Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

en kloot zijn die pannekoeken een beetje te kanen of heb je ze nooit geproefd ?  btw  ik d8 vorig jaar zelf lekker ff pannekoeken te maken dus heb ik meel gekocht in een winkel in the marqueemall en een keer in a sari sari winkel  helaas zaten in beiden keren meelkevers in  :negatief: heb het dan ook meteen weggepleurd .  komt dat heel vaak voor of heb ik gewoon pech gehad ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Ok Klootzak je mag hier geen foto's nemen...geef ons dat filmrolletje en snel.... of anders............... :ripba8: :ripba8: :ripba8:


boldy

die honden zien er goed verzorgd uit  :thumb:. meestal zie je de botten  omdat ze niks te vreten krijgen  :negatief:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op vrijdag 22 november 2013, 13:46:29
en kloot zijn die pannekoeken een beetje te kanen of heb je ze nooit geproefd ?  btw  ik d8 vorig jaar zelf lekker ff pannekoeken te maken dus heb ik meel gekocht in een winkel in the marqueemall en een keer in a sari sari winkel  helaas zaten in beiden keren meelkevers in  :negatief: heb het dan ook meteen weggepleurd .  komt dat heel vaak voor of heb ik gewoon pech gehad ?

Ze verwachten dat je er hier margarine of iets anders op doet, maar ik zei nee...NIETS er op....en het smaakte dus ook naar totaal NIETS......... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


Herbie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 november 2013, 13:48:02
Ok Klootzak je mag hier geen foto's nemen...geef ons dat filmrolletje en snel.... of anders............... :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Hier in het resort in Siargao waar ik nu zit, zit er ook zo een hondje met een witte plek in zijn nek. Zou het toch soort ras hond zijn :ikkeniebegrijp: de baas hier weet niet welke mix het is.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: boldy op vrijdag 22 november 2013, 13:50:19
die honden zien er goed verzorgd uit  :thumb:. meestal zie je de botten  omdat ze niks te vreten krijgen  :negatief:

Inderdaad dat is correct en dt zijn ook dan de honden die ik te vriend maak want meestal zijn het vieze dingen, maar deze hebben hier niet eens "ticks"..(voor zover ik kon zien en voelen)..leuke speelse beesten.... :thumb: :thumb:


bananacreek

Citaat van: Herbie op vrijdag 22 november 2013, 13:53:34
Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 november 2013, 13:48:02
Ok Klootzak je mag hier geen foto's nemen...geef ons dat filmrolletje en snel.... of anders............... :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Hier in het resort in Siargao waar ik nu zit, zit er ook zo een hondje met een witte plek in zijn nek. Zou het toch soort ras hond zijn :ikkeniebegrijp: de baas hier weet niet welke mix het is.

Dit zijn geen rashonden zeker weten maar toevallig een paar die er verzorgd uitzien.......... :jajaja: :jajaja:

boldy

mister kloot ik stel dan voor dat jij pannekoeken gaat bakken  en ze het hun laat proeven  dat er wel een smaak aan kan zitten  :lachen:.
wat de honden betreft zien ze er meestal zeker smerig uit . de mensen willen een hond maar geven er geen hol om  :negatief:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Hier tussen de Germelina bomen zou ik (misschien) een strandhuisje willen bouwen, maar zal de grond moeten leasen....... :jajaja: :jajaja:



Er zijn een aantal  :smiley-philippines: hier die al het land hier opkopen en dan de grote landeigenaren worden..... :jajaja: :jajaja:

Zoiets, maar dan double wall and roof met stalen frame erin tegen inbrekers enz .............. :thumb: :thumb:


boldy

ik zo een huisje zou ik  prima  kunnen leven  als je er nog een lekkere tuin bij hebt
het leven is net een lul keihard en veel te kort