Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Maybank bekend? Goed / slecht?

Gestart door Baron, maandag 23 december 2013, 03:50:51

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :ikkeniebegrijp:

Hallo,

Kent iemand de Maybank (Maleisie).  Ligt ook een filiaal in de Mabinistreet in  Manila. Hoe staat die bekend? Iemand er goede of slechte ervaringen mee?

:denk: :jajaja: :neeneenee:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Amice

Is inmiddels wel al weer 13 jaar geleden toen een ex van me daar n account had met creditcard. De creditcard heeft ze nooit terugbetaald waar ze ca. P15000 op rood stond, ze ging toch naar het buitenland(filippijnse denkwijze zullen we maar zeggen) maar had ook verder geen consequenties dus dien aangaande zou het een collante bank moeten zijn. Of het nog zo is durf ik niet te  zeggen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

In Dumaguete net een branch geopend................ :jajaja:


bananacreek


Luke

Heb ooit eens een foute overschrijving gemaakt van Citibank naar een andere lokale bank en dat was bij Maybank aangekomen. Ik had er eerst geen weet van tot na een paar dagen de begunstigde reclameerde dat de storting niet op zijn rekening te vinden was.
Bij controle zag ik dat het een foute bank was (Maybank dus) maar het was inmiddels al terug gestort op mijn rekening met de vermelding "Account number does not exist".

bananacreek


bananacreek

Andere nieuwe bank in Dumaguete.........


Baron

 :atyourservice:

dank voor de reacties.
ja, ook mijn eigen recherches waren positief, geen klein rommelbankje.
Voor mij is het voordeel simpel: ligt het meest nabij. Wil wel (zelfs voor ATM) een fatsoenlijke bank plus een ATM bij de bank zelf, mocht er eens iets mis gaan.
Een andere bank ook op loopafstand is de ATM vaak niet werkend of werpt alleen bonnetjes ipv geld uit, met alle gedoe van dien.

En dat is flink balen!
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).