Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

mijn asawa komt eraan !!

Gestart door rambonsusay, zondag 31 juli 2011, 10:02:47

Vorige topic - Volgende topic

boldy

anakin gefeliciteerd met het geweldige nieuws  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Anakin

thank all people voor felicitaties  :happy: :thankyoufw5:

boldy

@rambonsusay  je zal inderdaad niet veel slapen denk ik maar dat maakt niks uit want het zal een schitterende dag worden  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Digos


@rambonsusay....niet wakker liggen over dat je niet zal slapen.

Als ze hier in  :eu: aankomen slapen ze gewoonlijk toch twee dagen, tijd genoeg om je slaap in te halen....samen.  :thumb:

Anakin.....good news  :happy:

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

kristof19

rambonsusay, driver and anakin gefeliciteerd en veel geluk toegewenst

jiggy

Citaat van: xav op vrijdag  9 september 2011, 14:28:47
Citaat van: jiggy op donderdag  8 september 2011, 22:09:38
Citaat van: driver op donderdag  8 september 2011, 15:26:06
:smiley-philippines: :vl:

Het is idd mission impossible om haar als toerist naar belgie......Als je vrouwtke daar geen vast werk heeft weigeren ze steevast......

Beide stellingen kan ik formeel als onjuist bestempelen. Mijn vriendin Sandra is hier nu reeds voor de derde maal op bezoek....

volgens mij ben jij dan 1 op "1000" waar het dan wel lukt... hou er vooral rekening mee dat niet elk meisje een vaste job heeft of een lap grond op haar naam... dus "formeel" voor jou is dat niet voor een ander Jiggy...

Ik besef dat we wellicht heel wat geluk hadden, doch ook de factoren die jij aanhaalt zijn in ons geval niet van toepassing.

jiggy

Citaat van: kristof19 op vrijdag  9 september 2011, 20:51:25
rambonsusay, driver and anakin gefeliciteerd en veel geluk toegewenst

Hier kan ik me volmondig bij aansluiten!!!
September lijkt wel een "goed-nieuws-show-maand"...

Johan En Elvie

Allemaal heel erg gelukgewenst met al dat goede nieuws hier, zal koud worden voor de vrouwtjes als ze hier zijn, Elvie is hier gekomen op 22 september enkele jaren geleden en dus bijna direct de herfst in.
Maar ze had haar snel heel goed aangepast hoor en nu heeft ze dit klimaat liever dan daar, het is ook niet aangenaam als je 2 tot 3 maal per dag moet douchen hé.
1 keer per maand is al meer dan genoeg  :lachen:  :happy:
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Anakin

Ik denk me vrouwke als eskimo gekleed zal moeten komen,want ze kan pas eind nov komen,dus zal serieus wennen worden voor haar. maar ze ziet het wel zitten.
doordat ikzelf geen interview kreeg,dachten we beiden,dat het geweigerd zou worden,tot ik deze namiddag op de site ging kijken
en zag akkoord staan naast beslissing dossier,geloofde mijn ogen niet.
nu nog wachten op haar bevestiging in manila ,want zei zelf geeft nog geen telefoon of mail ontvangen,ik weet niet of ze via mail sturen of niet .
ook gelukwensen voor anderen die ook visa goedgekeurd zijn,toppieeeee  :congratualtionsis0: :thankyoufw5: :happy: :happy:

rambonsusay

Citaat van: Rich op vrijdag  9 september 2011, 15:53:16
@Danny, je zal wel geen oog dicht doen vannacht denk ik  :lachen: Ik wens je morgen een fantastische dag, dat wordt spannend zeg. Geniet van die onvergetelijke dag in jullie leven.  :thumb: :thumb: :thumb:

@Anakin : Proficiat met het geweldige nieuws.  :thumb:  :applaus: :applaus:

rich ik ga toch proberen te slapen zodat ik fris mijn asawa kan opwachten allezins bedankt he en ge moogt gerust zijn dat het een fantastishe dag word en rijkelijk traantjes gaan vloeien van geluk  :happy:

anakin geweldig nieuws zeg proficiat  :congratualtionsis0:en net zoals mij kan je beginnen met het huis te poetsen  :biggrinn: