Spierballen vertonen ? of moet ik me echt zorgen maken ?

Gestart door jamietagabundok, maandag 24 augustus 2015, 03:54:06

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

Ik weet het is niet in  :smiley-philippines:  zelf , maar in een buurland .  Is het allemaal propaganda,zoals voorheen, en bloed alles dood , of is het deze keer echt goed mis ?


http://www.nu.nl/buitenland/4111335/onderzeeers-noord-korea-verlaten-bases-operaties.html


  Ik vind het moeilijk hier iets zinnigs over te zeggen, ik heb ook geen zin me onnodig zorgen te maken.


  En als het mis gaat vrees ik vooral de eventuele gevolgen voor de wisselkoers Euro naar peso

jamietagabundok

  Verschil met alle andere keren dat men dreigde vanuit Noord Korea, is dat men nu alleen staat.  Had voorheen grote broer China nog enige invloed, die tijd is voorbij, want de relaties zijn ijskoud tussen beide landen.

Dat blijkt wel uit het feit dat de Zuid-Koreaanse president kind aan huis is bij de Chinese president en zij eregast is tijdens de militaire parade van de overwinning in W W 2 op 3 september a.s.   Dit zeer tegen het zee been van Japan en USA, maar dat even terzijde.

De noord-Koreaanse president  zou niet eens zijn uitgenodigd, zegt toch veel dunkt mij.

Ik denk dat de Koreanen desperater zijn dan ooit, nu ook grote vriend China hun laat vallen als een baksteen.

  http://www.wantchinatimes.com/news-subclass-cnt.aspx?id=20150823000133&cid=1101&MainCatID=0


  En mensen die niks te verliezen hebben zijn gevaarlijk toch ?

Ifugao

Citaat van: jamietagabundok op maandag 24 augustus 2015, 03:54:06
  En als het mis gaat vrees ik vooral de eventuele gevolgen voor de wisselkoers Euro naar peso

Klinkt als:  "1 atoombom kan mijn hele dag verpesten".  :atyourservice:

Blauwvinger

Die opa van kim oen was gek, zijn vader was nog gekker en hij zelf is knetter gek   :jajaja:

Je moet maar z`on buur hebben.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Blauwvinger op maandag 24 augustus 2015, 11:42:42
Die opa van kim oen was gek, zijn vader was nog gekker en hij zelf is knetter gek   :jajaja:

Je moet maar z`on buur hebben.
TOCH ZOU IK WILLEN DAT HET MIJN OPA WAS  :lachen:   :dollareyes:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

TheDolphin

Het gaat nu voornamelijk om die speakers die op de grens staan waar Noord Korea tegen is. Dus zullen ze die speakers gaan bestoken als ze gaan knallen denk ik en als die speakers dan aan diggelen geschoten zijn houdt het weer op misschien  :weetikniet:.  Ze hebben al vaker over en weer geschoten tijdens de wapenstilstand zelfs met doden tot gevolg en dan blijft het daar weer even bij. Maar het moment dat Noord en Zuid weer volledig met elkaar gaan vechten is niet te voorspellen want de vlam had al veel eerder in de pan kunnen schieten. Wat er dan met de wisselkoers gaat gebeuren is mij ook een raadsel :weetikniet: Misschien veranderd er niet veel aan de wisselkoers.