Wat begon als een vakantie liefje

Gestart door sven76, vrijdag 11 november 2011, 17:43:11

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: blauwvinger50 op dinsdag 17 januari 2012, 13:03:39
Hallo allemaal,
Heeft iemand hier een antwoordt op???
Mijn vriendin heeft een Fillipijns passpoort. De naam van haar (ex) staat nog op haar paspoort.
Ze leven al 11 jaar gescheiden. En ze wil niets meer van haar ex weten.
Ze wil de naam van haar ex uit haar paspoort.
Kan dat? Ik heb iets gehoord, dat kan, maar dan moet ze haar ex dood laten verklaren  :weetikniet:
:confused2:

En wat met een annulment? Verdwijnt die zijn naam dan niet vanzelf?

Rich

Citaat van: Phille op dinsdag 17 januari 2012, 14:50:46
Citaat van: blauwvinger50 op dinsdag 17 januari 2012, 13:03:39
Hallo allemaal,
Heeft iemand hier een antwoordt op???
Mijn vriendin heeft een Fillipijns passpoort. De naam van haar (ex) staat nog op haar paspoort.
Ze leven al 11 jaar gescheiden. En ze wil niets meer van haar ex weten.
Ze wil de naam van haar ex uit haar paspoort.
Kan dat? Ik heb iets gehoord, dat kan, maar dan moet ze haar ex dood laten verklaren  :weetikniet:
:confused2:

En wat met een annulment? Verdwijnt die zijn naam dan niet vanzelf?


Ja.
Rich de Nederbelg.

Phille

Citaat van: Rich op dinsdag 17 januari 2012, 15:01:56
Citaat van: Phille op dinsdag 17 januari 2012, 14:50:46
Citaat van: blauwvinger50 op dinsdag 17 januari 2012, 13:03:39
Hallo allemaal,
Heeft iemand hier een antwoordt op???
Mijn vriendin heeft een Fillipijns passpoort. De naam van haar (ex) staat nog op haar paspoort.
Ze leven al 11 jaar gescheiden. En ze wil niets meer van haar ex weten.
Ze wil de naam van haar ex uit haar paspoort.
Kan dat? Ik heb iets gehoord, dat kan, maar dan moet ze haar ex dood laten verklaren  :weetikniet:
:confused2:

En wat met een annulment? Verdwijnt die zijn naam dan niet vanzelf?


Ja.

Dus ipv de ex dood te verklaren  :denk: gewoon voor een annulment gaan  :jajaja:, ha zo eenvoudig kan het leven zijn  :happy:

Rich

Blauwvinger50 ( wat een naam  :lachen:)

Zijn jullie van plan om te gaan trouwen eigenlijk?
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Ze leven al 11 jaar gescheiden. En ze wil niets meer van haar ex weten.

Het gebeurd hier zeer veel dat de mensen "separated" zijn (niet "legally separated") en een annulment is niet voor iedere  :smiley-philippines: te betalen....

Ik ken een vrouw hier die haar live-in partner (voor 26 jaar) wilde huwen, maar dat werd niet toegestaan omdat ze op papier nog gehuwd was en op haar verdediging dat ze al vele jaren van haar echtgenoot "gescheiden" (separated) leefde kreeg ze als antwoord dat alleen "ANULLMENT OF MARRIAGE" rechtsgeldig was om daarna weer te mogen huwen.....(als ze als WINNAAR uit de annulment zaak zou komen)

Zoals ik.....ik verloor de anullment (gebaseerd op art. 36 Phil. Fam. Code) en dan MAG IK NIET MEER TROUWEN... :jajaja: :thumb: :thumb: :happy:



http://www.bcphilippineslawyers.com/philippines-divorce-and-annulment/


Kano

Creek laat je je ex toch dood verklaren voor Php 10000  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Citaat van: Kano op dinsdag 17 januari 2012, 14:36:12
Jaja en als de ex daar achter komt, :dollareyes: of  :prisoner: of :moord: De bambootelegraaf werkt snel hoor :jajaja:


De ex die zal het natuurlijk weten, hij zal het zelfs zien als er een kogeltje tussen zijn twee ogen gaat passeren van P10.000
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

O.B.Bommel

Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

shando

Mijn advocaat heeft het gefixt om een annulment te regelen voor een client zonder medeweten en aanwezigheid van de ex-partner.

Dit kostte totaal zo'n 150k pesos. Het is wel een heel lang proces en duurde zo'n 1,5 jaar.
De prijs is zo duur omdat z'n client een zware psychologische test moest ondergaan. De psychologische test kostte al 1/3 van de prijs.
Naar verwachting zal de pijs voor die test hoger zijn in de komende jaren.

Ifugao