Re:geld sturen vanuit Belgie naar de Filipijnen

Gestart door www.asiatrade-oostende.com, woensdag 6 juni 2012, 11:34:16

Vorige topic - Volgende topic

O.B.Bommel

Citaat van: Admin op dinsdag 19 juni 2012, 12:07:48
Als men niet echt deelneemt aan de topics en enkel reclame plaatst, dan is men irritant en werkt de reclame averechts.
Als je inderdaad zo met je klanten omgaat en dan ook nog opmerkt dat we niks beters te doen zouden hebben is dat niet bevorderlijk voor de klandizie.
Dan ging ik voor die paar procentpunten niet meer over.
Mijn echtgenote gaat voor grotere bedragen naar MoneyGram in Eindhoven, ik heb geen idee van de provisie, ik wandel alleen mee voor het risico. Zit wel in de buurt en gemak dient de mens. Gebeurt ook niet iedere maand. Voor kleinere kosten hebben ze daar de bankpas, maar ja die 200 P nekt je altijd.
Western Union kent een dure provisie dat weet ik wel.
En aan de postcodeloterij doe ik ook niet meer.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

www.asiatrade-oostende.com

beste
tot nu toe bent u geen klant van ons   :atyourservice:

en voor uw veiligheid hoeft u zelf niet bij ons langs te komen, alles gebeurt electronisch

dit alles voor 5â,¬, tegen concurrentiele wisselkoersen, elke â,¬ telt, ook voor een Belg  :floet:

prettige dag verder.


Digos

Citaat van: www.asiatrade-oostende.com op dinsdag 19 juni 2012, 17:29:48

en voor uw veiligheid hoeft u zelf niet bij ons langs te komen, alles gebeurt electronisch

dit alles voor 5â,¬, tegen concurrentiele wisselkoersen, elke â,¬ telt, ook voor een Belg  :floet:

Electronisch??? In één van je postings zet je dat je eerst moet langs komen om te registreren, kost hier de meeste al een tank benzine dan.

Gebruik al jaren Moneytrans ook tegen 5â,¬ kosten en tot 5000â,¬/maand zonder vragen en is voor ons vlakbij.

Zo speciaal is je dienst nu ook weer niet en ik zal er ook geen gebruik van maken nu, want klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

Das mijn mening en een ander mag er anders over denken.

Toch succes met de zaak.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

www.asiatrade-oostende.com

beste
bij ons tot 4495â,¬ per dag !

registratie kan ook electronisch, zodat de klant een tank benzine uitspaart

onze klanten roepen niet zoals u



prettige dag verder

Digos

#74
Citaat van: www.asiatrade-oostende.com op dinsdag 19 juni 2012, 20:31:54
beste
bij ons tot 4495â,¬ per dag !

registratie kan ook electronisch, zodat de klant een tank benzine uitspaart

onze klanten roepen niet zoals u
prettige dag verder

Ah ja.....dan spreek je je zelf wel tegen

Citaatbeste vvjoris

de kost om naar de filippijnen te sturen is 5â,¬ ongeacht het bedrag, en aan competitieve rate

eenmaal je geregistreerd bent, dus voor de eerste keer wel even langskomen,

kan je altijd geld storten op

onze BE rekening en dan sturen wij u de code per email

een dagje aan zee  

mvg

Misschien effe de roze bril afzetten ipv de leden alles door hun strot te proberen duwen.

Als je dan toch graag veel reclame wilt maken.....zet een banner hier op het forum of zo, ipv te spammen in al de topic's...daar hebben we helemaal geen boodschap aan hier, juist dat het iedereen irreteert.

Mijn mening is dat je hier nog niet veel positieve reclame hebt gemaakt met je postings/reply's hier, in tegendeel, doe zo voort  :thumb:

Ik roep helemaal niet hoor!!! Stel alleen maar vast.
LIVE ONCE - LIVE IT

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Budgie

Citaat van: Mawibata op dinsdag 19 juni 2012, 21:57:08



U kan Uw mening kwijt op  http://www.filippijnen.org/index.php/topic,8967.msg66352.html#msg66352




:hoedjeaf:

Mawibata Ben blij met je poll maar vind eigenlijk het ook een taak voor de Moderator om te zorgen dat de vlam hier niet in de pan slaat wegens spam En deze spammer is zo hardnekkig dat ik hem achter Stip aansturen zou. :benweg: :rennen:
Getting older beats the alternative -dying young

opinie

Citaat van: www.asiatrade-oostende.com op dinsdag 19 juni 2012, 20:31:54
bij ons tot 4495â,¬ per dag !

4495 per dag
22.475 per week (ik reken dan enkel de 5-dagen werkweek anders is het 31.465)

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op dinsdag 19 juni 2012, 17:16:15
En aan de postcodeloterij doe ik ook niet meer.

Die 16,7 miljoen juni-knaller zou men dan wel kunnen gebruiken.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

vvjoris

Zoals eerder gemeld informeerde ik naar de legaliteit van de activiteiten van Coinstar. Coinstar is perfect legaal en staat bij de nationale bank - lijst van Europese bedrijven die geldtransfers mogen doen vanuit België: http://www.bnb.be/pub/cp/domains/psd/li/psd3_li.htm?l=nl

Over de 'schrapping' waarvan melding in een andere post schrijft men me:

"Sinds de nieuwe wet van 21 december 2009 " Wet betreffende het statuut van de betalingsinstellingen, de toegang tot het bedrijf van betalingsdienstaanbieder en de toegang tot betalingssystemen", is er een verschil tussen de wissel en geldoverdracht. Coinstar is nu een agent van Coinstar UK, ze doen alleen in België 'geldoverdracht' maar 'geen wissel'. Coinstar is dus niet langer een wisselkantoor. Coinstar is nog altijd aanwezig in België, maar onder een nieuw statuut."


Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.