Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

zwemles voor mijn vrouw

Gestart door PHwaarde, zondag 1 september 2013, 20:39:26

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Omdat ik het geen veilig idee vind dat mijn vrouw niet kan zwemmen in een land met zoveel water (zee/zwembaden/banca-/veerboten/tyfonen/overstromingen), heb ik haar na enig aandringen kunnen overtuigen om zwemles te nemen voor volwassenen. Klopt het dat de schoolslag vrijwel onbekend is op de Filippijnen, en dat men meestal de freestyle slag aangeleerd krijgt?

Bulldozer

Mijn dochter van 5 kreeg op zwemles alle 4 de slagen aangeleerd; schoolslag, rugslag, vlinderslag en borstcrawl.
Zit bij deze: http://www.bertlozadaswimschool.com/index.html en ben er erg te spreken over. Schoolslag is dus zeker niet onbekend.

Ronny55

Citaat van: PHwaarde op zondag  1 september 2013, 20:39:26
Omdat ik het geen veilig idee vind dat mijn vrouw niet kan zwemmen in een land met zoveel water (zee/zwembaden/banca-/veerboten/tyfonen/overstromingen), heb ik haar na enig aandringen kunnen overtuigen om zwemles te nemen voor volwassenen. Klopt het dat de schoolslag vrijwel onbekend is op de Filippijnen, en dat men meestal de freestyle slag aangeleerd krijgt?

Hier in cdo is er regelmatig een cursus zwemmen voor volwassenen, daar leren ze je zo'n beetje alles....Het is niet dat je na die 10 lessen perfect kunt zwemmen , maar je hebt een basis, dan hangt het allen van U af.....Veel oefenen.  :jajaja:
Ben een goed zwemmer, maar ben wel niet te ijdel om een zwemvest aan te trekken in een barca als die voorhanden zijn.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

PHwaarde

Citaat van: Bulldozer op maandag  2 september 2013, 00:13:27
Mijn dochter van 5 kreeg op zwemles alle 4 de slagen aangeleerd; schoolslag, rugslag, vlinderslag en borstcrawl.
Zit bij deze: http://www.bertlozadaswimschool.com/index.html en ben er erg te spreken over. Schoolslag is dus zeker niet onbekend.

Mijn vrouw zal les krijgen van een voormalig instructeur van Bert Lozada Swimming School. Is gediplomeerd, dus geen beunhaas.

regenwolkje

Citaat van: Ronny55 op maandag  2 september 2013, 04:02:13
Ben een goed zwemmer, maar ben wel niet te ijdel om een zwemvest aan te trekken in een barca als die voorhanden zijn.

Wat is een barca juist?  :confused2:

robert van dijck

Citaat van: regenwolkje op dinsdag  3 september 2013, 08:24:59
Citaat van: Ronny55 op maandag  2 september 2013, 04:02:13
Ben een goed zwemmer, maar ben wel niet te ijdel om een zwemvest aan te trekken in een barca als die voorhanden zijn.

Wat is een barca juist?  :confused2:

Een barca is een boot, klein of groot, als je een boot ziet met aan beide zijde vlotters (stabiliteit) dat is een barca, wordt gebruikt om te vissen en ook personenvervoer.

Robert

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Ik dacht idd ook even 'het zal wel dialect zijn' hier noemen ze het banca en barca ken ik enkel als shortcut voor barkadas (vrienden)
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

robert van dijck

Inderdaad het is Banca i.p.v. Barca, Bedankt voor de rechtzetting Kano

Robert

bananacreek