Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Parkeertips Brussel luchthaven of omgeving

Gestart door yepyep, vrijdag 16 september 2011, 16:42:50

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Hallo,

Mijn ouders vliegen met Etihad volgend jaar Februari.
Ze willen hun auto parkeren op een veilige lokatie in Brussel en dan met de taxi naar Brussel Airport gaan.

Wie heeft tips?

Alvast bedankt.

xav


Digos


Misschien deze tip, "Car hotel" bestaat al jaren.....


Car Hotel: snel, eenvoudig en comfortabel
Gaat u op reis naar zonniger oorden of besneeuwde landschappen, of moet u enkele dagen voor uw bedrijf naar het buitenland, Car Hotel zorgt ervoor dat u op een vlotte en aangename manier op de luchthaven raakt en weer thuiskomt. In tussentijd dragen wij zorg voor uw wagen.

Veilig, snel, eenvoudig en voordelig, dat is in een notendop waar Car Hotel voor staat.

Veilig omdat u uw wagen achterlaat op een bewaakte parking waartoe geen enkele onbevoegde toegang heeft. Bij uw aankomst worden er 8 digitale foto's van uw auto gemaakt, u krijgt hem in exact dezelfde toestand terug. Reeds meer dan 10 jaar staan wij borg voor een perfecte service! De prijs van de parking omvat bovendien een verzekering tegen brand en diefstal. Veiliger kan het niet!



Snel en eenvoudig. Geen stress van rondjes rijden op zoek naar een plaatsje want onze medewerkers parkeren uw auto voor u in het Car Hotel gebouw of op een buitenparking in zeer drukke periodes. Zij brengen uw bagage naar de comfortabele shuttlebus waarin u zelf ook plaatsneemt na registratie aan de balie. In amper 8 minuten staat u vervolgens op de luchthaven zonder opstoppingen of files, wij rijden immers over een private weg.

Bij uw terugreis kunt u rekenen op een warme ontvangst. Onze shuttle komt elke 15 minuten aan op niveau 0 van de luchthaven en brengt u en uw bagage meteen naar uw wagen, die al voor u klaar zal staan bij Car Hotel.

Extra service! Terwijl uw wagen bij ons geparkeerd staat, kunnen we hem manueel voor u reinigen (zowel van binnen als van buiten). Bij terugkomst blinkt je auto als nooit tevoren!

Zin om je partner met bloemen te verrassen wanneer hij/zij terugkeert uit vakantie? Geen probleem. Car Hotel legt op uw aanvraag een prachtige ruiker klaar in de geparkeerde auto, voor een hartelijke thuiskomst.



Voor groepen biedt Car Hotel de ideale startplaats van een onvergetelijke vakantie. Zo kunnen wij er bijvoorbeeld voor zorgen dat het ontbijt klaar staat bij vertrek. Deze en andere diensten zijn steeds op aanvraag.


http://www.carhotel.be/

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

klusser

Met de trein naar zaventem kost â,¬ 10.
Ik denk niet dat carhotel beterkoop doet  :lachen:


â,¬ 210 voor 14 dagen ??? Je moet ECHT ZOT zijn, voor 1 maand betaal je bijna een extra ticket naar MNL :jajaja:

Digos

Carhotel gebruiken wij ook nooit.....was maar een tip hé.

Wij nemen altijd de Sabena bus in Antwerpen, kost 10â,¬ per persoon en rijd correct en stipt.  http://www.airportexpress.be/

Ik ga er van uit dat de ouders van yepyep ergens vanuit  :nederlandsevlag: komen.

LIVE ONCE - LIVE IT

klusser

Awel, den trein van uit  :nederlandsevlag: ( schiphol ) kost toch ook geen fortuin, in vergelijking met het tarief in het car-hotel.
De trein stopt, net zoals de bus op 5 minuten stappen naar de check-in.

Die parkeerprijzen vind ik pure diefstal !

klusser

Trouwens nog nooit gehoord van die Jood die dringend geld nodig had ?

Hij stapte met zijn vriend een bank binnen en vroeg om een lening van â,¬ 100.
De bankdirecteur keek hem verwdaast aan en zei dat ie best â,¬ 100.000 kon lenen.
De Jood hield voet bij stuk en wou slechts â,¬ 100 lenen, binnen 2 maanden zou hij â,¬ 150 teruggeven.
Als blijk van zijn oprechtheid, bood de Jood zijn Jaguar als onderpand aan.
De bankdirecteur weigerde, maar de Jood stond op zijn voorstel.
Ten einde raad ging de bankdirecteur akkoord en de Jood mocht zijn Jaguar in de ondergrondse parking van de bank parkeren.
Hij ontving de â,¬ 100 en ze gingen naar buiten.
Zijn vriend vroeg aan de Jood of ie nu werkelijk helemaal gek geworden was, â,¬ 100 lenen met zijn gloednieuwe Jaguar als onderpand.

Ach, zei de Jood, ik ga voor 2 maanden op vakantie en ik kan me geen veiligere plek inbeelden om mijn splinternieuwe Jaguar voor die periode te stallen aan â,¬ 50.

:daag:

yepyep

Citaat van: klusser op vrijdag 16 september 2011, 18:16:01
Trouwens nog nooit gehoord van die Jood die dringend geld nodig had ?

Hij stapte met zijn vriend een bank binnen en vroeg om een lening van â,¬ 100.
De bankdirecteur keek hem verwdaast aan en zei dat ie best â,¬ 100.000 kon lenen.
De Jood hield voet bij stuk en wou slechts â,¬ 100 lenen, binnen 2 maanden zou hij â,¬ 150 teruggeven.
Als blijk van zijn oprechtheid, bood de Jood zijn Jaguar als onderpand aan.
De bankdirecteur weigerde, maar de Jood stond op zijn voorstel.
Ten einde raad ging de bankdirecteur akkoord en de Jood mocht zijn Jaguar in de ondergrondse parking van de bank parkeren.
Hij ontving de â,¬ 100 en ze gingen naar buiten.
Zijn vriend vroeg aan de Jood of ie nu werkelijk helemaal gek geworden was, â,¬ 100 lenen met zijn gloednieuwe Jaguar als onderpand.

Ach, zei de Jood, ik ga voor 2 maanden op vakantie en ik kan me geen veiligere plek inbeelden om mijn splinternieuwe Jaguar voor die periode te stallen aan â,¬ 50.

:daag:

:lachen: :thumb:


yepyep

Bedankt voor de tips. Het zal gewoon de parking worden van de luchthaven Zaventem denk ik.