zoek eenvoudig hotelletje buiten manila

Gestart door apollo, zondag 9 januari 2011, 16:31:54

Vorige topic - Volgende topic

apollo

Ik ga voor de eerste maal begin maartnaar de filippijnen.
Mijn vriendin die in angolo verblijft weet te zeggen dat daar geen goede hotels te vinden zijn.
Ik zou eerder graag opteren voor een hotel of slaapgelegenheid waar ik kan een douche nemen buiten manila.
en waar misschien nog wat te zien is ook. Ik tracht zoveel mogelijk rond te googlen maar ik denk dat hier wel iemand is die wat meer zekerheid hierover kan vertellen

Graag zie ik jullie reacties hier verschijnen.

xav

Citaat van: apollo op zondag  9 januari 2011, 16:31:54
Ik ga voor de eerste maal begin maartnaar de filippijnen.
Mijn vriendin die in angolo verblijft weet te zeggen dat daar geen goede hotels te vinden zijn.
Ik zou eerder graag opteren voor een hotel of slaapgelegenheid waar ik kan een douche nemen buiten manila.
en waar misschien nog wat te zien is ook. Ik tracht zoveel mogelijk rond te googlen maar ik denk dat hier wel iemand is die wat meer zekerheid hierover kan vertellen

Graag zie ik jullie reacties hier verschijnen.

buiten manila is wat moeilijk denk ik... ben je toch al een tijdje onderweg...

als je iets zoekt niet al te ver van de luchthaven... dan is dit misschien iets... niet al te duur maar wel zeer verzorgt en netjes...  http://www.citygardenhotels.com/lotus/roomrates.php

hangt er een beetje vanaf wat je juist wil zien... op het forum kun je al verschillende optie's vinden om te slapen in manila...

gosternokke

@  apollo,   lijkt mij sterk dat er in Angono geen simpel onderkomen te vinden is?   Of je moet zelf heel luxe willen zitten.  In dat geval weet ik er wel 2 in die omgeving.   Thunderbird resort in Binangonan,   en Club Manila East in Taytay.    Ik zou zeker zo dicht mogelijk bij angono gaan verblijven, het verkeer in Rizal is niet om door te komen. Of anders vraag je aan de taxichauffeur als je van airport gaat naar een hotel in Pasig of Cainta, is ook niet zo ver van  Angono.

apollo

bedankt voor de info.

Heb nog even mijn bedenkingen indien ik het wat rustiger zou willen neem nu wat mooie natuur of strand,is dit haalbaar en waar kan ik dan best naartoe.De slaapgelegenheid hoeft geen luxe uit te stralen
alleszins bedankt voor de informatie ondertussen verdiep ik mij op deze site maar hier staat zoveel info......

groeten