Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

bankrekening in phil

Gestart door bruno13, woensdag 7 september 2011, 13:02:31

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Inderdaad! Het zit em altijd wel ergens. Ofwel hoge transactiekkosten ofwel slechte wisselkoers.
Het zal moeilijk zijn om Sirichange te evenaren.

Ronny55

Citaat van: Kano op donderdag  6 juni 2013, 16:00:01
Laaat maar, heb het al gezien. Ondertussen vergeleken Paypal en Surichange.

Bij Surichange is de wisselkoers momenteel P 54.8, deze rekenen â,¬ 5 kosten ongeacht hoogte bedrag. Voor â,¬ 2000- â,¬ 5 == â,¬ 1995 krijg je cash of op bankrekening Php 109,326
Bij Paypal krijg je voor â,¬ 2000 107,639.20 PHP PayPal exchange rate:1 EUR = 53.8196
Dat is dus een verschil van 1687 pesos

Dus geen paypal voor mij  :hoedjeaf:



Zoals ik zei, voor kleine bedragen,100 a 200 eur misschien handig , maar voor grotere bedragen, +2000 eur zeker niet voordeliger
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Priba

een uur geleden euro's (Metrobank Euro account ) gewisseld aan  Php 55.52 !! Niet zo slecht denk ik !!  :applaus:

koy



via PayPal kan je geld sturen via een e-mail adres en zo ziet het eruit
ik heb het nog niet kunnen uittesten naar de PH maar als iemand daar pos ervaring mee heeft, please share

thx koy
leven en laten leven...

koy



foto uploaden lukte nie nu msss
leven en laten leven...

huisman45

Even ontopic in plaats van hoeveel de peso waard moet zij ,
Had op een forum afgelopen week een stuk neer gezet naar aanleiding wat was voorgevallen in,
een familie aangelegenheid cq zakelijke bespreking.
Laat u eigen gedachte er maar over gaan en schiet maar.

Er word wel eens gevraagt hier naar een betrouwbare bank in de PH,wil alleen dit even mededelen wat wij,Chris en ik hebben bijgewoond
daarna mogen en kunnen jullie je zienswijze en zeg je doen.Laat je niet inhouden.

Door bepaalde dingen die in het verleden in het (familie)bedrijf is voorgevallen.Had haar tante een etentje(vergadering)in een privekamer in een restaurant in davao.Naast ons waren daar aanwezig,namen worden niet genoemd voor mijn eigen veiligheid hier, Een paar finacieel managers van BDO BPI Metrobank die na een geprekje en een drankje en hapje met papieren op tafel kwamen.Na eerst hebben gevraagt of ik wilde weggaan maar dat werd door mijn vrouw en tante geweigerd.Daar kwamen de gegevens van personen die de firma wilde onderzoeken naar hun accounts timedeposits etc alles werd GEWOON op tafel gelegd en besproken waaruit bleek dat ze de boel hadden bedonderd in het bedrijf.
Verder wat en hoe wil ik hier niet bespreken
maar denk dat privacy en integriteit in de PH met banken ver te zoeken is, alles je een groot bedrijf met middelen hebt word alles onder, druk of steekpenningen wel openbaar gemaakt.

Dus volgens mij bezint eer ge begint hier rekeningen te openen en de rest
Heb discussie gehad met mijn vrouw erover en ja het standaard antwoord verpakt in een sausje,
zo gebeurt het al jaren en is de filipino way.\

Ja dan stop ik maar.........................................  :benweg: :benweg: :rennen:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Kano

Officieel is er een streng bankgeheim. Maar  o.a. tijdens het onderzoek van de senaat naar de bankrekeningen van ex rechter Corona van de surprme court bleek dat er hier en daar toch wat lekken waren. Alles draait hier om geld  :jajaja:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Guadalupe

Overal draait alles om geld,de Filipijnen zijn geen uitzondering.

Ook Nederland zit vol corruptie !
Wie lacht niet wie de mens beziet.