Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tattoo in Manila

Gestart door gertve, zondag 25 augustus 2013, 18:14:01

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

Citaat van: Amice op vrijdag  6 februari 2015, 01:00:10
Citaat van: pierrevanwies&segers op donderdag  5 februari 2015, 14:53:31
Wies heeft er 3 ,bedoel tattoes.....   :kusxe8:
   .
   .
 

Mooi koppie  :thumb:  maar zo'n vrouw heeft die tattoo's toch niet nodig?   :weetikniet:

Ik vind die tattoo's haar er niet mooier door maken in ieder geval.


Tattoos? Ik zie maar 1.
Tattoos laten zetten gaat toch niet om zichzelf mooier te maken dacht ik. :weetikniet:

Herbie

Nee alleen om je te verminken.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

boldy

 Sommige vrouwen hebben ook geen make up nodig maar gebruiken dat ook net zoals oorbellen  borstvergroting  lippen op vullen ( die laatste 2 zijn meestal pas echt verminking vind ik)
Een tattoo heeft niemand nodig die het niet om medische redenen doet.
Iemand die een tattoo neemt doet dat voor zichzelf en niet voor iemand anders. Ik persoonlijk vind dat tattoos mooi kunnen zijn.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boldy

Ik moet er nog wel bij zeggen dat ik niet alle tattoos mooi vind. De plaats waar een tattoo staat maakt voor mij ook nogal een wezelijk verschil.
Een tattoo in de nek vind ikzelf  asiociaal staan ook tattoos op je gezicht of hoofd is niet aan mij besteedt maar dat is dan ook mijn persoonlijke mening.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op vrijdag  6 februari 2015, 05:59:21
Ik moet er nog wel bij zeggen dat ik niet alle tattoos mooi vind. De plaats waar een tattoo staat maakt voor mij ook nogal een wezelijk verschil.
Een tattoo in de nek vind ikzelf  asiociaal staan ook tattoos op je gezicht of hoofd is niet aan mij besteedt maar dat is dan ook mijn persoonlijke mening.
:thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

jamietagabundok

Heb U helemaal gelijk in Boldy, nou is het volgens mij toch al niet verstandig om tattoos te laten zetten op plekken die zichbaar zijn voor anderen zonder daarvoor kleren uit te hoeven doen.

Denk dat ieder het wel eens is zichbare tattoos  zijn  bij sollicitaties beslist geen pre.    En dat zal dan voor een verkoopster in de winkel meer gelden dan een plantsoenschoffelaar.

Amice

Citaat van: Lorre op donderdag  5 februari 2015, 14:04:47






Hun lichaam, dus wat wij er ook van vinden :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:.

Grote kans dat deze personen dus werkeloos zijn.  :lachen:

Persoonlijk vind ik ze het aankijken niet waard moet ik zeggen maar zo denk ik er dan over.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op vrijdag  6 februari 2015, 09:20:34
Heb U helemaal gelijk in Boldy, nou is het volgens mij toch al niet verstandig om tattoos te laten zetten op plekken die zichbaar zijn voor anderen zonder daarvoor kleren uit te hoeven doen.

Denk dat ieder het wel eens is zichbare tattoos  zijn  bij sollicitaties beslist geen pre.    En dat zal dan voor een verkoopster in de winkel meer gelden dan een plantsoenschoffelaar.

Mijn vader was plantsoenschoffelaar bij de gemeente Ijmuiden (officiele naam: Hovenier)...maar had geen tattoos....... :denk: :neeneenee: :ripba8:




Amice

Belg wil droomtatoeage maar krijgt verlept plaatje



"Ik had een levendig tafereel gekozen van een zwerm vogels boven een bos. In plaats daarvan staan er nu onnozele meeuwen en een verlepte spar op mijn arm." Didier Jacquemin uit Luik is niet blij met zijn nieuwe tatoeage.
Vorige maand ging Jacquemin naar een tattooshop met het plaatje van zijn dromen. Het minste wat je kan zeggen, is dat het resultaat niet in de buurt van zijn verwachtingen komt.

De 29-jarige Jacquemin het volste vertrouwen in de tatoeëerster, die bij één van Jacquemins vrienden al een meesterwerkje had geprikt. Gelukkig heeft de familie van Jacquemin gevoel voor humor. "Mijn moeder zegt dat ik mijn spar maar wat meststoffen moet geven", aldus Jacquemin in Belgische media.

De tatoeërster zegt dat haar werk nog niet af is en dat ze nog zeker elf uur werk heeft aan het bostafereel. Jacquemin heeft daar vriendelijk voor bedankt en kreeg zijn geld terug.


Mja, niet  goed geld terug maar wel een verminking voor het leven. Eigen schuld dikke bult?  :weetikniet:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

pierrevanwies


moet nog ingekleurd worden met de kop van een of andere lelijk insect erop..... zij zoekt een financier   ikke weg,wala quarta  :benweg:  .

    .

   :crazy:   :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: