op zoek naar officiële (oefen)examentoets inburgeringsexamen buitenland

Gestart door PHwaarde, vrijdag 9 augustus 2013, 20:26:46

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Ik ben voor mijn vrouw op zoek naar een officiële (oefen)examentoets voor het inburgeringsexamen buitenland. Het liefst waar ze online haar tot nu toe geleerde vaardigheden kan testen. Weet iemand zo'n link? Ik bedoel dus geen gewone oefeningen, maar een examentoets.


Amice

Bij ieder "naar nederland" boek die gekocht wordt zitten 3 TIN nummers waarmee gebeld kan worden om de proefexamens te maken.

Dat boek heeft ze ook nodig om examen te trainen, dus koop het boek(met cd) en je hebt 2 vliegen in een klap.

Het is te koop in iedere nederlandse boekhandel of online bij www.bol.com


:atyourservice:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

PHwaarde

Citaat van: Amice op vrijdag  9 augustus 2013, 22:12:33
Bij ieder "naar nederland" boek die gekocht wordt zitten 3 TIN nummers waarmee gebeld kan worden om de proefexamens te maken.

Dat boek heeft ze ook nodig om examen te trainen, dus koop het boek(met cd) en je hebt 2 vliegen in een klap.

Het is te koop in iedere nederlandse boekhandel of online bij www.bol.com


:atyourservice:

Die cursus heeft mijn vrouw reeds in bezit incl. de TIN codes. Ze wil echter graag zoveel mogelijk toetsen oefenen, zodat ze goed beslagen ten ijs komt.

Amice

MJa, ik denk dat ze beter de leerstof goed zal moeten oefenen en het resultaat daarvan kan toetsen met de oefen examens.

Edoch er zijn leerlingen die de TIN codes niet (op)gebruiken die zou je dus over kunnen nemen. Plaats daarvoor een oproep op forums

Op deze vind je veel filipinas die haar al zijn voor gegaan:
http://www.theworldoffilipinas.com/forum/index.php?act=idx

succes
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent