Dringend kontakt gezocht met Rob Flor Schuit ivm niet bezorgde balikbayanbox.

Gestart door Baron, maandag 7 januari 2013, 23:53:25

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :hoedjeaf:

Hallo mensen,

in september hebben wij in Vaals een balikbayanbox meegegeven aan Rob en Flor Schuijt. Die zou ruimschoots voor Kerst worden afgeleverd in Malate-Manila
Tot op heden dinsdag 8 jan 2013 is de box niet aangekomen.
Het NL tel. nr wordt niet meer be-antwoord. Het kan goed dat ze beiden nu zelf in de PH (Cebu) zijn.

Wij zouden erg graag onze spullen waaronder 30 kilo chocolade, 6 kilo kofie. allerlei drogisterij artikelen, een friteuse en natuurlijk kado's met spoed nu willen ontvangen.

Mocht iemand Rob en Flor weten te bereiken laat hen svp weten dat we nog altijd aan het wachten zijn !!!

We hebben naar hun facebook account een boodschap gestuurd maar daar waren ze zelf niet meer geweest sinds 2010.

:weetikniet: :weetikniet:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Amice

Als je weet met welke balikbayan forwarder ze het hebben verstuurd dan kun je de doos wellicht natrekken, waar en of het al afgeleverd is?  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent


Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Luke


vvjoris

Citaat van: Luc op dinsdag  8 januari 2013, 01:36:59
Is dit hun site niet? Contact adressen genoeg

http://holphiltradingcorp.ecc-intlconsultancy.com/-package-price-list.html

Deze site staat in de top 10 van de slechtste sites die ik al ooit gezien heb, vooral grafisch is het echt wel dramatisch ....

Lijkt me op het eerste zicht ook niet allemaal heel correct ... als je voeding exporteert uit  :eu: en in  :smiley-philippines: verkoopt, en dat dus een commerciële activiteit is, zijn er een aantal regels te respecteren. Winstmarges liggen ook een beetje aan de hoge kant, zelfs als er invoerrechten betaald worden.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

gosternokke

@ Baron , waarom ben je voor of na het dinnerbuffet in het Parklane hotel niet effe langs geweest bij hun winkel in Cebu ?

josv

Citaat van: vvjoris op dinsdag  8 januari 2013, 03:37:35
Lijkt me op het eerste zicht ook niet allemaal heel correct ... als je voeding exporteert uit  :eu: en in  :smiley-philippines: verkoopt, en dat dus een commerciële activiteit is, zijn er een aantal regels te respecteren. Winstmarges liggen ook een beetje aan de hoge kant, zelfs als er invoerrechten betaald worden.

Grapppig om te zien. De  :smiley-philippines: en "regels respecteren" in 1 zin  :biggrinn:

Winstmarge is een kwestie van vraag en aanbod .......
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Bulldozer

Volgens mij gaat de baron helemaal niets verkopen maar alles lekker zelf op(vr)eten. Zijn dus helemaal geen commerciele activiteiten.

Die site ziet er inderdaad meer uit als een hobbie dan een professioneel bedrijf. Als ze de dozen sturen net zo doen als een website (laten) maken vind ik het niet zo vreemd dat de baron het nog niet ontvangen heeft.

vvjoris

Citaat van: Bulldozer op dinsdag  8 januari 2013, 14:17:22
Volgens mij gaat de baron helemaal niets verkopen maar alles lekker zelf op(vr)eten. Zijn dus helemaal geen commerciele activiteiten.

Die site ziet er inderdaad meer uit als een hobbie dan een professioneel bedrijf. Als ze de dozen sturen net zo doen als een website (laten) maken vind ik het niet zo vreemd dat de baron het nog niet ontvangen heeft.

Als ik een 'slechte' website zie, maak ik me steeds wel de bedenking, als de kwaliteit van de goederen en diensten van diezelfde aard zijn ....

Betreffende 'handelaars' blijken niet te beseffen dat zo'n site eerder 'anti-reclame' is dan reclame. Langs de andere kant zijn er dan ook die een dergelijk gedrocht laten maken door een ganster-webdesign firma en daar dan 48 maal 149 euro voor betalen ... maar dan krijgen ze er wel een 'professioneel' laptopje bij van 399 euro ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.