Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ze maken daar een kopie van je paspoort maar ik moet nog aan de dosctora zelf vragen wat er precies gaande was want die assistenten kunnen mij dat niet goed uitlegge,,,,

bananacreek

CitaatOp meerdere plekken in de Filipijnen is het momenteel onrustig. Zo begonnen eind mei gevechten op het zuidelijke eiland Mindanao tussen de groep Maute, een aan IS-gelieerde organisatie, en het Filipijnse leger. Tienduizenden inwoners van de stad Marawi sloegen op de vlucht nadat deze organisatie een deel van de stad overgenomen had. Het grootste gedeelte van Marawi is inmiddels weer in handen van het Filipijnse leger.

Nu ook in Dumaguete was het gisteravond ZEER ONRUSTG,,,,,stond daar platen te draaien in den disco komt er een AMERIKAAN (CAUCASIAN) naar me toe en eiste dat ik de originele track SHAPE OF YOU ging draaien maar ik zei wachten want ik speel nu 130 bpm....en die track is 120 bpm....en hij kwam 19 minuten later terug en zei; 'YOU ARE A LOUSY DJ AND I WILL TALK TO DA MANAGER"..... en ik antwoord(d)e ...ok... talk to the manager..I don't care whatsoever because we are no friends".....maar later speelde ik de muziek wel en hij was een gelukkige Amerikaan....kijk de Filipijnen hebben meer manieren dan vele foreigners hier in de disco....en ik riep hem nog na..."Hey joe....you want me to call the Abu Sayaf?"...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:........... :run: :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek

Gedoneerd voor slachtoffers maar verkocht tegen hoge prijzen.....via de politici


bananacreek


bananacreek


bananacreek



Geld speelt geen rol?....drugsmoney waarschijnlijk.... :denk: :denk: :jajaja:.....of uit Quotar?.... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Dit artikel uit een Nederokkaanse krant geld evenzeer voor de mensen die op den Filipijnen wonen..........en toch gaat het soms fout met mensen die het allemaal beter weten.......... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk/hoe-bewaar-je-geld-en-waardevolle-spullen-veilig-thuis




bananacreek


bananacreek