04

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Dat zal dan toch voornamelijk bij de beter opgeleiden en beter gesitueerden zijn waar je 30 plussers vind zonden kinderen. want bij de arme sloebers in de provincie is  eerste kind krijgen onder de 18 schering en inslag.

En het zijn ook de beter opgeleiden die zich staande houden en niet ten prooi vallen in Manila.  Wat de arme sloebers uit de provicie betreft die van toeten noch blazen weten heeft Amice volledig gelijk !   Die gaan voor de bijl eenmaal in Manila

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: gosternokke op zaterdag  4 januari 2014, 21:05:43
Dat zal dan toch voornamelijk bij de beter opgeleiden en beter gesitueerden zijn waar je 30 plussers vind zonden kinderen. want bij de arme sloebers in de provincie is  eerste kind krijgen onder de 18 schering en inslag.

En het zijn ook de beter opgeleiden die zich staande houden en niet ten prooi vallen in Manila.  Wat de arme sloebers uit de provicie betreft die van toeten noch blazen weten heeft Amice volledig gelijk !   Die gaan voor de bijl eenmaal in Manila
die hebben gewoon goed de bijbel gelezen ,ga heen en vermenigvuldig u . ja het is nu eenmaal mooi werk en het stuift niet  :copulatie: .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Baron

Citaat van: dexter1969 op zaterdag  4 januari 2014, 03:17:24
Iedereen liegt al wel eens zeker :biggrinn: maar als ik kinderen moest hebben zou ik daar niet over liegen.

Dat zeg je, maar als je nou heeeel weinig kansen in je leven hebt, en er doet zich een kans (lees blanke) voor, dan kun je angst hebben deze te verspelen door te zeggen dat je een kind hebt. Het kan in zo een geval ook voorzichtigheid, beetje rustig aan, zijn.

:hoedjeaf:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Ronny55

Citaat van: gosternokke op zaterdag  4 januari 2014, 21:05:43
Dat zal dan toch voornamelijk bij de beter opgeleiden en beter gesitueerden zijn waar je 30 plussers vind zonden kinderen. want bij de arme sloebers in de provincie is  eerste kind krijgen onder de 18 schering en inslag.

En het zijn ook de beter opgeleiden die zich staande houden en niet ten prooi vallen in Manila.  Wat de arme sloebers uit de provicie betreft die van toeten noch blazen weten heeft Amice volledig gelijk !   Die gaan voor de bijl eenmaal in Manila
"Schering in inslag" zou ik nu niet direct willen beamen eerder "frequent" In onze kennissen kring eerder zeldzaam, kan uiteraard aan de omgeving liggen.

Mijn vrouw had ook een zoontje als ik haar leerde kennen, ze toen 42 jaar oud en haar zoontje 2 jaar. Haar heel leven had ze zich ingezet voor haar werk, nooit tijd gemaakt voor een relatie en had zich voorgenomen voor haar 40 ste een kind te hebben met of zonder een relatie. Ze wilde zeker niet kinderloos blijven de rest van haar leven. Je kan dus zeggen dat ze bewust voor "bom" gekozen heeft. Ze heeft me wel eens aangehaald dat ze het betreurde me niet enkele jaren eerder te hebben leren kennen, dat zou voor haar probleemlozer geweest zijn .....De jongen nu 10 jaar oud begint mopeilijke vragen te stellen. Hij is er zich niet 100% van bewust dat niet zijn biologische vader ben. Vragen als , waarom zij jullie getrouwd na mijn geboorte, waarom heten de kinderen van "daddy" in Belgie Olaerts en ik niet?

Probeer dat maar eens aan een 10 jarige uit te leggen. Liegen heeft hier in geen geval veel zin, daar zijn we het beiden over eens .We zijn nu wel met de adoptie door mij bezig 3 jaar al , maar de molen draaid zoooooo langzaam.

Het punt is dat zoals gosternokke zegt de opleiding en de omgeving idd een rol spelen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

dexter1969

Citaat van: Baron op maandag  6 januari 2014, 00:19:16
Citaat van: dexter1969 op zaterdag  4 januari 2014, 03:17:24
Iedereen liegt al wel eens zeker :biggrinn: maar als ik kinderen moest hebben zou ik daar niet over liegen.

Dat zeg je, maar als je nou heeeel weinig kansen in je leven hebt, en er doet zich een kans (lees blanke) voor, dan kun je angst hebben deze te verspelen door te zeggen dat je een kind hebt. Het kan in zo een geval ook voorzichtigheid, beetje rustig aan, zijn.

:hoedjeaf:

In mei ga ik ze bezoeken, ik kan niet sneller verlof krijgen op het werk, dan zullen we wel zien hoe het allemaal in elkaar zit, hopelijk toch.

dexter1969

De eerste keer dat we elkaar ontmoeten wil ze onmiddellijk zwanger geraken van mij, dit vind ik nou toch wel een beetje verdacht klinken . :benweg:

gertve

Wees blij dat je de waarschuwing gekregen hebt  :floet:

gosternokke

Citaat van: dexter1969 op donderdag 23 januari 2014, 16:17:48
De eerste keer dat we elkaar ontmoeten wil ze onmiddellijk zwanger geraken van mij, dit vind ik nou toch wel een beetje verdacht klinken . :benweg:


  Nou die zijn er maar zat die een baby willen van een buitenlander, als je maar blank ben en een lange neus heb  Het hebben van halfbloed kinderen is weer helemaal in ,in  :smiley-philippines: sinds halfbloed Megan Young de miss verkiezingen won.

  meesten zijn zo dom te denken dan een blank kind de garantie is dat het artiest of zanger(es) word    . En mocht dat niet lukken dan dan wel een  WU sponsorbaby  zit er wellicht in

dexter1969

Kan best zijn maar ik ga niet vrijen zonder condoom met iemand die ik voor de eerste keer in mijn leven ontmoet.

gosternokke

Lijkt mij heel verstandig in een land als  :smiley-philippines: met iedere dag 16 nieuwe HIV besmettingen erbij.     Overal ter wereld gaan de  HIV en AIDS gevallen omlaag, in  Filippijnen  zit er een gestaag stijgende lijk in.  Zal ook nog wel lang zo blijven zolang onbeschermde sex de norm blijft.