Dringend kontakt gezocht met Rob Flor Schuit ivm niet bezorgde balikbayanbox.

Gestart door Baron, maandag 7 januari 2013, 23:53:25

Vorige topic - Volgende topic

Amice

 :offtopic:

Ach alles is relatief, sommige foei lelijke website lopen als een trein het is altijd de toon die de muziek maakt.

Maar ondanks dat de genoemde website 99 fouten bevat volgens  w3.org is de weledel gezette baron daar niet mee gebaat.

:ontopic: dus maar weer.
:hoedjeaf:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Quezonboy

Ook een vriendin heeft samen met een vriendin van haar pakketen voor de kerst opgestuurd via een prive persoon, haar doos is nog niet aangekomen en die van haar vriendin heeft die vriendin teruggekregen open en spullen  gestolen. Ze willen de verantwoordelijke bij de politie aangeven waarom doet de Baron ook niet?

Baron

 :hoedjeaf:

Alles wat wij doen en opsturen is voor eigen gebruik. Soms zit er iets bij voor vrienden en goede bekenden maar daar rekenen wij niks voor, ook geen bijdrage in de verzendkosten. Het idee van een winkeltje met heimwee produkten vond weinig animo dus dat is afgeketst.
Laatst voor een lid van dit forum meegebracht: 4 pakjes bami mix, 4 pakjes nasimix, 1 groot pak hagelslag, grote zak haribo voor 140 peso. Heeft nog lekker met ons ontbeten en lekker bijgekletst!  Dus hoezo commercieel?

Vrijdag 11 januari: Het is via via en met veel moeite gelukt kontakt te krijgen met mensen die voor hen werken. Later zijn we in Malate gebeld en men beloofde ons (dinsdag) deze week zal de box worden bezorgd. Is nog niet gebeurd. We houden u op de hoogte.

Verder hebben we echt alle vertrouwen in Rob en Flora zelf. Al jaren. Maar er kan altijd iets mis gaan en ook zij hebben medewerkers. Zover ik weet is hun winkel (ben er al geweest) ook dicht vanwege de reden slechte medewerkers daar.

:crazy: :crazy: :crazy:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

yepyep

Da's goed nieuws. Nou de doos 2 weken vertraging heeft, wil je dan misschien ook een deel van je chocolade verkopen aan mij? Die krijg je toch niet meer op voordat je weer naar NL gaat.  :biggrinn:

Baron

 :hoedjeaf:

Vrijdagochtend zijn wij opnieuw gebeld van uit NL. Of de box was geleverd. Neen dus.
En tot op heden, zondagochtend 13 jan dus nog altijd niet

Wordt vervolgd! (Susunod na)

:negatief:

Hallo Yep, vanwege de stress is mijn behoefte aan chocolade nu flink gestegen, dus of er wat overblijft ....
Maar een tabletje chocolade schenk ik je zo wel ....

:jajaja:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).


Baron

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).


Rich

Rich de Nederbelg.

Kano

Mooi, dan zijn de chocoladeletters ruim op tijd voor Sinterklaas aangekomen  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn