Reisgenoot gezocht - ik betaal het ticket !

Gestart door -, maandag 22 december 2014, 15:52:28

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Pinocchio op dinsdag 23 december 2014, 04:55:55
Het kan in elk geval goedkoper.

Met Cathay Pacific naar Cebu zonder overnachting in Hong Kong en gratis transferhulp in de luchthaven van Hong Kong.

Ook tijdens de vlucht is er altijd wel iemand van het personeel die een handje wil toesteken zeker op vluchten met Aziatisch personeel.

http://www.cathaypacific.com/cx/en_HK/travel-information/special-assistance/children-and-infants/infants.html


Mja, dit is toch iets om over na te denken voor Bernie, wellicht is het zo allemaal te regelen.

Er reizen ook wel eens kinderen(wellicht niet zo jong als die van bernie) alleen en onder begeleiding van de crew.

Singapore airlines vliegen ook op Cebu als ik het juist heb en die geven doorgaans goede service dien aangaande.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

-

Citaat van: blauwvinger50 op dinsdag 23 december 2014, 10:54:37
Citaat van: joost op maandag 22 december 2014, 20:33:39
Citaat van: blauwvinger50 op maandag 22 december 2014, 17:32:14
En wil je ook de trein kosten betalen Zwolle - Amsterdam? (retour)

En nog een  vlucht Cebu - Davao (retour)

En benzine kosten van Davao - Digos (retour) :denk
Blauwvinger50

Deze vrouw stelt 'n normale vraag Blauwvinger.  Zorg jij maar eerst dat jij je papieren in orde hebt voordat je hier iemand in de zeik gaat zetten.
Groeten.
Joost.
Aangeschoten?
Ik stel hier normale vragen.

Misschien weet ik iemand, een vrouw die dit wil doen. :atyourservice:



Nee dank je ! Niet via mensen zoals jou. Get a life !!

-

Citaat van: Amice op dinsdag 23 december 2014, 11:25:54
Citaat van: Pinocchio op dinsdag 23 december 2014, 04:55:55
Het kan in elk geval goedkoper.

Met Cathay Pacific naar Cebu zonder overnachting in Hong Kong en gratis transferhulp in de luchthaven van Hong Kong.

Ook tijdens de vlucht is er altijd wel iemand van het personeel die een handje wil toesteken zeker op vluchten met Aziatisch personeel.

http://www.cathaypacific.com/cx/en_HK/travel-information/special-assistance/children-and-infants/infants.html


Mja, dit is toch iets om over na te denken voor Bernie, wellicht is het zo allemaal te regelen.

Er reizen ook wel eens kinderen(wellicht niet zo jong als die van bernie) alleen en onder begeleiding van de crew.

Singapore airlines vliegen ook op Cebu als ik het juist heb en die geven doorgaans goede service dien aangaande.



Misschien als ze wat groter zijn, dank je. Ik gun nu graag iemand een gratis ticket waardoor mij wat werk uit handen wordt genomen.

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Blauwvinger


wil

pracht aanbod. houd me aanbevolen. wil graag de familie bezoeken in Cebu.

gr Wil. :lachen: