Actueel: levensbedreigend gevaarijk !!

Gestart door Baron, woensdag 22 januari 2014, 01:42:10

Vorige topic - Volgende topic

josv

Citaat van: boldy op zaterdag 25 januari 2014, 06:06:17
dus ik kan gewoon s'avonds op me gemakkie vanaf het rothman hotel naar robinsonmall mall lopen . hartelijk dank voor jullie antwoord  :thumb:

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst !!  :kusxe8:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Amice

Citaat van: josv op zaterdag 25 januari 2014, 10:56:41
Citaat van: boldy op zaterdag 25 januari 2014, 06:06:17
dus ik kan gewoon s'avonds op me gemakkie vanaf het rothman hotel naar robinsonmall mall lopen . hartelijk dank voor jullie antwoord  :thumb:

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst !!  :kusxe8:

Tja dat wordt dan eerst een conditietraining van 7 maanden Boldy  :haha:

Overigens is Robinson mall na 10 pm gesloten dus zul je voor vertier in de omgeving terecht moeten..... en dan begint de ellende vooral na middennacht.

Maar  ach ik heb er 10 jaar gewoont dus het zal wel meevallen als je vooral blijft lachen want

Its more fun in the philippines

:biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boldy

uhm hoe bedoel je amice , is robinson niet vlakbij het rothman hotel ???

dat de mall om 10 pm is gesloten is niet erg want dan lig ik tog al te pitten :)
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Jawel hoor het is loopafstand en voor jou ook nog redelijk veilig met garantie tot op de stoep.  :biggrinn:

Daarna loop  je wellicht kans die 7 maanden training nodig om je te verdedigen en je uit de voeten te maken.

Maar  zonder gekheid, het is een redelijk goed gebied waar rothman is gevestigd met veel nieuwbouw.dus overdag en vroege avond zal het wel meevallen.
Dat tuig beweegt zich over heel Ermita dus als je op een verkeerd moment op de verkeerde plaats bent, kan er altijd iets gebeuren, dat geldt echter al 10 jaar hier en ik ben er  nog steeds.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boldy

ok tnx amice voor de duidelijkheid .  en verdedigen doe ik niet hoor als ze me geld willen kunnen ze dat krijgen . ik loop tog niet met veel geld op zak en me leven is me meer waard dan dat beetje geld  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Baron

 :hoedjeaf:

Juist! Maar er zijn er ook die zo opgefokt zijn, half in paniek, zelf angst, dat ze om zich eeh steken n og voordat je je geld hebt kunnen geven. als die criminals allemaal rustig waren en rationeel had ik geen angst. Maar die halve en hele doorgedraaiden .....

:thumb: :atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).