Re:geld sturen vanuit Belgie naar de Filipijnen

Gestart door www.asiatrade-oostende.com, woensdag 6 juni 2012, 11:34:16

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: asia trade oostende op woensdag  6 juni 2012, 14:35:17


wel lees ik op 10 eerste pagina's reclame voor Bank vd Post, Argenta, Citybank, Xoom, Hsbc, Lcc, Money trans, w- union, etc... (maar dan staat hun "paardebril" op)



Ik veronderstel dat u aan ongeveer hetzelfde tarief als LCC werkt, maar ik ga wel niet naar Oostende komen om een relatief klein bedrag te versturen é.... Als het echter mogelijk via jullie te versturen zonder zelf langs te komen (bvb up uw BE rekening overschrijven) wil ik dat gerust doen. Ik zal wel eens aan de zee geraken om mij eerst te registreren denk ik....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

gosternokke

Citaat van: asia trade oostende op woensdag  6 juni 2012, 14:35:17
tja, wij doen veel zaken met hollanders, goed dat ze niet allemaal zo kleinzielig zijn

wel lees ik op 10 eerste pagina's reclame voor Bank vd Post, Argenta, Citybank, Xoom, Hsbc, Lcc, Money trans, w- union, etc... (maar dan staat hun "paardebril" op)

en  honderden  Filippijnen zijn ons dankbaar dat ze goedkoop en efficient geld kunnen sturen naar hun familie en wij deze service aanbieden,

ja, "service" want de financiele opbrengst is te verwaarlozen beste meneer, en bij ons is service heel belangrijk !

en als je een balikbayan box naar PH wil sturen, kan ik u geen betere aanbevelen dan Johan en Elvie van Eljo  :thumb: zo'n service, hier EN in de Filippijnen (heel belangrijk !!! )

take it or leave it

voor u ook, een prettige dag verder !




  Oei, deze meneer heeft het toch niet helemaal begrepen    :confused2:   Vier postings nu op het forum en alle 4 puur reclame.
Toch foute inschatting van mij.

www.asiatrade-oostende.com

#12
 :ontopic: meneer gosternokke

Ketelbinkie

Citaat van: Luke op woensdag  6 juni 2012, 13:46:37
Citaat van: Ketelbinkie op woensdag  6 juni 2012, 13:38:33
1e posting weghalen of niet. De forumregels op dit gebied zijn vrij duidelijk, onderstaand artikel # 16 spreekt voor zich

16. Ongewenste reclame.
Voor commerciële aanbiedingen is er de mogelijkheid om advertentieruimte te huren via de Admin, voor zover er ruimte voor is. Het is niet de bedoeling om een reclamebord te maken van deze site en de opbrengsten (als die er zijn) dienen voor de kosten van de site en niet ter verrijking van eender wie.


Als het een Hollander was, mocht het dan wel??  :floet:
Ik snap ff niet wat de nationaliteit er mee te maken heeft :confused2:.

Ketelbinkie

#14
Citaat van: gosternokke op woensdag  6 juni 2012, 14:12:07
Fout ketelbinkie, artikel 16 slaat op ongewenste reclame, dit betreft gewenste reclame    :lachen:
Dat is dan weer een kwestie van persoonlijke interpretatie,  :lachen: :lachen:.
En voor de rest maakt het me eigenlijk allemaal niks uit. Ik heb mijn eigen methode om van een  :nederlandsevlag: betaalrekening geld over te maken naar een  :smiley-philippines: rekening. Geen kwaad woord over Asia Trade Oostende, maar van bank naar bank zonder tussenpersoon, mag misschien iets duurder zijn (so what) loop ik nooit het risico dat als je toevallig een verkeerde treft, je  :daag: kan zeggen tegen de euro's die je had gedacht over te maken. Nogmaals ten overvoede, het vorenstaande is totaal geen verwijzing naar Asia Trade Oostende uiteraard, maar helaas zit er wel eens wat kaft onder het koren.

Pjottr

Zou leuk zijn als u wat meer van u zelf vertelt hier. Ik bedoel gewoon kennismaken. Vertel eens wat meer van u zelf en uw vrouw. Hebben wij allen hier ook gedaan.
Als je daarna eens laat zien wat u doet en wat u te bieden heeft heb ik geen probleem mee.
Doen Johan en Elvie ook.Iedereen weet wat zij doen en wat hun relatie met de Filipijnen is.
Gr
P


As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

O.B.Bommel

Citaat van: asia trade oostende op woensdag  6 juni 2012, 14:35:17
tja, wij doen veel zaken met hollanders, goed dat ze niet allemaal zo kleinzielig zijn

wel lees ik op 10 eerste pagina's reclame voor Bank vd Post, Argenta, Citybank, Xoom, Hsbc, Lcc, Money trans, w- union, etc... (maar dan staat hun "paardebril" op)

en  honderden  Filippijnen zijn ons dankbaar dat ze goedkoop en efficient geld kunnen sturen naar hun familie en wij deze service aanbieden,

ja, "service" want de financiele opbrengst is te verwaarlozen beste meneer, en bij ons is service heel belangrijk !

en als je een balikbayan box naar PH wil sturen, kan ik u geen betere aanbevelen dan Johan en Elvie van Eljo  :thumb: zo'n service, hier EN in de Filippijnen (heel belangrijk !!! )

take it or leave it

voor u ook, een prettige dag verder !
Toch mooi meegenomen van die Hollanders, de niet kleinzielige zijn dan welkom als klant. Overigens is me uit de tekst niet duidelijk of het hebben van een paardenbril slechts voorbehouden is aan die specifieke bevolkingsgroep.

Ik lach me wel een breuk. Asia Trade en Johan kennen elkaar zeker, dat heet adverteren over en weer. Maar van Eljo staat er tenminste een banner, een niet onbelangrijk verschil. En die banken worden genoemd door leden, dat doen ze niet zelf.

Wat het allemaal nog grappiger maakt is dat je blijkbaar wel mag adverteren als het de leden helpt, nou dat doen die anderen ook denk ik, of moet je de conclusie trekken dat de betalende het voor de winst doen en deze adverteerders voor niks? Goed en niet goed?

Ik denk overigens en dat proef ik ook hier uit de reacties dat men er veel minder moeite mee heeft als je je eerst een beetje voorstelt en je je wat inzet om een volwaardig lid van het forum te zijn. Dan schuif je vanzelf in het "relatiecircuit" (moeten de Belgen toch beter begrijpen dan die botte Hollanders) en dan krijg je veel minder reacties/commentaar, want dan ben je geen buitenstaander meer. Compris?
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

vvjoris

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op donderdag  7 juni 2012, 06:30:27
Citaat van: asia trade oostende op woensdag  6 juni 2012, 14:35:17
tja, wij doen veel zaken met hollanders, goed dat ze niet allemaal zo kleinzielig zijn
Toch mooi meegenomen van die Hollanders, de niet kleinzielige zijn dan welkom als klant.
Iedereen zal wel welkom zijn als klant zeker.
Kwestie van adverteren: aan 5 euro per transactie moet Asia Trade al veel versturen om zich een advertentie te kunnen veroorloven é (al heb ik geen idee wat een banner hier kost.....)

OBB & TP heeft wel een punt dat iedereen zich best even voorstelt, dan ga je automatisch bij een soort Phills-community horen.... Ikzelf zal mijn plannen in  :belgiesmiley: en  :smiley-philippines: voor binnekort ook eens terug toelichten, want er is een en ander veranderd....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

www.asiatrade-oostende.com

here we go

ik ben Michel, belg :hoedjeaf: gehuwd met Melody, filippijnse uit de provincie Pangasinan, Luzon, waar ze zelf een winkel uitbaatte
mijn echtegenote is naar belgie gekomen met een fiancée visum, na en lange procedure waarna we hier
uiteindelijk gehuwd zijn in 2006
onze oudste zoon is 12 en  de jongste 4,5
heb 20 jaar zaak gehad in oosterse tapijten die wij 2 jaar terug gesloten hebben
en sedert april 2011, hebben wij een winkel van vnl  filippijnse voeding in Oostende   www.asiatrade-oostende.com
en daarnaast doen wij ook money transfer service, vnl naar de filippijnen, daar de fee slechts 5â,¬ is en een goede rate...  oeps :floet:

over enkele jaren willen wij naar de Filippijnen teruggaan om er te gaan wonen...

prettige dag verder en wees een beetje vriendelijk voor elkaar,

Michel & Melody








Kano

 :welcome: Michel en Melody.  Kunnen Nederlanders in de Filipijnen ook gebruik maken van de geldtransfer diensten?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn