ik ben op zoek naar een mooi beachresort in Davao of Cebu

Gestart door PHwaarde, donderdag 20 juni 2013, 05:46:21

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Ik ben aan het rondkijken naar een mooi beachresort in Davao of Cebu om een weekje met mijn vrouw te verblijven. Iemand met een bepaald hotel goede ervaringen/tips? Het liefste dus aan het strand gelegen en een zwembad.

LMBen

Cebu is allemaal niks, kleine strandjes en duur.
Beter naar Bohol, bohol beachclub, daar gaan wij tenminste als we naar het strand willen
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Herbie

Citaat van: Benincebu op donderdag 20 juni 2013, 10:51:28
Cebu is allemaal niks, kleine strandjes en duur.
Beter naar Bohol, bohol beachclub, daar gaan wij tenminste als we naar het strand willen

Cebu is duur zeg je en Bohol beachclub niet. Amaai ik weet niet wat jij duur en goedkoop vind.
Voor mij boven de 2500 is al duur, er zijn hele mooie hotellekes van rond de 2000 of iets minder die tiptop zijn, een hindje  :atyourservice:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Lenn

Wat is jouw budget?
Een beachresort is leuk voor een dag of 3.
We hebben hier in davao pearlfarm, behoorlijk prijzig maar wel goed.

Luke

Misschien "Paradise island" als dat nog bestaat?
Ook maar goed voor enkele dagen...

wiking

talikud island vlakbij Davao city is het Isla reta beachresort kan je goed vertoeven. Mooi strand en je kan er ook een snorkeltoer doen en je komt bij zeer mooi koraal langs. Nippa huts waren volgens mij 800PHP per nacht en als je wilt kan je ook in een tent slapen op het strand. Maar er zijn ook luxere bungelows. Ze staan hoog op tripadvisor.com als ik het goed heb begrepen. Ben er 2 keer geweest en ga er nu vaker heen.

bigfoot12345

Vorig jaar hier 3 dagen verbleven,mooi hotel met klein prive strand.
Op mactan heb je veel resorts,keuze genoeg.
http://www.costabellaresort.com/

Mawibata

Citaat van: wiking op donderdag 20 juni 2013, 15:58:04
talikud island vlakbij Davao city is het Isla reta beachresort kan je goed vertoeven. Mooi strand en je kan er ook een snorkeltoer doen en je komt bij zeer mooi koraal langs. Nippa huts waren volgens mij 800PHP per nacht en als je wilt kan je ook in een tent slapen op het strand. Maar er zijn ook luxere bungelows. Ze staan hoog op tripadvisor.com als ik het goed heb begrepen. Ben er 2 keer geweest en ga er nu vaker heen.


Lijkt prima te zijn daar .  .


Beoordeeld als nr. 1 van 5 bijzondere accommodaties in Samal Island, het is de moeite eens de revieuws te lezen 

http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g1600277-d1961756-Reviews-Isla_Reta_Beach_Resort-Samal_Island_Davao_Region_Mindanao.html











Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

wiking

Het is inderdaad een super locatie. Lekker rustig behalve in het weekend want dan gaan veel mensen de stad ontvluchten. Doordeweeks heb je de kans dat er weinig to bijna geen mensen zijn. De boattrip is zeker de moeite waard. Zeer mooi koraal alleen zijn er niet veel vissen meer. Wel zeeslangen.  :applaus:

Digos

Dat er geen vissen.....leven meer zit zou ik niet echt durven beweren.

Samal is rijk aan onderwaterleven, heb ik zelfs niet in de Malediven en Egypte gezien.



Samal doen we ieder jaar aan, en Talicud daar kom ik nog op terug in een ander topic.
LIVE ONCE - LIVE IT

Lenn

We hebben hier ook pearl farm, aan het strand gelegen met een zwembad, maar niet goedkoop.