Werk gezocht / seeking job as soon as possible

Gestart door Quezonboy, zondag 2 juni 2013, 22:27:52

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

Een Filipijnse kennis zoekt werk hier onder kunt je haar algemene sollicitatiebrief lezen/ A Filipina acknowledge search for a job here under you can read her general application letter:

Dear Sir:

     I would like to be considered for a position in your company that is commensurate with my qualifications. I am confident that the values and professionalism which characterize your firm would complement my own strengths and enthusiasm.
I gained extensive office experience in my previous position as a Human Resource Personnel and Administrative Assistant.  While in that position I developed strong communication, administrative skills, and displayed the ability to work under pressure in stressful situations. Being innovative, displaying initiative and being goal-oriented are key traits that my superiors have recognized in me.

I would appreciate your review and consideration of my enclosed curriculum vitae.  I look forward to the opportunity to discuss and interview for a position in your company.

I can be reached anytime via my cell ph+63905-378-3002 and email helendeleonsilver@yahoo.com, and Thank you for your time and consideration.


Sincerely,

Helen Nobleza De leon

Op verzoek stuur ik haar CV op stuur maar een mailtje / On request I send her CV send my a email

Quezonboy

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Ketelbinkie

Jos, is het al zo druk bij jou op kantoor geworden dat er personeelsuitbreiding noodzakelijk is  :lachen:.

PeterVL

Welke werk wil ze dan? Ik kan nog altijd mensen engageren hier, maar ik moet dan tenminste weten wat hun verlangens en motivaties zijn. Ik wil ook een gesprek natuurlijk en ook moet ik weten waar ze wonen en of ze bereid zijn te verhuizen naar Palawan. Ik verzeker een hoger loon dan wat filipinos doen. je kan me altijd contacteren door me een persoonlijk bericht te sturen...

Quezonboy

Citaat van: PeterVL op maandag  3 juni 2013, 14:42:48
Welke werk wil ze dan? Ik kan nog altijd mensen engageren hier, maar ik moet dan tenminste weten wat hun verlangens en motivaties zijn. Ik wil ook een gesprek natuurlijk en ook moet ik weten waar ze wonen en of ze bereid zijn te verhuizen naar Palawan. Ik verzeker een hoger loon dan wat filipinos doen. je kan me altijd contacteren door me een persoonlijk bericht te sturen...

Van alles maar ik stuur je een persoonlijke email met haar motivatie en haar CV bijgevoegd. Ze woont op dit moment in Iligan City in het noorden van Mindanao, zoals gewoonlijk keren Filipijnen terug naar hun geboortestad als ze werkeloos zijn, maar heeft overal op de Filipijnen gewerkt. Ze is  voor werk zelf bereid naar het buitenland te verhuizen, dus ik weet zeker dat ze graag naar Palawan wil verhuizen voor werk.


josv

#6
Citaat van: Quezonboy op maandag  3 juni 2013, 21:33:31
zoals gewoonlijk keren Filipijnen terug naar hun geboortestad als ze werkeloos zijn

Was dat maar waar !!!!

Citaat van: Quezonboy op maandag  3 juni 2013, 21:34:08
Citaat van: josv op maandag  3 juni 2013, 04:21:11
Tja, ze kan hier zo beginnen !!

Waar en wat is dat?

Davao City, allround hulp in de eatery, 200 p/dag.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Inday

Citaat van: josv op dinsdag  4 juni 2013, 05:05:30
Citaat van: Quezonboy op maandag  3 juni 2013, 21:33:31
zoals gewoonlijk keren Filipijnen terug naar hun geboortestad als ze werkeloos zijn

Was dat maar waar !!!!

Citaat van: Quezonboy op maandag  3 juni 2013, 21:34:08
Citaat van: josv op maandag  3 juni 2013, 04:21:11
Tja, ze kan hier zo beginnen !!

Waar en wat is dat?

Davao City, allround hulp in de eatery, 200 p/dag.


â,¬ 3,77 / dag ?    :ikkeniebegrijp:      :ikkeniebegrijp:


josv

Citaat van: Inday op dinsdag  4 juni 2013, 09:38:01

â,¬ 3,77 / dag ?    :ikkeniebegrijp:      :ikkeniebegrijp:


Yep. Incl. maaltijden. Ik snap dat je het niet begrijpt, tis veel, geef ik toe maar ja......
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Ketelbinkie

Citaat van: Inday op dinsdag  4 juni 2013, 09:38:01
Citaat van: josv op dinsdag  4 juni 2013, 05:05:30
Citaat van: Quezonboy op maandag  3 juni 2013, 21:33:31
zoals gewoonlijk keren Filipijnen terug naar hun geboortestad als ze werkeloos zijn

Was dat maar waar !!!!

Citaat van: Quezonboy op maandag  3 juni 2013, 21:34:08
Citaat van: josv op maandag  3 juni 2013, 04:21:11
Tja, ze kan hier zo beginnen !!

Waar en wat is dat?

Davao City, allround hulp in de eatery, 200 p/dag.


â,¬ 3,77 / dag ?    :ikkeniebegrijp:      :ikkeniebegrijp:

Typisch antwoord van iemand, die, volgens zijn profiel info doet voorkomen dat men in de  :smiley-philippines: woont, maar afgaande op de reactie ergens in outer space. Geeft niks, het houdt het forum levendig en is goed voor de statistiek qua postings. Gewoon lekker doorgaan en trek je niks an van mijn opmerking, moest gewoon ff mijn ei kwijt, moet kunnen toch :denk:.