Reisgenoot gezocht - ik betaal het ticket !

Gestart door -, maandag 22 december 2014, 15:52:28

Vorige topic - Volgende topic

-

Hallo, mijn naam is Bernie. Ik heb een jongenstweeling van 6 maanden oud. Lieve jongens. Ik wil graag begin januari naar mijn familie in Cebu.
Echter ik mag niet alleen met 2 baby's reizen. Wie wil met mij mee en mij helpen met 1 jongen? We vliegen met KLM naar Hongkong. Dan slapen
we 1 nachtje in een hotel en vliegen de volgende dag met Cebu Pacific naar Cebu. Met KLM hebben de jongens een eigen stoel ! Met Cebu Pacific
reizen we 2 uur met de jongens op schoot.
In Cebu nemen we afscheid van elkaar. Ik vlieg later met mijn man weer terug. Jij kan je terugreis zelf bepalen.
-------
Hello , my name is Bernie . I have twin boys from 6 months old. Sweet boys. I would like to go to my family in Cebu in the beginning of January.
However, I can not travel alone with two babies. Who wants to go with me and help me with one boy? We fly with KLM to Hong Kong. There we will sleep
1 night in a hotel and we fly the next day with Cebu Pacific to Cebu. With KLM the boys have their own seat! With Cebu Pacific
we travel 2 hours with the boys on our lap.
In Cebu we say goodbye to each other . I fly back with my husband later. You can decide your return date by yourself whenever you want.

email naar ....................................

[admin]Mailadres te zien in http://www.filippijnen.org/index.php/topic,14848.0.html[/admin]

Blauwvinger

En wil je ook de trein kosten betalen Zwolle - Amsterdam? (retour)

En nog een  vlucht Cebu - Davao (retour)

En benzine kosten van Davao - Digos (retour) :denk

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Lorre


joost

Citaat van: blauwvinger50 op maandag 22 december 2014, 17:32:14
En wil je ook de trein kosten betalen Zwolle - Amsterdam? (retour)

En nog een  vlucht Cebu - Davao (retour)

En benzine kosten van Davao - Digos (retour) :denk
Blauwvinger50

Deze vrouw stelt 'n normale vraag Blauwvinger.  Zorg jij maar eerst dat jij je papieren in orde hebt voordat je hier iemand in de zeik gaat zetten.
Groeten.
Joost.

Amice

Mja een leuk aanbod die je niet iedere dag tegenkomt en voor iemand die graag op vakantie zou willen een uitdaging.

Maar toch even wat aanvullende vragen voor de duidelijkheid aangaande de eisen van zo een reispartner:

Geldt dit aanbod zowel voor een man als voor een vrouw of is er voorkeur?
Leeftijd?
Ervaring met babies?


Succes in ieder geval.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Mooi aanbod, is het een retourtiket? weet misschien wel iemand (meisje 19j)
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

pieterbreugel

Blauwvinger50 je moest jou doodschamen foei foei

Pinocchio

Het kan in elk geval goedkoper.

Met Cathay Pacific naar Cebu zonder overnachting in Hong Kong en gratis transferhulp in de luchthaven van Hong Kong.

Ook tijdens de vlucht is er altijd wel iemand van het personeel die een handje wil toesteken zeker op vluchten met Aziatisch personeel.

http://www.cathaypacific.com/cx/en_HK/travel-information/special-assistance/children-and-infants/infants.html

Blauwvinger

Citaat van: joost op maandag 22 december 2014, 20:33:39
Citaat van: blauwvinger50 op maandag 22 december 2014, 17:32:14
En wil je ook de trein kosten betalen Zwolle - Amsterdam? (retour)

En nog een  vlucht Cebu - Davao (retour)

En benzine kosten van Davao - Digos (retour) :denk
Blauwvinger50

Deze vrouw stelt 'n normale vraag Blauwvinger.  Zorg jij maar eerst dat jij je papieren in orde hebt voordat je hier iemand in de zeik gaat zetten.
Groeten.
Joost.
Aangeschoten?
Ik stel hier normale vragen.

Misschien weet ik iemand, een vrouw die dit wil doen. :atyourservice: