Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Only in Belgium! (regeringsvorming)

Gestart door Phille, maandag 25 juli 2011, 13:27:31

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Het is enige tijd gelede dat ik hier nog eens een update gepost heb, maar geloof het of niet ... er is een akkoooooorrrrrrrrd  :floet: ben ik blij  :weetikniet:

http://www.standaard.be/extra/regeerakkoord

Voor de geïnteresseerden: Veel leesplezier

westhoek

Citaat van: Phille op vrijdag  2 december 2011, 15:11:00
Het is enige tijd gelede dat ik hier nog eens een update gepost heb, maar geloof het of niet ... er is een akkoooooorrrrrrrrd  :floet: ben ik blij  :weetikniet:

http://www.standaard.be/extra/regeerakkoord

Voor de geïnteresseerden: Veel leesplezier

Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg veel respect heb voor Di Rupo. Je moet het toch maar doen, niet alleen zijn eigen carriere, vanuit de achterbuurten van de Borinage opklimmen tot het hoogste ambt, een oplossing bieden aan dat onding BHV, en in volle geldcrisis elke partij heeft weten te verzoenen.

De rest staat aan wal en roept en tiert.

Ere wie ere toekomt hoor.

Johan En Elvie

Ja Ja mat di rupo is ons land een flinke burger rijker.
Dat is toch die mand die zijn eerste Middelbaar 3 keer heeft moeten overdoen niet? en geen enkele van zijn talen perfect spreekt ook het frans niet en het italiaans niet.
Wat gaat er gebeuren als hij tijdens het vragenuurtje in het parlement Nederlandstalige vragen krijgt over zijn beleid,n wat gaat hij dan zeggen? ike niet begrijp.

Men zal er ver mee komen, wat ik denk is dat je van deze man binnen 2 jaar niet meer hoort hij zal zich in tussentijd enkel maar belachelijk maken.

Hij heeft zich wel door de onderhandelingen goed doorgeworsteld dat is waar maar hij zelf heeft daar geen enkele verdienste aan maar wel zijn medewerkers.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Phille

Citaat van: westhoek op vrijdag  2 december 2011, 15:15:49
Citaat van: Phille op vrijdag  2 december 2011, 15:11:00
Het is enige tijd gelede dat ik hier nog eens een update gepost heb, maar geloof het of niet ... er is een akkoooooorrrrrrrrd  :floet: ben ik blij  :weetikniet:

http://www.standaard.be/extra/regeerakkoord

Voor de geïnteresseerden: Veel leesplezier

Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg veel respect heb voor Di Rupo. Je moet het toch maar doen, niet alleen zijn eigen carriere, vanuit de achterbuurten van de Borinage opklimmen tot het hoogste ambt, een oplossing bieden aan dat onding BHV, en in volle geldcrisis elke partij heeft weten te verzoenen.

De rest staat aan wal en roept en tiert.

Ere wie ere toekomt hoor.


Je zou het ook anders kunnen bekijken, de crisis was een geschenk van de goden voor EDR; in andere omstandigheden had hij dat akkoord nooit rond gekregen. En dat onding BHV is nog een groter onding geworden. En de partijen verzoenen ... wait and see  :jajaja: De groenen zijn al aan het dreigen met het intrekken van hun steun, geen groenen, geen 2/3de meerderheid, dus geen grondwetswijzigingen (die onder andere nodig zijn om dat onding BHV uit te voeren, om de financieringswet te realiseren). Maar tja, als uw nickname verwijst naar de regio waar ge woont, de West-Vlaanderen, tja dan kan je van een tsjeeft niks anders verwachten natuurlijk. (zonder u te willen beledigen hé  :neeneenee:)

Phille

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag  2 december 2011, 15:48:15
Ja Ja mat di rupo is ons land een flinke burger rijker.
Dat is toch die mand die zijn eerste Middelbaar 3 keer heeft moeten overdoen niet? en geen enkele van zijn talen perfect spreekt ook het frans niet en het italiaans niet.
Wat gaat er gebeuren als hij tijdens het vragenuurtje in het parlement Nederlandstalige vragen krijgt over zijn beleid,n wat gaat hij dan zeggen? ike niet begrijp.

Men zal er ver mee komen, wat ik denk is dat je van deze man binnen 2 jaar niet meer hoort hij zal zich in tussentijd enkel maar belachelijk maken.

Hij heeft zich wel door de onderhandelingen goed doorgeworsteld dat is waar maar hij zelf heeft daar geen enkele verdienste aan maar wel zijn medewerkers.

De werkkevers zullen de staatsschuld wel verdrinken  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Phille

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag  2 december 2011, 15:48:15

Wat gaat er gebeuren als hij tijdens het vragenuurtje in het parlement Nederlandstalige vragen krijgt over zijn beleid,n wat gaat hij dan zeggen? ike niet begrijp.



