Dringend kontakt gezocht met Rob Flor Schuit ivm niet bezorgde balikbayanbox.

Gestart door Baron, maandag 7 januari 2013, 23:53:25

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Citaat van: Kano op dinsdag 15 januari 2013, 10:19:32
Mooi, dan zijn de chocoladeletters ruim op tijd voor Sinterklaas aangekomen  :lachen:

Nog maar de vraag of het nog steeds chocoladeletters zijn of inmiddels gesmolten tot chocolademelk. Dat laatste kan je dan weer invriezen en met een mal elke gewenste letter maken :lachen: :lachen:.

vvjoris

Citaat van: Baron op vrijdag 11 januari 2013, 07:46:38
Zover ik weet is hun winkel (ben er al geweest) ook dicht vanwege de reden slechte medewerkers daar.

:crazy: :crazy: :crazy:



Het is me al een tijdje duidelijk dat 'a slow start' en 'check, double check & triple check everything' de eerste twee te respecteren regels zijn voor je eender welk zaakje begint in de  :smiley-philippines:, dit komt steeds terug op verschillende fora, en wordt steeds bevestigd ter plaatse. Pinoy's vertrouwen mekaar in 95 % van de gevallen niet, dus als foreigner kan je ze maar 0,0000001 % vertrouwen. Uw zaak in handen laten van een of meerdere  :smiley-philippines:, gaan islandhoppen ondertussen, even verpozen op een strand, reisje terug naar  :eu:, kan allemaal zolang het niet meer dan een maand duurt, anders sta je bij terugkeer aan de rand van de afgrond....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ketelbinkie

Citaat van: vvjoris op dinsdag 15 januari 2013, 12:23:43
Citaat van: Baron op vrijdag 11 januari 2013, 07:46:38
Zover ik weet is hun winkel (ben er al geweest) ook dicht vanwege de reden slechte medewerkers daar.

:crazy: :crazy: :crazy:



Het is me al een tijdje duidelijk dat 'a slow start' en 'check, double check & triple check everything' de eerste twee te respecteren regels zijn voor je eender welk zaakje begint in de  :smiley-philippines:, dit komt steeds terug op verschillende fora, en wordt steeds bevestigd ter plaatse. Pinoy's vertrouwen mekaar in 95 % van de gevallen niet, dus als foreigner kan je ze maar 0,0000001 % vertrouwen. Uw zaak in handen laten van een of meerdere  :smiley-philippines:, gaan islandhoppen ondertussen, even verpozen op een strand, reisje terug naar  :eu:, kan allemaal zolang het niet meer dan een maand duurt, anders sta je bij terugkeer aan de rand van de afgrond....

Wordt steeds meer  :offtopic: maar wel eens opgevallen dat als je iets in een winkel wilt kopen en het artikel wat meer kost als een paar peso en je het thuis wilt laten bezorgen of niet op voorraad en dus besteld moet worden, de verkooporder pas wordt uitgeschreven nadat het gehele of het grootste deel van het bedrag vooruit is betaald. Eens te meer het bewijs dat men elkaar als filipino totaal niet vertrouwd. Is uiteraard een kwestie dat de meeste winkeliers natuurlijk met schade en schande wijzer zijn geworden.

roadrunner

Citaat van: Baron op zondag 13 januari 2013, 02:39:39
En tot op heden, zondagochtend 13 jan dus nog altijd niet


Citaat van: Baron op dinsdag 15 januari 2013, 02:56:29
De box is zondagmiddag 14 jan. afgeleverd !!

:denk: zondagochtend 13 en de namiddag is al de 14de  :lachen:

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.