Treffen Cebu woensdag 1 februari 2012

Gestart door Baron, woensdag 18 januari 2012, 00:09:15

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :welcome: :welcome:

Ik stel voor, na op dit idee gebracht te zijn door medelid Quadalupe, om ook te komen op een treffen voor Vlaamse Belgen en andere NL-taligen zoals Nederlanders op woensdag 1 februari 2012.
Dus 01-02-2012. Wat een mooie datum !!

Start om / vanaf 17.30

Wij komen samen in hotel Park Lane in Cebu. Adres: hoek Archbishop Reyes Avenue en Escariostreet.

Het wordt een familie-treffen in die zin dat wij (zelf) onze vrouwen en kinderen meenemen. Dus ook u bent met uw aanverwanten van harte welkom.
Gezamenlijk nemen wij deel aan het dinner buffet dat wij (en diverse leden hier) al vaker hebben uitgeprobeerd en dat gewoon erg goed is. Met name omdat er verse produkten zijn die na keuze pas voor je worden klaargemaakt op de grill. De prijs hiervan is normaal 750 peso maar nu 500 peso. Ieder betaalt voor zich.
Misschien kan iemand die er vaker komt dat even navragen, en ook hoe de prijs is voor kinderen (gratis tot bepaalde leeftijd, halve prijs, enz.)
Ook of er drinks zijn inbegrepen of niet.

Wij gaan in ieder geval dus, tot nu zijn we met 6 volwassenen (3 koppels) en 3 kinderen.

Wie komt er nog meer?

:weetikniet: :thumb: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Stand van zaken vandaag zondag 22 jan.
Er hebben zich met zekerheid komend 13 mensen en waarschijnlijk komend nog eens 2 aangemeld.
Ook 2-3 kinderen. Er zijn 8 uit Belgie en NL stammende  volwassenen waarvan 1 in Cebu wonende jonge vrouw.

Allez, wie doet er nog meer mee  :crazy:


:daag: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).