Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dating met een filipina...

Gestart door Marcbrabant, zaterdag 28 december 2013, 21:42:04

Vorige topic - Volgende topic

Lorre

Niks neerbuigend aan hoor, mààr wel RAAD van enkele (oude) rotten die al menig Filipijns watertje hebben doorzwommen.  Neem er het beste van mee, alsook je roze bril...

josv

Citaat van: dexter1969 op woensdag 29 januari 2014, 02:44:07
Nog eens over het geld, alle facturen van de goederen die ze met mijn geld gekocht heeft heeft ze naar mij doorgestuurd, nogmaals, denk je dat ik gek of achterlijk ben ?

Maak er een lijstje van ! Volgende keer als je er bent even checken of het er nog is want vaak gaan de wat "duurdere" geschenken rechtstreeks naar de pawn-shop  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Ronny55

Zou zeggen trek je niet teveel aan van wat sommige hier posten, het zijn veelal raadplegingen van heren die zich bij hun kloten hebben laten nemen ....Maar het kan ook anders , daar zijn ook vele voorbeelden van. Wil hier zeker niet ontkennen dat een zekere voorzichtigheid in acht genomen moet worden. Ga gewoon op je buikgevoel af en zorg gewoon dat je niet meer investeer dan dat je probleemloos kan missen....Wordt het dan niks is er geen man overboord.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Lorre

Citaat van: Ronny55 op woensdag 29 januari 2014, 04:11:19Ga gewoon op je buikgevoel af

Bij velen ligt het gevoel net ietsje lager dan hun buik :lachen:.

dexter1969

Citaat van: Ronny55 op woensdag 29 januari 2014, 04:11:19
Zou zeggen trek je niet teveel aan van wat sommige hier posten, het zijn veelal raadplegingen van heren die zich bij hun kloten hebben laten nemen ....Maar het kan ook anders , daar zijn ook vele voorbeelden van. Wil hier zeker niet ontkennen dat een zekere voorzichtigheid in acht genomen moet worden. Ga gewoon op je buikgevoel af en zorg gewoon dat je niet meer investeer dan dat je probleemloos kan missen....Wordt het dan niks is er geen man overboord.

De heren kunnen best gelijk hebben, dat zal ik dan wel zelf ondervinden .

dexter1969

Citaat van: Lorre op woensdag 29 januari 2014, 04:13:45
Citaat van: Ronny55 op woensdag 29 januari 2014, 04:11:19Ga gewoon op je buikgevoel af

Bij velen ligt het gevoel net ietsje lager dan hun buik :lachen:.

Bij velen wel , dat is een feit.

dexter1969

Citaat van: josv op woensdag 29 januari 2014, 04:08:18
Citaat van: dexter1969 op woensdag 29 januari 2014, 02:44:07
Nog eens over het geld, alle facturen van de goederen die ze met mijn geld gekocht heeft heeft ze naar mij doorgestuurd, nogmaals, denk je dat ik gek of achterlijk ben ?

Maak er een lijstje van ! Volgende keer als je er bent even checken of het er nog is want vaak gaan de wat "duurdere" geschenken rechtstreeks naar de pawn-shop  :biggrinn:

Ze hebben een nieuw huis gebouwd met dat geld, dat gaan ze toch niet terug afbreken hoop ik.

Lorre

Ik ken nog zo'n geval waar het dak was gaan vliegen na een typhoon, toen dochterlief -wonend, werkend en gehuwd zijnde in België- na 2 weken na het overmaken van een paar honderden euro's aankwam, lag het oude dak nog steeds op het huis.  Lieve mams en paps hadden lekker gefeest, gerookt en gegokt met dochterlief haar zuurverdiende euro's.  Ze zijn zo lief, meneer (dixit Chris De Stoop)...

Ifugao

Ach....het was toch zo'n schattig Filipinootje.  :harenuittrekkenpg2:

bananacreek