Van een eerste minister mag je toch verwachten dat hij een toelichting komt geven op de Vlaamse zenders (VRT, VTM), denk aan Nieuws, Terzake, 7de dag, enzovoort ... ben heel erg benieuwd hoe hij zich in een debat zal redden  :denk: dit wordt nog lachen, gieren en brullen  :haha:

Als formateur blonk hij tot nu uit in vooral zijn grote afwezigheid!  :jajaja:

xav

Citaat van: Phille op vrijdag  2 december 2011, 16:11:30




Je zou het ook anders kunnen bekijken, de crisis was een geschenk van de goden voor EDR; in andere omstandigheden had hij dat akkoord nooit rond gekregen. En dat onding BHV is nog een groter onding geworden. En de partijen verzoenen ... wait and see  :jajaja: De groenen zijn al aan het dreigen met het intrekken van hun steun, geen groenen, geen 2/3de meerderheid, dus geen grondwetswijzigingen (die onder andere nodig zijn om dat onding BHV uit te voeren, om de financieringswet te realiseren). Maar tja, als uw nickname verwijst naar de regio waar ge woont, de West-Vlaanderen, tja dan kan je van een tsjeeft niks anders verwachten natuurlijk. (zonder u te willen beledigen hé  :neeneenee:)

problemen met westvlamingen phille...? ge zet er wel bij om niet te beledigen, maar ondertussen staat het er toch... ge doet uw lijntje onder uw naam weer alle eer aan  :jajaja:

Phille

Citaat van: xav op vrijdag  2 december 2011, 16:19:58
Citaat van: Phille op vrijdag  2 december 2011, 16:11:30




Je zou het ook anders kunnen bekijken, de crisis was een geschenk van de goden voor EDR; in andere omstandigheden had hij dat akkoord nooit rond gekregen. En dat onding BHV is nog een groter onding geworden. En de partijen verzoenen ... wait and see  :jajaja: De groenen zijn al aan het dreigen met het intrekken van hun steun, geen groenen, geen 2/3de meerderheid, dus geen grondwetswijzigingen (die onder andere nodig zijn om dat onding BHV uit te voeren, om de financieringswet te realiseren). Maar tja, als uw nickname verwijst naar de regio waar ge woont, de West-Vlaanderen, tja dan kan je van een tsjeeft niks anders verwachten natuurlijk. (zonder u te willen beledigen hé  :neeneenee:)

problemen met westvlamingen phille...? ge zet er wel bij om niet te beledigen, maar ondertussen staat het er toch... ge doet uw lijntje onder uw naam weer alle eer aan  :jajaja:

Met West-Vlamingen heb ik geen enkel probleem, met tjeefen dat is wat anders :D ... ik heb het niet zo voor de CD&V ... dat mag ik toch wel zeggen hé  :weetikniet: en ik moet mijn eer hoog houden hé  :lachen:

Phille

Commentaar van The New York Times:

He has also promised to improve his spoken Dutch, which is glaringly weak in a country where officials and politicians routinely are fluent in both of the country's main languages, and in English, another tongue that gives Mr. Di Rupo trouble.

An editorial in Le Soir, a French-language newspaper, said: "Elio Di Rupo speaks Dutch poorly and will never speak it better. He is – everyone knows – feeble at languages." 


http://www.nytimes.com/2011/12/02/world/europe/belgium-forms-government-with-elio-di-rupo-as-premier.html?_r=1&ref=global-home

mork2007

Citaat van: xav op vrijdag  2 december 2011, 16:19:58
Citaat van: Phille op vrijdag  2 december 2011, 16:11:30




Je zou het ook anders kunnen bekijken, de crisis was een geschenk van de goden voor EDR; in andere omstandigheden had hij dat akkoord nooit rond gekregen. En dat onding BHV is nog een groter onding geworden. En de partijen verzoenen ... wait and see  :jajaja: De groenen zijn al aan het dreigen met het intrekken van hun steun, geen groenen, geen 2/3de meerderheid, dus geen grondwetswijzigingen (die onder andere nodig zijn om dat onding BHV uit te voeren, om de financieringswet te realiseren). Maar tja, als uw nickname verwijst naar de regio waar ge woont, de West-Vlaanderen, tja dan kan je van een tsjeeft niks anders verwachten natuurlijk. (zonder u te willen beledigen hé  :neeneenee:)

problemen met westvlamingen phille...? ge zet er wel bij om niet te beledigen, maar ondertussen staat het er toch... ge doet uw lijntje onder uw naam weer alle eer aan  :jajaja:

:applaus: us nie loaten doen  :neeneenee: