Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Casting

Gestart door * Moderator, vrijdag 3 december 2010, 00:08:47

Vorige topic - Volgende topic

* Moderator


Volgende oproep kwam bij het forum binnen. Opgelet! Geïnteresseerden dienen zich rechtstreeks tot het bedrijf te richten. De inhoud van de oproep is op verantwoordelijkheid van De Casting Studio


Hallo,

Voor een Internationale commercial die uitgezonden zal worden op de Filipijnse televisie zijn we op zoek naar Filipijnse mensen.

!!!  Kom jij in aanmerking voor deze casting of ken je iemand van Filipijnse afkomst die eventueel geschikt is? !!!


Wij zijn op zoek naar:

- 1 Filipijnse vrouw 26-40 (krijgt de rol van een moeder)

- 2 Filipijnse kinderen: een jongen van 6-9  jaar en een meisje van 9-13 jaar

* Jullie hoeven de taal niet te spreken, Engels is wel een pre*


De commercial zal worden opgenomen in Boedapest halverwege de maand December.

Volgende week vind bij ons de casting plaats in Amsterdam op woensdag 8 December.
Als je die dag niet kunt, dan zijn er ook nog andere mogelijkheden.

Vergoeding:

- Voor de moeder: 2000,- Euro
- Voor de kinderen: 500,- Euro

(Vliegtickets en verblijf worden natuurlijk ook vergoed en de ouders van de kinderen mag meekomen)


Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail met:

- Naam en geboortedatum
- Telefoonnummer
- Duidelijke, recente foto

Je kunt de mail sturen naar: contact@decastingstudio.nl


Groeten,

Anne-Marie, De Casting Studio.


Amice

Tjonge dat zijn nogal bedragen, waarom niet gewoon uitbesteden aan een filippijns casting buro?
hier krijgen ze enkel P300 per dag hoor.
http://rainbowcasting.webs.com
:thumb:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

ladgar

Dit is ook een oproep voor marokkanen van de castingstudio die ik op het web vondt:

de castingstudio vraagt blijkbaar geld voor het nemen van professionele foto's , en vermelding op hun website
enz.., ik denk dat het meer weg heeft van oplichting.

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=162510


Marokkaanse mensen gezocht die mee willen spelen in een film, serie, commercial of fotografie opdracht

Beste Leden,_

laat ik beginnen met mezelf voor te stellen; mijn naam is Zenib en ik ben werkzaam bij De Casting Studio. Dit casting bureau is een samenwerkingsverband van Dutch Casting (o.a. bekend van campagnes voor Philips, T-Mobile, Mars, Hema en KLM) en Hollands Glorie Casting (o.a. Ocean's 12, Baantjer, Vet Hard en Deuce Bigalow). Een casting bureau verzorgt van acteur tot figurant voor series, speelfilms, commercials, bedrijfsfilms, videoclips en printcampagnes._

In de film- & commercial wereld is er steeds meer vraag naar mensen van Marokkaanse komaf, zo ook De Casting Studio. Lijkt het je leuk om een keer mee te werken aan een commercial, serie, speelfilm of printcampagne, neem dan contact met me op._

We brengen éénmalig euro 75,00 administratiekosten in rekening, hiervoor krijg je het volgende:
-_ _ Fotoshoot - een professionele fotograaf maakt gratis foto's van je welke je op cd-rom mee krijgt (+/- 30 stuks) indien je zelf geen _ _ professionele foto's hebt.
- _ _ Gratis plaatsing op de website van De Casting Studio (t.w.v. euro 87,50)
- _ _ Je staat gelijk bij 5 bureaus ingeschreven, namelijk bij De Casting Studio, Hollands Glorie Amsterdam, Hollands Glorie Rotterdam, Dutch _ _ Casting Amsterdam en Dutch Casting Groningen.
*_ _ Je ontvangt een Casting Magazine (t.w.v. â,¬ 4,95)

ganda


"Sorry, deze keer kom je niet in aanmerking. Misschien de volgende keer, weet je wat? We zullen een portfolio met fotoshoot van u maken. Verhoogd uw kansen aanzienlijk. Kost wel een pak euro's maar die haal je er zo uit."

Even nadenken voor je met zoiets begint, men beloofd enorme bedragen doch als het er op aan komt heeft dat castingbureau centen van U afgetroggeld en zit jij met een peperdure portfolio.

Excuseer mij kritische houding ( een vriendin werkt als secretaresse op een modellenbureau en zij gebruiken dezelfde truukjes)


gosternokke

Je kan op je klompen aanvoelen dat dit niet pluis is. Het gaat hier om een commercial voor de Filippijnse televisie. Waarom maken ze die niet in Fil.zelf ?  Zoals Amice als aangeeft is men dan 300 peso per persoon kwijt. Terwijl men hier voor de moeder plus kinderen 3000 euro betaald.    T, is mijns inziens alleen om die 75 euro inschrijfgeld te doen.