Re:geld sturen vanuit Belgie naar de Filipijnen

Gestart door www.asiatrade-oostende.com, woensdag 6 juni 2012, 11:34:16

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Citaat van: Kano op dinsdag 12 juni 2012, 12:32:05
Met shared costs heb je niet alleen kosten voor de verzender maar ook voor de ontvanger. En dat kan aan de Filipijnse kant, afhankelijk van de bank, toch betrekkelijk veel zijn.  Voor wat betreft de Nederlandse situatie : ik ben nog steeds tevreden over Surichange.nl. Die rekent â,¬ 5 per transactie (boven â,¬2000 vraagt men de herkomst te verkalren) , je kunt je overmaking geheel online regelen, geld gaat via Ideal van je bankrekening af, je kunt direct de koers zien en de pesos en uitbetaling vindt plaats op Filipijnse bankrekening of op een PNB bank cash (je hoeft daar geen rekening te hebben).  en geen kosten voor de ontvanger.
Zoals jij blijkbaar tevreden bent over Suricharge heb ik geen klachten over ING omdat ik daar ook tevreden over ben. Zou ik nu dagelijks grote bedragen moeten overmaken, want kleine bedragen begin ik niet aan, is het misschien nog een ander verhaal kostentechnisch gesproken. Maar voor die enkele keren per jaar ga ik me niet druk maken of ik nu wel een paar euro's/dollars heb uitgespaard of niet. Zoals ik al eerder meldde, al die tussenpersonen, best aardige mensen en ook vaak opperbest te vertrouwen, maar als het misgaat, is het toch vaak bij al die tussenpersonen.

www.asiatrade-oostende.com

ons "clienteel" bestaat voor 90% uit filipino's die geld opsturen naar hun familie, elke maand weer, jaar na jaar

zij komen graag langs want het is ook een sociaal gebeuren, ze "chit-chatten" met mijn echtgenote, zelf een filippijnse,

kopen in onze winkel, ontmoeten andere filipino's, filipina's

ze zijn meer dan een nummer en kunnen altijd bij ons terecht mocht er al eens een probleem zijn

ook bij hoogdringendheid kunnen ze steeds langskomen om geld te sturen,  op zondag of na sluitingsuur

en deze service stellen ze zeer op prijs...




alchris

#52
[mod]Bericht niet in het juiste topic[/mod]

xav

de admin zal zijn werk hebben om al zijn berichten te wissen...

en dan gelijk met zijn reet buiten....  :moord:  :shoot13lj7:   :banned:

alchris

ok ?? ik ben nieuw hier en kreeg melding dat er iets fout gelopen was ! ! ! sorry ! !

Tinulang_Manok

En we weten gelijk naar welk adres we NIET moeten gaan.... :neeneenee:
Amare et sapere vix deo conceditur

xav

Citaat van: alchris op zaterdag 16 juni 2012, 15:55:11
ok ?? ik ben nieuw hier en kreeg melding dat er iets fout gelopen was ! ! ! sorry ! !

misschien zit dat virus van uw site ervoor tussen dat je foutmeldingen krijgt!!!!!!!!!

ganda

Citaat van: xav op zaterdag 16 juni 2012, 15:51:14
de admin zal zijn werk hebben om al zijn berichten te wissen...

en dan gelijk met zijn reet buiten....  :moord:  :shoot13lj7:   :banned:

Is helemaal niet moeilijk om als moderator/admin die fout geposte berichtjes te verwijderen.
Eventjes in het profiel gaan en met een paar klikjes zijn ze weg.

Er is volgens mij geen enkele reden om deze nieuwkomer er uit te gooien, vermoedelijk heeft hij een beginnersfout gemaakt. Kan iedereen overkomen.


alchris

ok bedankt ganda ! ! ! en nogmaals sorry ! ! !  maar de site is zeker veilig ! !

alchris

Citaat van: xav op zaterdag 16 juni 2012, 15:51:14
de admin zal zijn werk hebben om al zijn berichten te wissen...

en dan gelijk met zijn reet buiten....  :moord:  :shoot13lj7:   :banned:


maak jij nooit fouten ! ! ! meld u dan want je bent de enige in de wereld ! ! !