Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tattoo in Manila

Gestart door gertve, zondag 25 augustus 2013, 18:14:01

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

Ik weet het niet zeker maar dit lijkt mij toch een slecht afgewerkt litteken van keizersnede  ?   Als ik van veraf kijk is het met wat fantasie een duizendpoot  :lachen:

pierrevanwies

     :¨l   :¨l   goed dat je het maar dacht,maar het is niet zo.   :daag:

Amice

Citaat van: pierrevanwies&segers op vrijdag 20 februari 2015, 09:13:05
    :¨l   :¨l   goed dat je het maar dacht,maar het is niet zo.   :daag:

:ikkeniebegrijp:  

Ik heb zo een litteken anders wel gezien na een operatie welliswaar op een arm die gebroken en met pinnen aan elkaar was gezet maar dat zag er hetzelfde uit. Zo opereren ze hier in de phils dus.  :jajaja:
Dus ik ben dan wel benieuwd wat het wel is, als het geen litteken van een operatie is.  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Het schijnt soms gedeeltelijk te verhelpen te zijn.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Ik kan er helaas geen foto van vinden maar ik had jaren geleden een mooie meid die er perfect uit zag.
Volle borsten en een (voor mannen) droom lichaam.

Het enige wat ze had was een lelijke vlek op haar bovenarm, waarvan zij zei dat het van een injectie kwam, bij ons bekend als DKTP.  :weetikniet:

Dat vond ik zonde voor zo een mooie meid. :negatief:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

pierrevanwies


  tuurlijk van een operatie,maar geen keizersnede volgens jamietagabuntag   :lachen:  .

  een   :smiley-philippines:  manier om een appendix operatie aftewerken...

  is al eens ter sprake gekomen enkele jaren terug in de tijd en lid opinie heeft toen klaar en duidelijk met afbeeldingen eens uitgelegd wat er zoal allemaal verkeerd was gegaan....

  zal eens rap kijken in bucket als ie er nog inzit.

         .
 

bananacreek

Rollade tattoo



Open house tattoo


Nu een stuk beter.......(maand geleden)..... :thumb:



bananacreek


bananacreek

Citaat van: Amice op vrijdag 20 februari 2015, 09:53:23
Het schijnt soms gedeeltelijk te verhelpen te zijn.



Aan mij werd een paar weken geleden verteld door de dermapathologist dat Keloid scars tot zoverre kunnen worden behandeld met injections waarbij de scars zichtbaar blijven............. maar veel platter (vlakker) zoals mooi aangegeven op de foto hierboven....@ ongeveer PHP 4000 ............