Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat betekend 100€ voor een Filipino?

Gestart door koy, dinsdag 1 maart 2011, 00:07:30

Vorige topic - Volgende topic

Phille


Digos

100â,¬ is genoeg.

Om terug ontopic te gaan.
LIVE ONCE - LIVE IT

Cosyns Guy

Kort maar bondig: NEE,teveel om te sterven,te weinig om te leven

Phille

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 11 juli 2012, 23:44:18
Kort maar bondig: NEE,teveel om te sterven,te weinig om te leven

Ik ga ervan uit dat de vraagstelling gesteld werd vanuit het standpunt hoeveel 100,00 â,¬ betekent als extra bovenop wat de ontvangende partij maandelijks verdient. Voor de ontvangende partij een westerling leerde kennen slaagde men er toch in om te leven, dus moet er toch wel ergens een inkomen zijn. Dus, hoeveel betekent het nu eigenlijk?

Cosyns Guy

Citaat van: Phille op woensdag 11 juli 2012, 23:50:44
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 11 juli 2012, 23:44:18
Kort maar bondig: NEE,teveel om te sterven,te weinig om te leven

Ik ga ervan uit dat de vraagstelling gesteld werd vanuit het standpunt hoeveel 100,00 â,¬ betekent als extra bovenop wat de ontvangende partij maandelijks verdient. Voor de ontvangende partij een westerling leerde kennen slaagde men er toch in om te leven, dus moet er toch wel ergens een inkomen zijn. Dus, hoeveel betekent het nu eigenlijk?
Ik ga er vanuit dat zij 100 euro aanzien als een maandloon

Phille

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 11 juli 2012, 23:56:57
Citaat van: Phille op woensdag 11 juli 2012, 23:50:44
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 11 juli 2012, 23:44:18
Kort maar bondig: NEE,teveel om te sterven,te weinig om te leven

Ik ga ervan uit dat de vraagstelling gesteld werd vanuit het standpunt hoeveel 100,00 â,¬ betekent als extra bovenop wat de ontvangende partij maandelijks verdient. Voor de ontvangende partij een westerling leerde kennen slaagde men er toch in om te leven, dus moet er toch wel ergens een inkomen zijn. Dus, hoeveel betekent het nu eigenlijk?
Ik ga er vanuit dat zij 100 euro aanzien als een maandloon

Dus mogen we concluderen dat dit heel veel betekent, kwestie om tot een conclusie te komen hé  :jajaja:

:happy:

Cosyns Guy

Heb het uit nieuwsgierigheid ook aan mijn vrouw gevraagd.
Haar antwoord was juist 1 woordje:  FOOD.
Denk dat dat een goed antwoord is op de vraag,gezien door haar ogen althans.
En ja,voor haar was het veel geld toen ze nog in de  :smiley-philippines: leefde vertelde zij mij

Digos

Citaat van: Phille op woensdag 11 juli 2012, 23:50:44
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 11 juli 2012, 23:44:18
Kort maar bondig: NEE,teveel om te sterven,te weinig om te leven

Ik ga ervan uit dat de vraagstelling gesteld werd vanuit het standpunt hoeveel 100,00 â,¬ betekent als extra bovenop wat de ontvangende partij maandelijks verdient. Voor de ontvangende partij een westerling leerde kennen slaagde men er toch in om te leven, dus moet er toch wel ergens een inkomen zijn. Dus, hoeveel betekent het nu eigenlijk?

De naam van het topic is misschien niet volledig, moest zijn "Wat betekend 100â,¬ voor een Filipino voor ondersteuning?"

100â,¬ ok misschien.....daar moet ik ook al effe echt voor werken. Ga er zo maar vanuit dat ik niet iedereen daar ga onderhouden, en daar treed ik phille in bij......vroeger oveleefde ze ook.....100â,¬ per maand extra is gauw meegenomen en makkelijk.
LIVE ONCE - LIVE IT

yepyep

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 12 juli 2012, 00:06:50
Heb het uit nieuwsgierigheid ook aan mijn vrouw gevraagd.
Haar antwoord was juist 1 woordje:  FOOD.
Denk dat dat een goed antwoord is op de vraag,gezien door haar ogen althans.
En ja,voor haar was het veel geld toen ze nog in de  :smiley-philippines: leefde vertelde zij mij


Tip: En maak hier dan weer je business van...



vvjoris

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op woensdag 11 juli 2012, 18:49:28
Ook de opmerking "let see" klinkt niet erg bemoedigend, wil zij het nu of jij?


Ik wil dat ze iets doet, en zij wil dit proberen, vandaar 'let see', want noch zij noch ik hebben een kristallen bol waarin het te zien is of het lukt of niet....

Dus let's see of die â,¬ 135 die ik erin steek iets opbrengt, en dan zien we verder, maar geloof maar niet dat dat het sein is om meteen â,¬ 13.500 te investeren....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.