Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dating met een filipina...

Gestart door Marcbrabant, zaterdag 28 december 2013, 21:42:04

Vorige topic - Volgende topic

Soushkin

Citaat van: dexter1969 op donderdag 23 januari 2014, 18:57:00
Kan best zijn maar ik ga niet vrijen zonder condoom met iemand die ik voor de eerste keer in mijn leven ontmoet.


Je kunt beter op zoek naar een andere gaan als je het mij vraagt, maar het is aan jou. :)
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Soushkin

Citaat van: gosternokke op donderdag 23 januari 2014, 18:31:13

Nou die zijn er maar zat die een baby willen van een buitenlander, als je maar blank ben en een lange neus heb  Het hebben van halfbloed kinderen is weer helemaal in ,in  :smiley-philippines: sinds halfbloed Megan Young de miss verkiezingen won.

  meesten zijn zo dom te denken dan een blank kind de garantie is dat het artiest of zanger(es) word    . En mocht dat niet lukken dan dan wel een  WU sponsorbaby  zit er wellicht in


Haha, dat klopt, ja. Ik heb al veel aanvragen van vrouwen, of ik ze wilde bezwangere,n gekregen. Om de een op andere reden geilen de vrouwen hier op het idee van kinderen met blauwe of groene ogen, lichte huidskleur, blond haar etc. :)
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Baron

 :hoedjeaf:

dat heb ik ook. Met name 22 jarigen willen graag bezwangerd worden van mij. Denk wel dat het bij mij vooral mijn adellijke titel is want ik ben niet blond en heb geen blauwe ogen.
Ik geef er maar mondjesmaat aan toe. als een halve squater area (straks) baron of barones blijkt te zijn gaat het exclusieve er al snel van af. Wat mij door de Europese adel beslist kwalijk genomen zou worden.

:lachen: :jajaja: :lachen: :atyourservice: :lachen:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Amice

Ik denk dat het meer de kleuren van de Euro biljetten zijn die hen drijft om zwanger te worden van n buitenlander.

Daarmee moet je nog oppassen ook want 1 nummertje is voldoende, ook als het niet meteen lukt is het toch raak want ze kruipen dan wel snel met n paar pinoys in bed om vooral toch de claim bij de buitenlander te leggen,dat ze zwanger is van hem.

Dan mag jij als buitenlander aantonen dat het niet van jou is dus dat is minstens de kosten van een dna test erboven op maar dan heb je wel alvast de bevalling en alle kosten voor haar betaald inclusief onderhoud en alle smoezen op een hoop om je kaal te plukken.

Elkander nog nooit in levende lijve gezien maar ze wil al zwanger van je worden  :ikkeniebegrijp: nou die dumpte ik al gelijk.

Er kwam n paar jaar geleden n nederlander bij me, die wilde zijn kind die hij verwekt had bij een filipina op zijn naam zetten. Bleek bij het gemeentehuis dat de echtgenoot van de vrouw in kwestie het kind al geregistreerd had aangezien het kind automatisch geacht wordt binnen het huwelijk verwekt te zijn en de pinoy(echtgenoot) dus automatisch de natuurlijke vader, ondanks dat het kind dus blauwe ogen had.
De nederlander was nog  kwaad ook. Ik heb hem maar verteld dat hij beter blij kon zijn en dat hij flink mazzel heeft gehad.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ifugao


dexter1969

Citaat van: Soushkin op donderdag 23 januari 2014, 23:12:22
Citaat van: dexter1969 op donderdag 23 januari 2014, 18:57:00
Kan best zijn maar ik ga niet vrijen zonder condoom met iemand die ik voor de eerste keer in mijn leven ontmoet.


Je kunt beter op zoek naar een andere gaan als je het mij vraagt, maar het is aan jou. :)

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik haar regelmatig plaag door dingen te zeggen die ik niet meen en zij plaagt mij op dezelfde manier natuurlijk, ik heb het haar zelf geleerd. :haha:

Lorre

Oogkleppen, mooi!  Sommige worden écht verliefd op een lijf én een leeftijd, wat het ook moge kosten...  Als mij (als vreemde voor haar) wordt gevraagd om geld om wat-voor-reden-ook dan is het voor mij metéén, point final!  Dan nog de "eis" om bij een eerste date (ook al duurt ie 2-3-4 weken) zwanger te worden, alweer point final "2de", ook al zou ze voorbij point final nr 1 zijn geraakt.  Maar soit, ik heb geen aandelen in JOUW relatie en wens je absoluut het beste... en mooie kindjes!!! :applaus:  :applaus:  :applaus:

dexter1969

Citaat van: Lorre op dinsdag 28 januari 2014, 20:53:28
Oogkleppen, mooi!  Sommige worden écht verliefd op een lijf én een leeftijd, wat het ook moge kosten...  Als mij (als vreemde voor haar) wordt gevraagd om geld om wat-voor-reden-ook dan is het voor mij metéén, point final!  Dan nog de "eis" om bij een eerste date (ook al duurt ie 2-3-4 weken) zwanger te worden, alweer point final "2de", ook al zou ze voorbij point final nr 1 zijn geraakt.  Maar soit, ik heb geen aandelen in JOUW relatie en wens je absoluut het beste... en mooie kindjes!!! :applaus:  :applaus:  :applaus:

Wat het ook moge kosten ? Het geld dat ik haar stuur zal mij niet failliet laten gaan, ik moet daar zelfs geen boterham minder voor eten, denk je dat ik gek ben ? Wat die kindjes betreft, die zullen er alleen komen als we samen in Belgie wonen en als ik op dit forum een beetje rondkijk zou dat wel eens heel lang kunnen gaan duren, want het is verre van evident om dat allemaal geregeld te krijgen.

Nog eens over het geld, alle facturen van de goederen die ze met mijn geld gekocht heeft heeft ze naar mij doorgestuurd, nogmaals, denk je dat ik gek of achterlijk ben ?

Ifugao

Citaat van: dexter1969 op woensdag 29 januari 2014, 02:44:07

Nog eens over het geld, alle facturen van de goederen die ze met mijn geld gekocht heeft heeft ze naar mij doorgestuurd, nogmaals, denk je dat ik gek of achterlijk ben ?


Nee hoor, maar het wordt nu wel eens tijd dat de oogklepjes af gaan na alle voorgaande berichten.

dexter1969

Citaat van: Ifugao op woensdag 29 januari 2014, 03:50:06
Citaat van: dexter1969 op woensdag 29 januari 2014, 02:44:07

Nog eens over het geld, alle facturen van de goederen die ze met mijn geld gekocht heeft heeft ze naar mij doorgestuurd, nogmaals, denk je dat ik gek of achterlijk ben ?


Nee hoor, maar het wordt nu wel eens tijd dat de oogklepjes af gaan na alle voorgaande berichten.

En weer dat neerbuigende toontje.