Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

asiana

Gestart door ronny, dinsdag 30 juli 2013, 20:15:31

Vorige topic - Volgende topic

ronny

hallo heeft er al iemand gevlogen met asiana heb een tiket grzien van 690 euro voor 22 dec tot 17 feb
aleen vind ik dat het lange wachttijden zijn maar ken de maschpij niet asiana daarom mijn vraag heeft er iemand evraring met deze maschapij

a007esprit

Heb het ook  gezien , heb zelf een prijs van 620 gevonden , maar de terug vlucht is een echte ramp  een dag in Korea zitten zegt me echt niet veel  ,asiana heeft goede feedback , maar dacht dat er recent wel  2 vliegtuigen van de landingsbaan waren gegaan.
Ik wacht nog even tot eind augustus begin september.
Chris

kulay

Ik wacht ook nog tot eind augustus ....
zou etihad weer zo'n goede promoties doen als vorig jaar ?

Ik heb wel gemerkt dat - wanneer je vanuit amsterdam vliegt - een ticket bij elke maatschappy tot 200â,¬ goedkoper is ....

iemand een idee hoe dat komt?

opinie

Asiana heb ik de laatste keer mee gevlogen. Geen klachten over de service aan boord.
Neem zeker de kans om de Koreaanse maaltijden te kiezen die bevielen ons allemaal.

:lachen: Op de vlucht Frankfurt -> Incheon komt de stewardess langs met de vraag: Western or Korean meals?
Ik kon het niet laten om te antwoorden: Let's live dangerous and try Korean! De uitdrukking van verbazing op haar gezicht.  :thumb: Toen ik begon te lachen, snapte ze het.

Ook een heel mooie luchthaven waar je rustig kan dwars over de stoelen slapen want er zijn geen armleuningen. Ondertussen TV kijken, laadpunten voor laptop (inclusief usb-aansluiting, US en EU-stekkers), kraaknette WC's die werken (in tegenstelling tot in de  :smiley-philippines: luchthavens)

Voordelige prijzen voor het eten voor luchthavens dan toch.



Zes euro ongeveer. Drank was ongeveer 1,50 euro Ter vergelijking: in Silay kost een kop koffie 3 euro
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

mike-bel

Citaat van: kulay op dinsdag 30 juli 2013, 22:20:04
Ik wacht ook nog tot eind augustus ....
zou etihad weer zo'n goede promoties doen als vorig jaar ?

Ik heb wel gemerkt dat - wanneer je vanuit amsterdam vliegt - een ticket bij elke maatschappy tot 200â,¬ goedkoper is ....

iemand een idee hoe dat komt?

vlucht vanuit brussel naar amsterdam moet luchthaventaks worden betaald voor opstijgen in zaventem

soms kan je met klm via antwerpen met de trein naar amsterdam, dat scheelt ong. 200 euro

Rich

Citaat van: kulay op dinsdag 30 juli 2013, 22:20:04
Ik wacht ook nog tot eind augustus ....
zou etihad weer zo'n goede promoties doen als vorig jaar ?

Ik heb wel gemerkt dat - wanneer je vanuit amsterdam vliegt - een ticket bij elke maatschappy tot 200â,¬ goedkoper is ....

iemand een idee hoe dat komt?


Omdat ondermeer Schiphol en Londen al jaren veel vooruitstrevender zijn in hun strategie en beleid. Bovendien is het voor airlines interessanter om op die luchthavens te vliegen vanwege de doorverbindingsmogelijkheden naar andere bestemmingen in samenwerking met andere airlines i.e. groter marktbereik en daardoor actieradius. Daarbij komt dat België een zgn. low yield markt is, d.w.z. de passagiersmix is ongunstiger t.o.v. AMS en LON.

Daardoor een totaal andere prijssetting met als gevolg goedkopere vluchten.
Rich de Nederbelg.

Ronny55

Citaat van: kulay op dinsdag 30 juli 2013, 22:20:04
Ik wacht ook nog tot eind augustus ....
zou etihad weer zo'n goede promoties doen als vorig jaar ?

Ik heb wel gemerkt dat - wanneer je vanuit amsterdam vliegt - een ticket bij elke maatschappy tot 200â,¬ goedkoper is ....

iemand een idee hoe dat komt?
Behalve als je met KLM vlieg, dan vanuit  :belgiesmiley: beterkoop.

Ik vlieg tegenwoordig veel vanuit Dusseldorf , Etihad, Cathay, zijn daar het goed koopste vind ik. Als limburger is de afstand uiteraard niet veel groter. De kosten van en naar de luchthaven moet ook rekening mee gehouden worden.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

ronny

waar moet je het best kijken voor een goedkope vlucht in december want normaal betaal ik altijd rond de 1250 euro zou voor 2 maanden willen gaan

Rich

Citaat van: ronny op donderdag  1 augustus 2013, 20:34:17
waar moet je het best kijken voor een goedkope vlucht in december want normaal betaal ik altijd rond de 1250 euro zou voor 2 maanden willen gaan

Op zoveel mogelijk sites.
Rich de Nederbelg.

antzan

Ronny 55 , wij gaan ook meestal vanuit Duitsland .
Als je boekt bij Kirschner Reisen in Keulen is meestal  de treinreis af grens gratis . Uit Heerlen gaan we dan naar Aken [ 20 km ]  en vandaar met gratis trein naar de luchthaven . fr.furt , dusseldorf of anders .
werkt perfect .
En Kirschner heeft 2 tarieven , gewoon en Balik Bayan .
B.B. heeft altijd wat extra,s
Antzan
Foodmaster