vuurwerk downloaden voor oudejaarsavond

Gestart door ganda, vrijdag 30 december 2011, 18:03:34

Vorige topic - Volgende topic

ganda


Vuurwerk downloaden

Op de Filipijnen, waar er doorgaans ook lustig op los wordt geknald, denken de autoriteiten een oplossing te hebben. Eerder dan zelf vuurwerk en voetzoekers de lucht in te schieten raden ze feestvierders aan mp3-bestanden van knalgeluiden te downloaden en die massaal af te spelen tijdens de festiviteiten. De geluidsbestanden kunnen gedownload worden op de website van het Filipijnse ministerie van Gezondheid.

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1370629/2011/12/30/Met-meubels-gooien-of-in-de-lucht-schieten-bizarre-tradities-op-Nieuwjaar.dhtml

Eerst zien en dan geloven zeg ik maar  :lachen:


Rich

Rich de Nederbelg.

Kano

Het zijn 9 mp3 files met vuurwerkgeluiden te downloaden hier:

www.doh.gov.ph/sites/default/files/World%27s%20Safest%20Firecracker.zip
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Gelijk hacken die downloads en n virus erin gooien want stel je eens voor wat er gebeurt.
Ze gooien die files op de karaoke set en volume op vol en dat het godganselijke jaar door.

Echt vuurwerk is dan na n paar uur opgeknald en dan weer afgelopen.

Geen goed plan om dat met ongediciplineerde filipino's te doen die toch al graag irritant zijn.  :negatief:

:benweg:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Amice,  ja daar heb je gelijk in. Maar ook zonder die vuurwerkgeluiden maken die karaoke sets ontzettend lawaai. Filipino's denken niet aan de buren (wel als ze geld nodig hebben  :jajaja: ) en draaien vaak de volumeknop en de basknop volledig open. Het afgrijselijk harde lawaai waarbij af en toe de glazen in de kast dansen duurt soms tot de volgende ochtend. En niemand die daarvan iets gaat zeggen, zo bang zijn ze voor wraakacties.   :moord:  Een enkeling wil nog wel eens in het donker stenen op het dak van de lawaaimaker gooien. En als je vraagt aan de naaste buren of zij ook last van het lawaai hadden, zeggen ze   :¨l  nog nee ook  :horenzienzwijgen: 

Desalniettemin een gelukkig en gezond 2012 !    :thumb: :cheers: 

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Ach ja, men doet wat men wilt hier, aan ons enkel te constateren en thats it.

Jij en allen op het forum ook een voorspoedig en gezond 2012 toegewenst. :feestmutstoetertje: :dance: :shots:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bigfoot12345

Het ergste is dan nog dat ze zo vals zingen.
araiiiiiiiiiiiiiiii mijn oren :lachen:

Rich

De laatste jaren valt het me op dat het toch sterk is verminderd.

Toen ik in Lapulapu was voor 2 maanden dit jaar had ik het er nog over met mijn vrouw, en die zei dat het inderdaad minder is omdat op vele plaatsen om 10pm de stekker er uit moet. En daar wordt schijnbaar streng op toegekeken.
Tja zei ze, de mensen hebben kinderen die de volgende dag weer naar school moeten en heel wat mensen moeten weer vroeg op om te gaan werken. Dus ze moeten maar leren om meer respect te hebben voor elkaar, want anders kijken ze naar niets.

Af en toe hoorde ik ergens in de verte weleens wat valse harde noten, maar verder kan ik niet zeggen dat het mij stoort, en zolang ze maar niet de hele nacht doorgaan voor mij geen probleem. Ik heb er absoluut geen enkel last van maar ik ben de enige hier blijkbaar.

Ik vind de reacties hier fel overdreven.


Rich de Nederbelg.

ganda


De 9e track firework symfonie is wel de max. Als men dat een half uurtje laat spelen dan ben je gegarandeerd klaar om iemand af te schieten. Hallo zeg... goe zot.